LPG - Jaka instalacja LPG do kochanej Celinki???
Abdul - 13 Luty 2014, 10:59
Tomek90, jedź do gazownika, zapytaj co Ci zaproponuje, wrzuć tutaj lub na forum LPG i zobaczymy Generalnie lepiej znaleźć ogarniętego gazownika, który zna się na rzeczy niż magika który obieca, że zrobi za pół ceny
MICHAL200 - 13 Luty 2014, 11:05
Dokladnie tak, u mnie w okolicy sa znane 2 zaklady, jeden w ktorym jest taniej i czas oczekiwania to kilka dni (montowalem kiedys i nie polecam) i drugi facet grzebie w garazu, czas oczekiwania na montaz to dobry miesiac i ja placilem 2500 za Stag 4+ i wtryski Hana 2000, i nie mam zastrzezen, a pracuje u niego moj dobry kumpel to sporo osob przyjezdza do niego na poprawe, regulacje itp.
Abdul - 13 Luty 2014, 11:11
MICHAL200, ja u siebie miałem podobnie, nie dostanę się do gościa z dnia na dzień, zwykle 1-2 tyg, ale gazowałem u niego 4 samochody i nigdy nie narzekałem
Tomek90 - 13 Luty 2014, 17:33
No tak fach mistrzów w mojej okolicy jest kilku i z poprzedniego auta mam doświadczenie ze nie są kompetentni bo na jakieś usterki po naprawie jednego z nich to jeździłem co tydzień i zawsze zwalał wine na inny podzespół . Może ktoś z warszawy ma ogarnietego gazownika i poleci ??
K2_Costa - 28 Marzec 2014, 18:04
...i gaz założony nawet już trochę przejechałem.
Problemy niestety są, albo raczej uwydatniły się :/
Na benzynce falowało lekko, dla gazu to lekko jak widać jest za dużo i uciągnąć się nie może (przy dość sporym załadowaniu), na benzynie problem nie występuje...
Wrzucam fotki jak pod maską gaziarz ogarnął temat - bo bardzo schludnie to wygląda.
całość na Lovato smart,
butla 55l w kole.
sloma7d - 23 Kwiecień 2014, 03:28
To moze byc wina map jedz do niego niech ci sprawdzi czy mapy nie sa rozjechane
K2_Costa - 24 Kwiecień 2014, 21:25
to by było za proste
już byłem, sprawdzone, jeździliśmy z kompem, testowaliśmy pod obciążeniem...
gaz ok.
problem występuje na benzynie, gaz to tylko powiela i "wzmacnia".
Marek768kb - 12 Maj 2014, 17:04
Witam, czy do 2.3 kompressor polecicie mi instalacje lpg tech z wtryskami valtek ? Warsztat w łodzi na ul. Oblęgorskiej podał takie ceny . 2200 za valtek i 2400 za wtryski dragon ,co sądzicie ?
Abdul - 12 Maj 2014, 18:28
Marek768kb, moim zdaniem do kompressora nie ryzykowałbym zakładanie valteków. Zapytaj jeszcze, jakie to miałby być valteki.
Marek768kb - 12 Maj 2014, 21:41
A co byś polecił ? widziałem wysokie oceny użytkowników kompressorów z tymi valtekami i zakładał je ten warsztat . Cena wydaje mi sie niska ,spodziewałem sie 3000 za instalke. Valtek nie jest najtańsza listwą ?
Abdul - 12 Maj 2014, 23:32
Marek768kb, z tego co ja się orientuję, bardzo dobre opinie zbierają wtryski Hana. Napisz do kolegów z forum, którzy mają LPG jaką mają konfiguracje
AS PIK - 15 Maj 2014, 12:28
Powoli myślę nad instalacją dla mojego Mietka. Tak więc pytam:
1. Na co zwrócić uwagę wybierając warsztat
2. Jak instalacja? III czy IV? (Zależy mi aby Mietek nie stracił osiągów)
3. Silnik C200 136 - Czy ktoś autopsji może coś konkretnie polecić?
4. Po czwarte... ma to być konkretna instalacja
5. ...jak z spalaniem?!
