Elektryka - Kluczyk scyzroyk - problemy z działaniem
MARR - 25 Listopad 2006, 13:46
Po wymianie baterii należy otworzyć somochód za pomocą pilota i w ciągi podajże 30 sek. uruchomić zapłon
merolek77 - 25 Listopad 2006, 14:06
A jak się nie zdąży to co się wtedy dzieje i jakie mogą być tego skutki?
MARR - 25 Listopad 2006, 14:17
Nic się nie stanie No chyba zdążysz otworzyć drzwi i włączyć zapłon w ciągu 30 sek
Jeszcze raz, nic się nie stanie jak nie zdążysz.
Pozdrawiam
merolek77 - 25 Listopad 2006, 14:28
Dzięki Marr!!!!
Gerri - 25 Listopad 2006, 21:25
MARR napisał/a: | Po wymianie baterii należy otworzyć somochód za pomocą pilota |
Coś Kolego siejecie demagogię: skoro otwierasz samochód za pomocą pilota, to znaczy że pilot DZIAŁA. Więc PO JAKĄ CHOLERĘ GO PONOWNIE KODOWAĆ???
Opis (oczywiście) BYŁ - wystarczy zajrzeć do archiwum. Na przykład tu:
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=554
[ Dodano: 25 Listopad 2006, 21:28 ]
Dodam, że jeżeli z wymianą baterii zmieścisz się w jednej minucie, to żadne kodowanie nie jest potrzebne.
MARR - 27 Listopad 2006, 10:19
Ale to nie jest kodowanie tylko synchronizacja Tak jest napisane w instrukcji
Jak u siebie wymieniłem baterie to w momecie pierwszego otwarcia zapaliły się dwie diody a po tym jak już urichomiłem zapłon swieciły się już tak jak powinny. Nie wiem może to zbieg okoliczności ale tak było, a poza tym Kolega merolek77 PYTAŁ TYLKO CO SIĘ STANIE PO WYMIANIE BATERII A NIE JAK KUPI NOWY KLUCZYK :Dwięc odpowiedziałem że nic się nie stanie być może również nie jest to identyczna sytuacja jak u mnie, ja jednak musiałem zrobić tak jak to jest opisane w instrukcji.
Pozdrawiam
MonsterJob - 30 Listopad 2006, 00:28
MARR, a nie masz więcej takich instrukcji? Np do całego auta? Byłoby fajowsko.
MARR - 30 Listopad 2006, 10:58
Witam To jest taka cienka instrukcja konkretnie do sterowania centralnym zamkiem.Zeskanuję i wrzucę na forum.
MonsterJob - 1 Grudzień 2006, 00:49
a jest tam też może o immobilizer'ze i mrugających diodach?
MARR - 1 Grudzień 2006, 14:31
MonsterJob napisał/a: | a jest tam też może o immobilizer'ze i mrugających diodach? |
Wotam.
NIestety ale o tym problemie w tej instrukcji nie ma Ja kiedyś też coś takiego miałem i jak wymieniłem baterie to ustało ale po jakimś czasie wróciło.Okazało się że kluczyk jest uszkodzony a że miełem tylko jeden to dorobiłem nowy i ten działa
MonsterJob - 2 Grudzień 2006, 00:17
MARR napisał/a: | a że miełem tylko jeden to dorobiłem nowy i ten działa |
scyzoryk? za ile? 600 pln?
MARR - 2 Grudzień 2006, 11:37
MonsterJob napisał/a: | MARR napisał/a: | a że miełem tylko jeden to dorobiłem nowy i ten działa |
scyzoryk? za ile? 600 pln? |
Dokładnie to 670 pln plus paliwo na dojazd 100 km
toart - 3 Grudzień 2006, 00:08
Gerri napisał/a: | Dodam, że jeżeli z wymianą baterii zmieścisz się w jednej minucie, to żadne kodowanie nie jest potrzebne |
To oznzcza ze w pilocie jest jeszcze jakis "podtrzymywacz" zasilania tylko bardzo krotki.
topol - 4 Grudzień 2006, 08:10
toart napisał/a: | Gerri napisał/a: | Dodam, że jeżeli z wymianą baterii zmieścisz się w jednej minucie, to żadne kodowanie nie jest potrzebne |
To oznzcza ze w pilocie jest jeszcze jakis "podtrzymywacz" zasilania tylko bardzo krotki. |
O ile mi wiadomo to kondensator.
Michał_fitness - 4 Grudzień 2006, 15:38
Witam
Po wyjęciu bateri odczekałem ( przegadałem ) około 20 min. na nowe baterie i co i nic auto normalnie zapaliło .pomigało diodami .
Więc to z tym kodowaniem to jakaś ściema , ale zapytam się bo jutro jadę po części do mojej kupie nowe uszczelki i tą lampkę . W sewisie zapytam .
Zamontowałem osłony pod autem cały komplet i jakoś auto mniej papli dziwne może mniej idzie paliwa na utrzymanie temperatury czy tylko ja to spostrzegłem , czy to złudzenie .
|
|
|