Mercedes W210 (okularnica) - Ocena modelu
scheeray - 4 Czerwiec 2008, 13:36 Temat postu: Ocena modelu Witam wszystkich.
Co Wy o tym sądzicie??
Chcę kupic W210 w kombi. Jak określacie jego stan, cena pewnie do negocjacji (24 by mnie zadowoliło). Napiszcie swoje opinie!
http://moto.allegro.pl/it...lima_xenon.html
Z góry dzięki za pomoc!!
Pozdrawiam
Daro - 4 Czerwiec 2008, 15:37
moj kolega ma takiego samego tylko ze w automacie samochod bardzo duzy ale i wygodny!! Jezeli chodzi o silnik 290 turbodiesel to podobnoo sa najlepsze poniewaz mala pala a sa dosyc mocne -jemu pali 9.5 do 11 litrow po miescie zalezy jak jezdzisz i czy z klima a model 300 turbodiesel to spalanie od 11.5 przy tej kascie przy spokjnej jezdzie ja osobiscie plecam!!! Bardzo ładny a cena tez nie przytłacza
Maly V8 - 5 Czerwiec 2008, 13:46
Nie wiem za bardzo jakiej odpowiedzi oczekujesz? Ze zdjęc to można sobie wróżyc wszystko, napewno przebieg jest sporo większy bo nie ma gumki na sprzęgle, mój ma prawie 300 tyś i pedały są jak nowe. Pozatym tylna lewa lampa wyglada na nowa , mogła być stłuczka no i termometr nie działa reszta to tylko domysły.
scheeray - 8 Lipiec 2008, 12:13
ok, dzięki
Znalazłem jeszcze coś interesującewgo.
Co sądzicie o tym??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C5456769
topol - 8 Lipiec 2008, 12:37
scheeray, hmm, zdjęcia zrobione tak, że trudno coś zobaczyć, chyba świeżo po myciu i sprzątaniu...
Mówiąc szczerze, takie zdjęcia to u mnie wzbudzają podejrzenia, że jest coś do ukrycia...
Kto robi zdjęcia na sprzedaż częściowo w cieniu częściowo w słońcu, pod drzewem??????
scheeray - 8 Lipiec 2008, 13:53
No też mnie to zastanowiło, pyzatym cena jest dosyć niska i jeszcze do negocjacji.
Podobno był serwisowany w ASO, czekam na VIN.
Jeżeli był rzeczywiście serwisowany w ASO to z VINem można wyciągnąć przebieg? Jeżeli tak to gdzie, w salonie ?
G. - 8 Lipiec 2008, 13:58
scheeray napisał/a: | cena jest dosyć niska i jeszcze do negocjacji. |
Czy niska, to bym polemizował. Raczej jest średnia. Nie zapominaj, że EURO spada Nie zmienia to faktu, że ani zdjęcia ani opis nie mówią nic konkretnego o tym aucie.
Dodam, że znajomy ma taki model, rocznik 1997. Pomimo turbiny i pojemności 2,9 l., moc silnika pozostawia wiele do życzenia (129 KM). W porównaniu do mojej to toczydełko
Cytat: | Jeżeli był rzeczywiście serwisowany w ASO to z VINem można wyciągnąć przebieg? Jeżeli tak to gdzie, w salonie ? |
Historii serwisowania niestety nie poznasz. Podejrzewam, że auto ściągane z zagranicy, więc w polskich serwisach VIN niewiele pomoże.
topol - 8 Lipiec 2008, 14:03
Gomezio napisał/a: | scheeray napisał/a: | cena jest dosyć niska i jeszcze do negocjacji. |
Czy niska, to bym polemizował. Raczej jest średnia. Nie zapominaj, że EURO spada Nie zmienia to faktu, że ani zdjęcia ani opis nie mówią nic konkretnego o tym aucie.
Dodam, że znajomy ma taki model, rocznik 1997. Pomimo turbiny i pojemności 2,9 l., moc silnika pozostawia wiele do życzenia (129 KM). W porównaniu do mojej to toczydełko
Cytat: | Jeżeli był rzeczywiście serwisowany w ASO to z VINem można wyciągnąć przebieg? Jeżeli tak to gdzie, w salonie ? |
Historii serwisowania niestety nie poznasz. Podejrzewam, że auto ściągane z zagranicy, więc w polskich serwisach VIN niewiele pomoże. |
To prawda, poza tym nawet jeżeli coś będą mieli to i tak udostępnią to właścicielowi...
scheeray - 8 Lipiec 2008, 14:15
Auto z Niemiec.
Pozostaje podjechać z właścicielem do salonu..
Jest taka rosyjska stronka:
http://old.mbclub.ru/mb/v...=eng&nameless=l
ale stąd mogę wyciągnąć chyba jedynie wyposażenie z jakim opuścił fabrykę, tak?
Czekam na więcej zdjęć lepszej jakości.
Co do silnika to CHYBA najlepszy kompromis pomiędzy kosztami eksploatacji a mocą i podobno w miarę udana jednostka (nieawaryjna).
TAQ - 8 Lipiec 2008, 14:19
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=2857
G. - 8 Lipiec 2008, 14:21
Tak, jest to też dobry sposób na wstępne zweryfikowanie auta.
Dowiesz się, z jakim wyposażeniem opuściła fabrykę i porównasz z wyposażeniem oferowanego egzemplarza Pamiętaj tylko, że takie rzeczy jak ABS, ASR/ESP czy poduszki powietrzne nie będą wymienione (które były montowane w standardzie), gdyż dekoder VIN obejmuje jedynie elementy opcjonalne.
topol - 8 Lipiec 2008, 14:23
scheeray, jednostka napędowa zaliczana jest do najlepszych (o ile nie najlepsza) mercedwsowskich konstrukcji, z innym osprzętem lata w Sprinterach.... bezawaryjna na maksa
udany kompromis to raczej E270 CDI ale inna pólka cenowa
scheeray - 8 Lipiec 2008, 14:33
topol napisał/a: | scheeray, jednostka napędowa zaliczana jest do najlepszych (o ile nie najlepsza) mercedwsowskich konstrukcji, z innym osprzętem lata w Sprinterach.... bezawaryjna na maksa
udany kompromis to raczej E270 CDI ale inna pólka cenowa |
Też się zastanawiałem też nad 2.7cdi !!!
Ale chyba pali więcej, czy nie bo różnica w kucach jak wiecie jest znaczna 130 a 177…
Osobiście wolał bym 2.7 bo po lifcie.
Dzięki Panowie za pomoc!
topol - 8 Lipiec 2008, 14:38
scheeray, ale i przepaść technologiczna! zużycie paliwa papierowo niższe ma E270 CDI...
scheeray - 8 Lipiec 2008, 14:48
topol napisał/a: | scheeray, ale i przepaść technologiczna! zużycie paliwa papierowo niższe ma E270 CDI... |
A jak życie weryfikuje te informacje?
Oraz drugie pytanie: jak z awaryjnością??
|
|
|