To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Nadwozie i wnętrze - Regulacja świateł na podciśnienie

Wojtass - 12 Grudzień 2011, 21:32

ok dzieki :)
mikar - 26 Luty 2012, 21:01

Koledzy, szukałem wiele na temat podcisnienia od siwateł. U mnie tez padły. Moze ktoś powie mi od czego zacząc szukanie bledu. W202 sedan 200cdi (po lifcie). Skad powinno isc podcisnienie na lampy? Czy jest mozliwe aby padly regulatory w lampach?
Axwell - 27 Luty 2012, 10:07

na 100 przypadków 98 ma nieszczelności które niestety musisz znaleźc poprzez diagnozę na słuch lub organoleptycznie.

wszystkie inne układy działają sprawnie ? / zagłówki, zamki w drzwiach ? /

mikar - 27 Luty 2012, 10:58

centralny zamek dziala.Zagłówków nie podnosilem w obawie o niemozliwosc opuszczenia. Jak naciscne przycisk opuszczania zaglówków, to słychac ze w kanapie coś sie dzieje. Zastanawiam sie, czy nie padly silowniki w lampach. Jesli tak,to czy da sie je naprawic czy tylko wymiana wchodzi w gre?
jjankiello - 27 Luty 2012, 11:30

Axwell napisał Ci najczęstszą przyczynę... Wężyki do lamp idą wzdłuż lewego błotnika. Sprawdź czy nie spadł któryś przy siłowniku w lampie...
Drugi koniec tych wężyków jest przy regulatorze na desce rozdzielczej, do niego dochodzi też trzeci, spod maski, zasilający w podciśnienie... W W201/124 były fioletowe. W w202 pewnie też... :wink:
Jak sam nie sprawdzisz, nie wywróżymy... :mrgreen:

mikar - 29 Luty 2012, 16:02

Sprawdzilem zaglowki i dzialaja a lampy jak siwcily w dol, tak swieca.
Mam do was pytanie w temcie lamp. Czy w przypadku lampy prawej od anglika wystarczy wymiana szkla na wlasciwe, czy roznia sie rowniez odblysnikami albo konstrukcja wewnetrzna?

Gerardoo - 1 Maj 2012, 13:01

U mnie syczy przy regulatorze. Zmieniłem na jakiś używany i dalej mi tam syczy. Efekt obniżania się poziomu świecenia świateł przy przyspieszaniu dalej się utrzymuje. Byłem ostatnio w ASO z pytaniem po ile maja nowy regulator. Facio wyśpiewał mi 250 zł. Narazie chyba odpuszczę temat...
mlody23 - 2 Sierpień 2012, 11:06

witam panowie, mam taki sam problem jak kolega wyzej, a wiec nie wiadomo dlaczego z dnia na dzien zaczelo mi cos syczec przy przełaczniku swiatel, jak mocno skrece kola w prawo to przestaje. rozebralem te przełaczniki i okazalo sie ze to syczenie dobiega z przelacznika od ustawiania wysokosci swiatel. Mozna go jakos naprawic czy tylko wymiana na nowy?? z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam
Camel- - 2 Sierpień 2012, 15:20

Gerardoo, spróbuj sprawdzić szczelność akumulatora podciśnienia. Jest pod prawym błotnikiem podłączony do rozdzielacza w prawym podszybiu.
Poza tym jeśli syczy przy regulatorze wcale nie oznacza jego nieszczelności.

Gerardoo - 20 Sierpień 2012, 22:18

Sprawdziłem tą puszkę. Oba przewody są szczelne. Dla pewności przesmarowałem uszczelki wazelinką. Szukam dalej...
wojtq - 14 Wrzesień 2012, 11:23
Temat postu: Troszkę inaczej wyglądający problem :)
Witam wszystkich. Jeździłem sobie moim :mb: 3 miesiące i do głowy mi nie przyszło że będę musiał zajrzeć pod maskę.

A jednak :) jednak mój problem jest odrobinę inny niż pozostałe w tym temacie. Mianowicie od jakiegoś czasu nie mam regulacji tylko w jednym reflektorze (wcześniej pracowały obydwa) i jak by tego było mało nie działa prawy, z którego dopiero ciśnienie (czy tam podciśnienie) idzie do lewego. I lewy który jest na końcu układu działa, a prawy ani drgnie.

Żadnego syczenia wróżącego nieszczelność nie słychać nigdzie. Centralny zamyka się wzorowo.
Dodatkowo skoro działa lewy to ciśnienie na prawym też musi być (tak wnioskuję).

Bardzo proszę o wskazówki gdzie szukać. Nie jest to może uciążliwa jakaś usterka ale lubię jak mi wszystko działa w samochodzie.

Pozdrawiam

ycbo - 14 Wrzesień 2012, 12:57

To musiał nawalić siłownik w reflektorze. odepnij przewody i sprawdź trójnik przy prawym.
Poruszaj odblaskiem w miejscu żarówki być może się tylko zawiesił.

Cadavre - 29 Maj 2013, 14:28

Podepnę się pod temat.
U mnie nie działają zagłówki i regulacja świateł. Przy wciśnięciu przełącznika zagłówków słychać tylko pyknięcie. Sprawdziłem cały układ podciśnienia i wszystko wygląda ok, poza tym, że jeden wężyk jest zatkany śrubką. Jak mniemam, ten wężyk powinien być podpięty właśnie do źródła podciśnienia, ale nie moge go nigdzie znaleźć, sprawdziłem cały kolektor ssący i nie ma miejsca na wpięcie go. Silnik to 2,5TD 95r. Gdzie jest źródło podciśnienia w tym silniku?Poniżej załączam fotke tego wężyka (biały/szary):
http://imageshack.us/a/img585/8563/dscf3198n.jpg

Mapak - 3 Czerwiec 2013, 07:54
Temat postu: Re: Troszkę inaczej wyglądający problem :)
wojtq napisał/a:
Witam wszystkich. Jeździłem sobie moim :mb: 3 miesiące i do głowy mi nie przyszło że będę musiał zajrzeć pod maskę.

A jednak :) jednak mój problem jest odrobinę inny niż pozostałe w tym temacie. Mianowicie od jakiegoś czasu nie mam regulacji tylko w jednym reflektorze (wcześniej pracowały obydwa) i jak by tego było mało nie działa prawy, z którego dopiero ciśnienie (czy tam podciśnienie) idzie do lewego. I lewy który jest na końcu układu działa, a prawy ani drgnie.

Żadnego syczenia wróżącego nieszczelność nie słychać nigdzie. Centralny zamyka się wzorowo.
Dodatkowo skoro działa lewy to ciśnienie na prawym też musi być (tak wnioskuję).

Bardzo proszę o wskazówki gdzie szukać. Nie jest to może uciążliwa jakaś usterka ale lubię jak mi wszystko działa w samochodzie.

Pozdrawiam


U mnie jest podobny problem. Z tym ,że okazało się iż w lewym reflektorze jest ułamany kawałek plastiku do którego wchodzi gałka od silniczka do poziomowania. uchwyt w reflektorze nie łapie go nawet po wykręceniu (wydłużeniu) gałki. Może i u Ciebie jest taki sam problem skoro nigdzie nie syczy.

ponte22 - 2 Luty 2014, 20:32

Podczepie się do tematu bo mam taki problem że brak regulacji świateł i zaglądając pod maskę z prawej strony reflektora znalazłem wiszący fioletowy przewód ale brak na nim końcówki,na tym schemacie najbardziej pasuje mi nr 59 ,ale mogę się mylić miał ktoś podobny problem lub wymieniał to kiedyś ??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group