To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Układ chłodzenia, ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja - Dziwne zachowanie wskaźnika temperatury

asziatko - 7 Styczeń 2017, 00:35

Podobnie u mnie pożytek było z temperaturą wszystko dobrze, a teraz jest jak na zdjęciu.

U mnie wisko podobnie jak u Ciebie nie jest idealnie.

amq - 7 Styczeń 2017, 00:43

Dla jasności - przy temp 80 wisko ma obroty takie jak silnik.
Muciek - 7 Styczeń 2017, 00:45

asziatko, odczep wtyczkę od wisko i zobacz czy będzie różnica, ot cała filozofia. Termostat cały z obudową, płynu nie trzeba spuszczać, ale trochę wyleci więc trzeba mieć na dolewkę.
amq - 7 Styczeń 2017, 00:47

Wtyczka przy wisko?
asziatko - 7 Styczeń 2017, 06:42

A gdzie znajdę wtyczkę do wisko?.

Muciek widziałem też wkłady termostatu bez obudowy, takiej jak z obudową.

Warto wymienić sam wkład czy całość z obudową?.

amq - 7 Styczeń 2017, 09:49

Wtyczki raczej nie znajdziesz.....
asziatko - 7 Styczeń 2017, 09:57

amq, nie wiem czy nie lepiej by było wypiąć bezpiecznik od wentylatora... mogę się mylić.
amq - 7 Styczeń 2017, 10:03

Jeśli masz wisko to zapomnij o wtyczkach, bezpiecznikach itp. do niego.
asziatko - 7 Styczeń 2017, 10:04

amq, czyli się kłania wymiana wisko.

Ale bądź co bądź teraz nie wiadomo czy faktycznie będzie to schłodzenie wisko że się kręci non stop i schładza silnik i temperatura nie sięga 80C, czy też będzie to termostat, czy może być to sama wskazówka :? .

amq - 7 Styczeń 2017, 10:11

Jest na forum temat o wisko - jak działa ,jak sprawdzić , jak ew naprawić itp.
asziatko - 7 Styczeń 2017, 10:18

amq, dzięki za informację. Popatrzę.

A u Ciebie jak dalej jest ze wskazówką?. Dalej jest tak jak u mnie do tego poziomu?.

mariuszt0 - 7 Styczeń 2017, 10:46

asziatko, znasz wgl zasadę działania układu chłodzenia? Bo gadasz takie głupoty jak nwm. Może walić po chłodnicy nawet 20 wentylatorów, co z tego jak masz zamknięty termostat i ciepło idzie tylko na nagrzewnicę? Tak jak koledzy piszą, zajmij sie termostatem a nie szukaj dodatkowych wydatków.
asziatko - 7 Styczeń 2017, 12:12

mariuszt0, nie ukrywam że nie znam do końca działania układu chłodzenia, tyle tylko co pobieżnie co miałem w poprzednim samochodzie do czynienia i z MB i to wszystko tak żebym znał idealnie to pisze wprost - nie znam.

Druga sprawa to z tego co kojarzę można też sprawdzić węże wówczas coś się wie na temat termostatu.

mariuszt0 napisał/a:
nie szukaj dodatkowych wydatków.


Otóż to i chce uniknąć wydatków dla tego mam taką niepewność co może być, ale przewaga Waszych wypowiedzi jest za termostatem.

OzioramWAS - 7 Styczeń 2017, 13:57

termostat na miliion procent
u mnie jak bylo +35 na zewnatrz to temperature trzymal idealna
ale jak spada do -20 do mam 80C dodam ze jezdze bez oslony pod silnikiem bo wymienialem olej i jakos tak zbyt zimno jest zebym mial chec wturlac sie pod samochod :P

[ Dodano: 7 Styczeń 2017, 13:58 ]
jak chcesz kupic termostat to moze sam wklad do niego a obudowe zostaw orginalna...
a najlepiej to do ASO zaplacic pare zl wiecej i miec problem z glowy na nastepne 20lat...

asziatko - 7 Styczeń 2017, 16:22

Wygląda na to że padnięty jest termostat. Po przejechaniu może 2 km zatrzymałem się wskazówka lekko dygła do góry, a wąż już był ciepły :? .

Druga sprawa po przejechaniu ciągłym 10 km (bez gaszenia MB) wskazówka była na takim poziomie


Kliknij By Powiększyć

a dosłownie po wyciągnięciu kluczyka i włożeniu ponownym - raptem 10 sekund opadła nie co w dół


Kliknij By Powiększyć

Poza tym nie czuć takiego ciepła jak by miało być w kabinie, jest lekko ciepło ale nie jak dawniej że gorąco. Także że będzie trzeba wymienić termostat w poniedziałek.

Też miałem taką nie ciekawą sytuację (odbiegnę nie co od tematu) jak wspominałem po przejechaniu 2 km zatrzymałem się sprawdziłem sobie węża był ciepły, chciałem odpalić MB nie szło go uruchomić. Za nic, kręcił rozrusznik ale nie odpalił. A po dwóch dniach stania na takich mrozach odpalił od strzała.

Poczekałem chwilę - dobrą chwilę jakąś godzinę i dopiero odpalił. Nie wiem co jest nie tak. Ale po postoju paru minutowym odpalił nie wszedł na obroty, wskazówka obrotów podniosła się i zgasł. Za drugą próbą z lekkim gazem jak nacisnąłem odpaliłem MB.

Jakieś nie ciekawe rzeczy się dzieją u mnie.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group