To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury

Podkopnik - 8 Luty 2017, 19:51

Dzięki za info ale niestety takiego urządzenia jak mówisz ja nie widzę nigdzie w okolicach filtra powietrza :/
Obejrzałem z każdej strony i nic nie widać a i nie widać żeby tam jakieś rurki czy inne dochodziły pod spód.

wiskontii - 8 Luty 2017, 21:03

Podkopnik,

tu masz rozpiskie Twojego
180
HEATING WATER CONNECTION
Id Kod OEM Nazwa Informacje
10 A 202 832 50 94 HOSE Note: FROM ENGINE TO CONNECTING TUBE
Quantity: 001
30 A 202 832 33 94 HOSE Note: FROM CONNECTING TUBE TO HEAT EXCHANGER
Quantity: 001
35 A 202 832 11 15 PIPE LINE Note: FEED THRU PARTITION PANEL
Quantity: 001
45 A 202 832 13 94 HOSE Note: FROM HEAT EXCHANGER TO WATER VALVE
Quantity: 001
50 A 202 832 14 94 HOSE Note: FROM HEAT EXCHANGER TO WATER VALVE
Quantity: 001
65 A 202 997 20 81 GROMMET Note: HOSE THRU ENGINE COMPARTMENT PARTITION PANEL
Quantity: 001
80 A 202 832 18 94 HOSE Note: FROM WATER VALVE TO ENGINE
Quantity: 001
100 A 210 832 05 94 HOSE Note: FROM RECIRCULATING PUMP TO ENGINE
Quantity: 001
115 A 001 830 34 84 VALVE Note: (DOUBLE WATER VALVE), ELECTROMAGNETIC
Quantity: 001
120 A 124 987 03 40 RUBBER BUFFER Note: BETWEEN BRACKET AND DOUBLE WATER VALVE
Quantity: 002
125 A 140 987 01 40 RUBBER BUFFER Note: BETWEEN BRACKET AND DOUBLE WATER VALVE
Quantity: 001
130 A 202 830 01 14 BRACKET Note: FOR DOUBLE WATER VALVE, ON FIRE WALL
Quantity: 001
135 N 913011 006000 NUT Quantity: 002
150 A 001 835 11 64 RECIRCULATING PUMP Quantity: 001
optionalPart: Alternatywnie z: A 001 835 13 64
150 A 001 835 13 64 RECIRCULATING PUMP Quantity: 001
optionalPart: Alternatywnie z: A 001 835 11 64
190 N 000000 000665 CLAMP Note: 12-22 MM
Quantity: NB
190 N 000000 000667 CLAMP Note: 20-32 MM
Quantity: NB
190 N 916026 020001 CLAMP Quantity: -
replPart: Zastąpiono przez: N 000000 000667
190 N 000000 000667 CLAMP Note: 20-27 MM
Quantity: NB
190 A 005 997 01 90 HOSE CLAMP Note: 14-24
Quantity: NB
190 A 007 997 20 90 LOOM TIE Quantity: NB
195 A 203 995 01 05 CLAMP Quantity: -
replPart: Zastąpiono przez: A 005 997 01 90
195 A 005 997 01 90 HOSE CLAMP Note: 14-24
Quantity: NB
195 A 230 995 01 05 CLAMP Note: 24-27 MM
Quantity: NB
195 A 210 995 01 05 CLAMP Note: 24-28 MM
Quantity: NB
195 A 140 995 06 05 SPRING HOSE CLAMP


[ Dodano: 8 Luty 2017, 21:05 ]
Podkopnik, I twój to nie 96r A 27.11.1995

perzu126 - 9 Luty 2017, 07:03

To może ktoś wyciągnął tę pompkę kiedyś?
Podkopnik - 9 Luty 2017, 12:35

U mnie w tym miejscu gdzie jest ta pompka jest zwykły trójnik ale wygląda na oryginalny.
:roll: Termostat tak czy siak zamówiłem bo wg mnie objawy które opisałem wskazują na to że jest zacięty bo na postoju jak wyłączę dmuchawę temperatura rośnie do 90 albo i nawet 95 i nie spada czyli tak jakby się nie otwierał do końca obieg... Jutro wymienię go i zobaczę. Układ w c220 odpowietrza sie samoczynnie tak?
W dowodzie mam 1996 dlatego nie wiedziałem ze taki rok produkcji . No ale tak czy siak to jest mały lift tak??? Kluczyki mam scyzoryki.

wiskontii - 9 Luty 2017, 21:52

Podkopnik napisał/a:
Układ w c220 odpowietrza sie samoczynnie tak?


