To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Problem z obrotami W202 220 CDI

czekris - 15 Czerwiec 2008, 14:17
Temat postu: Problem z obrotami W202 220 CDI
Witam jestem nowym posiadacze Merca W202 220 CDI Sport i mam problem związany z ciężkim odpalaniem, a przede wszystkim nieraz wchodzi normalnie na obroty a tak przeważnie to do 2500 obrotów i stop. Silnik nie gaśnie tylko koniec gazu i nie chce przyśpieszać.

Czy ktoś miał podobne objawy, jeżeli tak to proszę o pomoc.

diagnosta.mb - 15 Czerwiec 2008, 18:59

Temat jakich dziesiątki na tym forum . Po pierwsze powinieneś podłączyć autko do jakiegoś testera a potem szukać pomocy tutaj . Twój silnik wpada w tryb awaryjny i tyle . Będziesz miał kody usterek to dalej jakoś pójdzie . :)
czekris - 15 Czerwiec 2008, 19:15
Temat postu: Problem z obrotami w202
Dzięki za podpowiedź
volcanoadam - 15 Czerwiec 2008, 19:55

Obawiam sie, ze to nie tryb awaryjny. Tryb awaryjny to 3000obr., czyli podczas jazdy 2800-2900 i nie mniej ani wiecej.
Najczesciej tego typu problem moze byc spowodowany przeplywomierzem, ale lepiej sprawdzic na kompie. Sprawdz tez na poczatek w jakim stanie masz filtr powietrza.

sir_dario - 15 Czerwiec 2008, 21:05

Witam
Sprawdź, czy nie spadł Ci wężyk podciśnieniowy do sterowania przepustnicą....
Miałem coś takiego i faktycznie nie osiągał mi obrotów wyższych niż 2500, ale palił zawsze dobrze.
Powodem, że wężyk spadł była jak sie okazało nieuczciwa zagrywka mechanika, który zrobił to specjalnie... kasa....
Popatrz pod maskę.
A podłączenie do kompa to podstawa. Spodziewaj sie usterki czujnika wału, lub czujnika ciśnienia paliwa lub zaworu przelewowego na listwie. W najgorszym wypadku pompa.
Oby to była pier....
Powodzenia
Napisz co było aby wszyscy mogli skorzystać. Większośc ludzi loguje się jak maja problem i potem milknie. Tacy to zwykłe pijawki.
Pozdrawiam zalogowanych i gości.

czekris - 15 Czerwiec 2008, 21:13

OK jak tylko dotrę do dobrego speca z kompem to odezwę się
sir_dario - 15 Czerwiec 2008, 21:21

Polecam salon bo ja szukałem speca 3 tyg a nikt sie nie znał na CDI
koszty miałem duże ale taniej by wyszło gdybym do razu pojechał do ASO
pozdrawiam

czekris - 8 Wrzesień 2008, 18:05

Nareszcie wiem jaką miałem usterkę.
Po paru wizytach w warsztatach znalazłem fachowca który znalazł przyczynę choroby mojego mojej gwiazdy. A bolał ją zawór recyrkulacji spalin.
Wymieniłem i mam nareszcie 125 KM do dyspozycji.

Norkens - 12 Wrzesień 2008, 10:53

Witam wszystkich. No ja mam takie pytanko odnośnie wolnych obrotów. Mianowicie jezeli samochod postoi dłuzszy czas to jak go odpale to faluje na wolnych obrotach. Z minute tak jest a potem silnik pracuje równo i bez zarzutów. I pytanie moje czy jak silnik jest zimny to tak powinno byc czy cos u mnie moze byc nie tak? Nawet po 4 dniach postoju samochód pali od ręki. A mam C 200 CDI Esprit automat.
Jary - 12 Wrzesień 2008, 11:59

Norkens napisał/a:
Mianowicie jezeli samochod postoi dłuzszy czas to jak go odpale to faluje na wolnych obrotach


A sam coś sprawdzałeś :?: , np, filtry, świece żarowe, egr, itp. :P
Bo szklana kula i fusy (akurat kawkę zaliczam) mają całą listę przyczyn.

Norkens - 12 Wrzesień 2008, 12:31

Filtry wszystkie wymieniałem oringi na przewodach paliwowych tez:| Falowanie ustaje po minucie gdzieś . No chyba ze silnik jest ciepły to wtedy jak odpale to chodzi równo takze dzieje się to tylko na zimnym silniku i jak dłuzej postoi
btx - 12 Wrzesień 2008, 13:41

świece żarowe ?
Norkens - 12 Wrzesień 2008, 14:16

Do świec niezaglądałem. Kontrolka pali sie z 2 sekundy jak jest zimny silnik i gasnie no i pale wtedy go. A jak cieply to zaraz po zapłonie gaśnie. No ale dziekuje za rady sprawdzę te świece i napisze czy pomogło :)

[ Dodano: 29 Wrzesień 2008, 17:21 ]
No i jestem po wymianie świec i bez zmian. Jakies inne rady macie? Moze powymieniac wszytskie oringi i przewody paliwowe??

pakoM - 30 Wrzesień 2008, 16:21

koledzy ja też miałem takie objawy w cdi wszystkie czujniki posprawdzane komputer i tym podobne okazał sie zapchany katalizatoe i turbina tłoczyła zaduze ciśnienie i auto wchodziło w tryb awaryjny
pozdrwwiam

Norkens - 6 Październik 2008, 09:05

Wymieniłem świece żarowe i nadal samochód jak jest zimny to nie równo pracuje co jeszcze polecicie sprawdzic?? Może któryś wtrysk leje albo to te nieszczęsne oringi i przewody :roll:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group