Abdul - 15 Maj 2014, 13:31
Cytat: | 1. Na co zwrócić uwagę wybierając warsztat |
Ja popytałbym w okolicy, ewentualnie na forum W201&W124 spróbować podpytać
Cytat: | 2. Jak instalacja? III czy IV? (Zależy mi aby Mietek nie stracił osiągów) |
Jak instalacja jest założona i skalibrowana poprawnie, nie ma mowy o stracie mocy.
IV generacja (sekwencja), jeżeli się nie mylę III generacja jest praktycznie niedostępna (jeżeli chodzi o nową) ponieważ jest przeznaczona głównie do silników z wtryskiem mechanicznym.
Cytat: | 3. Silnik C200 136 - Czy ktoś autopsji może coś konkretnie polecić? |
Tutaj pozwolę zacytować sobie MICHAL200 i sam tez poszedłbym w tą stronę:
Stag 4+ i wtryski Hana 2000. Ewentualnie wrzuć tutaj co zaproponował Ci gaziarz
Cytat: | 4. Po czwarte... ma to być konkretna instalacja |
Możesz rozwinąć?
Cytat: | 5. ...jak z spalaniem?! |
Popatrz na moją stopę U Ciebie nie powinno być większej różnicy
Taka rada, zapytaj od razu gdzie chcą zainstalować wlew i w jaki sposób chcą wyprowadzić przewody
AS PIK - 16 Maj 2014, 11:16
Abdul napisał/a: | Cytat: | 1. Na co zwrócić uwagę wybierając warsztat |
Ja popytałbym w okolicy, ewentualnie na forum W201&W124 spróbować podpytać
Cytat: | 2. Jak instalacja? III czy IV? (Zależy mi aby Mietek nie stracił osiągów) |
Jak instalacja jest założona i skalibrowana poprawnie, nie ma mowy o stracie mocy.
IV generacja (sekwencja), jeżeli się nie mylę III generacja jest praktycznie niedostępna (jeżeli chodzi o nową) ponieważ jest przeznaczona głównie do silników z wtryskiem mechanicznym.
Cytat: | 3. Silnik C200 136 - Czy ktoś autopsji może coś konkretnie polecić? |
Tutaj pozwolę zacytować sobie MICHAL200 i sam tez poszedłbym w tą stronę:
Stag 4+ i wtryski Hana 2000. Ewentualnie wrzuć tutaj co zaproponował Ci gaziarz
Cytat: | 4. Po czwarte... ma to być konkretna instalacja |
Możesz rozwinąć?
Cytat: | 5. ...jak z spalaniem?! |
Popatrz na moją stopę U Ciebie nie powinno być większej różnicy
Taka rada, zapytaj od razu gdzie chcą zainstalować wlew i w jaki sposób chcą wyprowadzić przewody |
Aktualnie z moim stylem jazdy i trasami (krótkimi) Mietek pali ok 12 litrów na 100, przy dłuższych trasach jest ok 10, a w cyklu pozamiejskim 9.
Zakładam że przy instalacji będzie palił powiedzmy 14-15 pokonując trasę do pracy itp.
A co do konkretnej instalacji, myślę że lepiej dać 3 tys i zaopatrzyć się w dobrą i dobrze wyregulowaną instalkę, jak robić to raz a porządnie
Abdul - 16 Maj 2014, 12:00
AS PIK napisał/a: | Zakładam że przy instalacji będzie palił powiedzmy 14-15 pokonując trasę do pracy itp. |
Za dużo liczysz moim zdaniem jak będzie 12-13 to góra.
To co podałeś to 2,4 łyka
AS PIK napisał/a: | A co do konkretnej instalacji, myślę że lepiej dać 3 tys i zaopatrzyć się w dobrą i dobrze wyregulowaną instalkę, jak robić to raz a porządnie |
Też tak myślę Daj znać jak idą postępy
|
|
|