To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Elektryka - Kluczyk scyzroyk - problemy z działaniem

majster4 - 6 Maj 2010, 20:55

dziękuje za link;) tylko tak jak tam opisano to wynikało by ze mam słabe baterie w pilocie a specjalnie je wymieniłem i po wymianie nie synchronizowałem od razu działał dopiero jak odłączyłem akumulator to próbowałem synchronizacji.. wiec sam już nie wiem :(
Mbara - 6 Maj 2010, 21:40
Temat postu: kluczyk scyzoryk
miałem podobny problem kluczyk otwierał drzwi zamkiem samochód odpalał jednak nie działał centralny zamek z kluczyka (tylko z konsoli). Miałem tylko jeden kluczyk i mocno klejony więc zamówiłem w ASO, po synchronizacji zadziałąłol wszystko centralny , alarm, diody w lusterku, (737zł) dwa lata gwarancji, stary dokupiłem mikrowyłacznik i powędrował do elektronika na lutowanie.
majster4 - 6 Maj 2010, 21:59

ale centralny działa poprawnie wszystko jest ok tylko te diody które rzekomo sygnalizują słabe baterie w pilocie,po wymianie baterii jest to samo( nadal migają obie diody dość długo),mam 2 kluczyki z tymi samymi objawami,w trzecim brakuje mikrowyłącznika..
damian_2002 - 8 Maj 2010, 00:08

a ja mam 2 klczyki 1 ok a 2 otwiera drzwi ale dioda na lsterk i przy drzwiach świeci na czerwono i nie mogę odpalić auta co może być przyczyną i jak to naprawić?
pks5 - 8 Maj 2010, 20:36

Gość napisał/a:
Natomiast po włożeniu kluczyka do stacyjki żadnej reakcji.

Witam
Miałem podobny problem. Pilot działał ale silnika nie mozna było odpalić. Skończyło sie na podłączeniu komputera diagnostycznego, który pokazał błąd polegający na zablokowaniu immobilisera. W efekcie elktryk zrobił mi pętlę indukcyjną omijającą imobiliser a ja jestem lżejszy o 1000 zł.

damian_2002 - 8 Maj 2010, 21:18

to nie taniej byłoby wyjąć całkowicie imobilajzer?
majster4 - 9 Maj 2010, 17:50

u mnie jak na razie wszystko ok, odłączyłem jeszcze raz akumulator i zsynchronizowałem jeszcze raz kluczyki..Pozdrawiam
pks5 - 9 Maj 2010, 20:02

damian_2002 napisał/a:
to nie taniej byłoby wyjąć całkowicie imobilajzer?

ja chciałem tak zrobic ale w warsztacie powiedzieli mi,że musieli by całkowicie przestrajać komputer i należałoby sie spodziewac awari w reakcjach łańcuchowych. Ale tak jak Ty uważa,że skasowali mnie ostro.

damian_2002 - 10 Maj 2010, 18:45

pks5 napisał/a:
damian_2002 napisał/a:
to nie taniej byłoby wyjąć całkowicie imobilajzer?

ja chciałem tak zrobic ale w warsztacie powiedzieli mi,że musieli by całkowicie przestrajać komputer i należałoby sie spodziewac awari w reakcjach łańcuchowych. Ale tak jak Ty uważa,że skasowali mnie ostro.


że niby po co przestrajać ten komputer? i jakich reakcjii łańcuchowych, że niby co może się popsuć.... może pompka wspomagania hehe. mśle, że jedynie co to ich humor by się popsuł bo by znacznie mniej zarobili. ale najbardziej te reakcjie łańcchowe mnie interesują, ciekawe co to w/g nich może być?

pks5 - 11 Maj 2010, 06:24

damian_2002 napisał/a:
pks5 napisał/a:
damian_2002 napisał/a:
to nie taniej byłoby wyjąć całkowicie imobilajzer?

ja chciałem tak zrobic ale w warsztacie powiedzieli mi,że musieli by całkowicie przestrajać komputer i należałoby sie spodziewac awari w reakcjach łańcuchowych. Ale tak jak Ty uważa,że skasowali mnie ostro.


że niby po co przestrajać ten komputer? i jakich reakcjii łańcuchowych, że niby co może się popsuć.... może pompka wspomagania hehe. mśle, że jedynie co to ich humor by się popsuł bo by znacznie mniej zarobili. ale najbardziej te reakcjie łańcchowe mnie interesują, ciekawe co to w/g nich może być?