Tak
Podkopnik napisał/a:
W dowodzie mam 1996

data zakupu :P

Podkopnik - 9 Luty 2017, 22:33

Napisane jest w dowodzie rok produkcji 1996 :D Oraz w drugim miejscu data pierwszej rejestracji sierpień 96 roku ale mało istotne. Co sądzicie o tej pompce??? Jutro będę wymieniał termostat mam nadzieję, że to wystarczy :D

[ Dodano: 10 Luty 2017, 17:14 ]
Termostat wymieniony. Teraz ladnie trzyma temperature :D Ogrzewanie tez sie poprawilo.

perzu126 - 10 Luty 2017, 21:40

Kolejny zadowolony z nowego termostatu :wink:
Podkopnik - 10 Luty 2017, 23:38

Ja przynajmniej wziałem przykład z tych ostatnich kilku stron kupiłem wahlera wsadziłem do garnka żeby go sprawdzić i zamontowałem w 15 min :D Dzięki za porady :)
asziatko - 11 Luty 2017, 13:55

Jeszcze dodam od siebie (od czasu wymiany termostatu) wszystko jest jak należy. Zrobiłem już 950 km od wymiany termostatu i mim owszem sporej ilości postów w temacie innym też okazała się pomocna jak Koledze Podkopnik :) .
marcinsud - 19 Marzec 2017, 11:51

To ja może się podepnę pod dziwne wskazania temperatury ;)

Czy normalna jest dość spora różnica w wskazywanych temperaturach na liczniku i w trybie serwisowym autoklimy pozycja 6 czyli temp. cieczy chłodzącej silnik?

Na liczniku np 100, a na autoklimie 89.
Że wiskoza się kończy to wiem, generalnie pytam o tą różnicę temperatur, bo zamówiłbym części za jednym razem.

Przy okazji jakie wisko polecacie? na alledrogo widzę ceny od 100 pln, a np w intercarsie najtańsze za ponad 200, a najdroższe strach patrzeć.

asziatko - 19 Marzec 2017, 12:13

marcinsud, odnośnie temperatury różnicy nie jestem wstanie się wypowiedzieć, musimy poczekać na kogoś co ma pojęcie w tym temacie, a odnośnie wiska sam nie dawno wymieniałem dokładnie w lutym 2017 i też długo zwlekałem z wymianą aż w końcu trzeba było wymienić śmigło.

Nie da się ukryć ceny są hm... niebywałe co nie które. Ale powiem Ci marcinsud, że jak szukasz już na Allegro patrz czy jest do benzyny czy do ON bo to ma różnice. To raz, patrz czy nie jest czasami regenerowane bo często też są sprzedawane regenerowane.

Trzy najlepiej kupić śmigło w przedziale 220 - 280 zł. Ja kupiłem śmigło za 236 zł, i całkiem inna jazda i wszystko.

marcinsud - 19 Marzec 2017, 12:26

U mnie wisko akurat jest tak zepsute, że śmigło mogę zatrzymać bez problemu w każdej temperaturze, więc same łopaty raczej mają spokojny leniwy żywot. Auto kupiłem w listopadzie to problemu nie było, teraz zaczyna się robić ciepło i silnik potrafi się przegrzewać przy wolnej miejskiej korkowej jeździe. Doraźnie pomagam sobie opuszczonymi szybami i nawiewem na max, ale to tylko druciarnia.
asziatko - 19 Marzec 2017, 12:32

marcinsud, obawiam się że zostaje Ci tylko wymiana tego śmigła, ja też zwlekałem i dłużej się nie dało.

U mnie było tak że cały czas się kręciło na szybko, tak że dosłownie wiatr był wyczuwalny. Z jednej strony chłodziło cały czas silnik ale też nie było to dobre i wskazane.

I te różnice temperatur też mogą być u Ciebie spowodowane tym śmigłem że ono jest wadliwe i daje różnice. Taki jest mój domysł.

perzu126 - 19 Marzec 2017, 23:28

Znowu jakieś dziwne teorie, że śmigło daje różnice.... No proszę Was. Różnica temperatur jest stąd, że wskaźnik i silnik biorą z innych punktów silnika temperatury
lech149 - 19 Marzec 2017, 23:33

Co to znaczy , że śmigło jest wadliwe ? Może mu się łopaty wygły :evil: w drugą stronę ?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group