To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - Jaka instalacja LPG do kochanej Celinki???

Anonymous - 3 Czerwiec 2008, 12:22

Ehh. W końcu założyli mi instalacje STAG-200 (jakoś tak, dokładnie nie pamiętam) no i się zaczęło. Chyba moja Celina nie polubiła się z LPG, bowiem spod świateł przyspiesza jak typowy maluch. Dopiero jak przekroczy 2 tys obr to idzie dobrze. Natomiast jak wkręci się na 5 tys, to już dalej nie chce iść i automat nie zmienia biegu. Trzeba wtedy puścic gaz i znowu depnąć. Byłem już kilka razy u gazowników i nie pomaga. Czasami na postoju to obroty falują. Mam jeszcze tak, że czasami nie chce samochód na Pb zapalić. Musze go dłużej kręcić. O spalaniu to już nie wspominam... :(
Adaśko - 3 Czerwiec 2008, 12:34

Bo :mb: nie lubi gazu, mogłeś kolego poczytać, jest dużo na temat gazu na naszym forum i wyciągnąć wnioski.

[ Dodano: 3 Czerwiec 2008, 12:41 ]
Wszystko jest w rękach gazowników, to jest do zrobienia, ale długa droga Ciebie czeka do osiągnięcia bezawaryjności. Z instalacją LPG jest tak, jeżeli uda się to jeździsz bez problemów, a jak od początku zacznie coś się dziać to częste wizyty na regulacjach itd doprowadzić mogą człowieka do spazmu.

[ Dodano: 3 Czerwiec 2008, 12:45 ]
A oto lektura http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0 http://www.w202.pl/viewto...der=asc&start=0

Sebastianp - 3 Czerwiec 2008, 12:56

sprawdziło się dokładnie to co opisywałem na http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=2354

czyli prędkość wtrysku.
Gazownik który Ci zakładał gaz chyba nie za wiele miał doświadczeń z montażem LPG w MB.

Nie wiem czy wiele pomoże tutaj regulacja. Jeśli masz STAGa. Jak zastosowano zwykłą polską listwę wtryskową (wolną) to pomoże jedynie zmiana listwy i nie wiadomo czy nie sterownika.
Dlatego powyżej 2000obr dopiero się uspakaja.
na Twoim miejscu udałbym się do nich z powrotem i domagał gwarancyjnej wymiany na instalację odpowiednią do Twojego auta.
Ja jak podjechałem do gazownika w Pszczynie (znana w całym kraju firma AUTO EKO GAZ Gleńsk) to o temacie Stag-a nie było w ogóle mowy. Tylko usłyszałem że montują to czasem taksiarze najczęściej do w124 ale od razu była gadka o LANDI
i nie dlatego że droższa i większa marża dla firmy ...

STAG jest dobrą tanią instalacją ale nie dla MB !

Daniel - 3 Czerwiec 2008, 20:43

Adaśko napisał/a:
Bo :mb: nie lubi gazu, mogłeś kolego poczytać, jest dużo na temat gazu na naszym forum i wyciągnąć wnioski.


daj spokój - i tak cie zakracza, ze LPG jest OK; tylko trzeba tamto, czasami jeszcze siamto a ogolnie to wszystko zalezy od gazownika ;)

ciekawy jestem czy ktokolwiek chcialby kupic MB gdyby jego jakosc miala zalezec od dnia tygodnia produkcji ;) albo od fazy Ksiezyca :) :)

ale mialem sie nie wypowiadac o LPG...... cichoooooooo :D

topol - 3 Czerwiec 2008, 23:41

Daniel napisał/a:
a ogolnie to wszystko zalezy od gazownika

absolutnie się z Tobą zgadzam , :mb: nie lubi partaczy.... zwłaszcza gazownikóe, ale nie tylko.... 8) :mrgreen:

mythman - 6 Maj 2009, 17:13
Temat postu: STAG 4 - czy warto
Witam
Proponowano mi w warsztacie gdzie montują LPG instalację STAG 4, proszę o info od kogoś kto się zetkną z taką instalacją

MB C 180 T, '99, 90kW, rybka

Camel- - 6 Maj 2009, 20:41

mythman, komputer jak komputer... byle instalka na dobrych podzespołach i dobrze ustawiona :)
mythman - 6 Maj 2009, 22:35

Czyli że jeżeli mechanik jest znający się na rzeczy to i ze STAG-iem nie będzie problemów?
topol - 7 Maj 2009, 08:23

mythman, "mój" gaziarz w tej chwili zakłada i poleca STAGa, czyli chyba jest dobra.
13696 - 7 Maj 2009, 11:23

mythman napisał/a:
Proponowano mi w warsztacie gdzie montują LPG instalację STAG 4, proszę o info od kogoś kto się zetkną z taką instalacją

zamontowalem tydzien temu ta wlasnie instalacje i jestem z niej bardzo zadowolony
spalanie idenyczne jak benzyny zero problemow z szarpaniem przelacza sie plynnie nawet nie ma lekkiego szarpniecia jedynie co mozna odczuc to nieco mniejsza moc na wyzszych obrotach powyzej 4500 ale mozliwe ze to tylko w tym silniku co mam ja ja ogolnie polecam
co do tego tylko dobry gaziarz i ma cykac jak zegarek u mnie montowal 2 dni bo robil to sam a nie 5 osob i wszystko kazdy po swojemu o to mi chodzilo i musze powiedziec ze mnie ta instalacja zaskoczyla bo myslalem ze bedzie gorzej

[ Dodano: 7 Maj 2009, 12:14 ]
dodam ze instalacja moze byc dobra wazne jest to co do niej dobierze gaziarz czyli reduktor i wtryski to jest podstawa ja u siebie mam reduktot magic 3 max do 350hp i wtryski podobno najnowsze planijety A. reduktor to nowosc na rynku a wtryski podobno niedawno wyszly z testow odproducenta i w takim skladzie cyka az milo

mythman - 7 Maj 2009, 13:29

Mateusz 13696
A gdzie, jesli można wiedzieć zakładałeś tego Staga i za ile?

13696 - 8 Maj 2009, 12:41

tereszpol obok biłgoraja zaplacilm za ten zestaw 2400zl a wiec nie duzo
pytka - 8 Maj 2009, 13:36
Temat postu: jaki gazik do 2.8 v6??? no i gdzie i za ile:)
Witam jak w temacie mam zamiar kupic autko z takim silnikiem i teraz pytanie jaka instalka no i za ile nie chce wsadzic jakiegos shitu :wink: Narazie polecono mi gazownika z Malborka ps. dodam że mieszkam w tczewie woj.pomorskie wiec moze ktoś coś poleci z góry thanks :mrgreen:
Camel- - 8 Maj 2009, 14:12

Do V6tek, czyli C240 i C280 instalki mogą być takie same, więc szukaj postów o 240tce, bo już troche o tym pisaliśmy :)
mythman - 8 Maj 2009, 23:50

Mi gazownik za STAG4 krzyczy 2 tyś. więc albo mój zakłada taniej albo montuje starsze "typy"(listwę, komp itd.) elementów.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group