Po pierwsze: nie ironizuj bo to forum nie temu służy.
Po drugie jak masz pytania to pytaj a nie zaprzeczaj i po trzecie jeśli czegoś nie rozumiesz to poproś o wyjaśnienie.A teraz ci odpowiem
Mercedes W 202 pompa Lucasa na długim kablu jest sterowana elektronicznie i jest zsynchronizowana z komputerem. W moim przypadku po załączeniu kluczyka/ scyzoryk/ komputer cały czas wysyłał sygnał braku upoważnienia do uruchomienia silnika. Petla indukcyjna jakby zamieniała na stałe ten sygnał .Na tym polega odcięcie immobilisera bez wchodzenia w oprogramowanie komputera.

SAMO - 11 Lipiec 2010, 14:48
Temat postu: Nagle przestał dzialać kluczyk
Witam czytałem kilka tematów na temat kluczyka ale w każdym co innego i w sumie nie wiem co u mnie jest nie tak.Więc po nocy zachodze żeby otworzyć auto i lipa wcześniej wszystko działało ok, mam kluczyk scyzoryk z jednym dużym czarnym przyciskiem,po naciśnięciu czuć jakby przycisk był bardziej miękki niż przedtem,diody w klamce nie reagują udało mi sie otworzyć jedynie drzwi od pasażera ponieważ z tej strony jest wkład zamka ale nic pozatym po włożeniu kluczyka do stacyjki przekręca sie normalnie do końca ale odpalić sie nie da rozrusznik kręci bez rezultatu ,zauważyłem też że migaja naprzemian diody w lusterku wstecznym baterie maja ze 2 m-ce przedtem dało sie zauważyć delikatne mrugnięcie w kluczyku po nacisnięciu przycisku gdzieś w ciemnym miejscu teraz nic ,czy to może być ten mikrowłącznik czy cos innego?Auto to w202 1.8 benz 96rok vin w opisie.
polofix - 11 Lipiec 2010, 16:19
Temat postu: Re: Nagle przestał dzialać kluczyk
mialem dokladnie ten sam przypadek od poczatku do konca. lutownica i wlutuj mikrowylacznik,bo odpadl z plytki.
SAMO - 11 Lipiec 2010, 16:29

polofix, dzieki będę dzialał wolałem sie upewnić że to napewno ten mikroswitch.

[ Dodano: 12 Lipiec 2010, 15:06 ]
Dzisiaj zrobiłem mikroswitch faktycznie odpadł i było jakies zwarcie w obwodzie jeszcze teraz jest ok synchronizacja to przekręcenie stacyjki wyjecie kluczyka naiśnięcie raz w strone lusterka wew. miga dioda czerwona drzwi sie rygluja naciśniecie 2 gi raz miga zielona drzwi sie otwierają uruchomienie gwiazdy i jazda całe szczeście że zrobienie to koszt 30 zł. :roll:

ayek - 1 Listopad 2010, 13:12
Temat postu: kluczyk "scyzoryk" i sterowanie ???
podepnę sie do tematu ;)

jak w temacie
mam w C250TD '97 kluczyk scyzoryk, a w zasadzie go niemam :( została mi tylko karta (klucz warsztatowy)
i chciałem zakupić taki komplet http://skroc.se/5hRdGT co by nie inwestowac w ASO za prawie 1000 PLN
i pytanie: czy wystarczy tylko przełozyc ten sterownik czy bedzie potrzebna ingerencja elektryka i przestawianie cos w komputerze auta ?
dodam tylko ze zamykanie i otwieranie auta z karty tez "umarło" i trzeba "cycki" wduszać a to miłe nie jest :(
wszelkie info w temacie mile widziane ;)
pozdro

PS. baterie w karcie nowe !
diody w lusterku nie działają !
z klucza nie idzie zamknąc centralnym od strony kierowcy (wkładka jest po tej stronie)
zamykanie centralnym tylko z konsoli srodkowej i to trzeba siedziec w aucie :( [/b]

Camel- - 1 Listopad 2010, 14:56

ayek napisał/a:
czy wystarczy tylko przełozyc ten sterownik czy bedzie potrzebna ingerencja elektryka i przestawianie cos w komputerze auta ?

W przypadku PMSa wystarczy przełożyć tylko ten sterownik. Jak sobie poradzi Diesel z tym sterownikiem - nie wiem. W każdym razie jeden taki zestaw leży u mnie w szufladzie i się kurzy. Jak chcesz testować to wpadaj - albo Poznań albo Leszno jak Ci wygodnie :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group