To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Nadwozie i wnętrze - Regulacja świateł na podciśnienie

Podkopnik - 22 Luty 2017, 17:58

Ale ja mówiłem o tej fioletowej rurce że jest ona zrobiona ze stosunkowo mało elastycznego plastiku. Z ogniem kwestia wprawy i wyczucia to fakt.
kulazary - 1 Marzec 2017, 23:34

Potrzebuje taki wtyk kupić przeszukałem allegro i nie znalazłem. Na szrocie w okolicy tez nie ma

https://zapodaj.net/5de4eb0786a96.jpg.html

Podkopnik - 2 Marzec 2017, 08:54

Idź do aso tak jak ja... Kupisz za kilkanaście złotych. ja za kolanko zapłaciłem 12 więc to Twoje też pewnie podobnie będzie kosztować
wiskontii - 2 Marzec 2017, 19:35

kulazary napisał/a:
Potrzebuje taki wtyk kupić przeszukałem allegro i nie znalazłem. Na szrocie w okolicy tez nie ma

https://zapodaj.net/5de4eb0786a96.jpg.html


Mam taki jak potrzebujesz to napisz PW

WoleMerce - 16 Marzec 2018, 15:07

W sumie nie wiem czy dobry dział ale to chyba osprzęt silnika :D
Szukałem po różnych wątkach i nic ciekawego nie znalazłem.
Do rzeczy.

Mój układ sam w sobie działa bez problemu, na postoju światła regulują się bez problemu, żadnego syczenia ani nic.

Problem zaczyna się wtedy kiedy samochód dostaje nieco buta, najbardziej jest to odczuwalne na trasie pod obciążeniem np, wtedy światła po prostu się kładą na dół i koniec, przy 160 jest to trochę niekomfortowe i niebezpieczne :3 po odpuszczeniu gazu światła normalnie wracają na swoją wysokość 0 .

Na fb już ktoś zasugerował że przy takim bucie silnik wyciąga wszystko i stąd taki problem.
Czy w tym układzie jest jakiś zaworek zwrotny ?
Czy to suwak przy włączniku wszystko utrzymuje w ryzach i może przepuszczać ??
Czy tak po prostu już jest, jeżeli tak jest to może ma ktoś jakiś patent na to ?? Podobno w 124 jest taki zaworek zwrotny.

Jakieś rady sugestie :3

[ Dodano: 17 Marzec 2018, 16:35 ]
Sytuacja ogólnie taka że przewód od lamp ma średnicę Fi4 więc można spokojnie łączyć go szybkozłączkami pneumatycznymi od ciężarówek. Trójniki też są o czym po prostu zapomniałem jak przestałem być mechanikiem :D

Reasumując założyłem nowy trójnik bo stary był polepiony poxipolem, kawałek gumy wymieniłem na przelotkę, i w miejscu gdzie przewód był załamany wrzuciłem też przelotkę.

Idąc dalej zamówiłem na allegro zaworek zwrotny który mam zamiar zamontować przy kolektorze ssącym, czyli nie będzie żadnego problemu z opuszczaniem i podnoszeniem lamp, bo przecież cały zawór znajduje się w suwaku przy włączniku. Zobaczymy co z tego wyjdzie :roll:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group