Ogólnie o C-klasie - archiwum - nr oryginalnej czesci....?
Anonymous - 26 Wrzesień 2006, 11:40 Temat postu: nr oryginalnej czesci....? witam,
czy ktos z szanownych kolegów ma mozliwosc sprawdzenia oryginalnego numeru pompki centralnego zamka w aucie:
VIN: WDB2021931F823048
Mercedes podaje ze oryginalna pompka centralnego zamka (i pompowania foteli) to:
210 800 21 48
jako ze nie dziala mi pompowanie foteli (instalacja szczelna) - sprawdzilem pompke (centralny zamek dziala) ale pompka ma nr 210 800 14 48 (i przy pompce jest jeszcze jedna wiazka przewodow - do nieczego nie podlaczona!).
I tu pytanie: czy ta pompka obsługuje pompowane fotele? przewody od foteli sa podlaczone do wyjscia oznaczonego HFE/KAF...
mam wiec zla pompke czy problem lezy gdzie indziej?
z gory dziekuje i pozdrawiam
M.
sewan - 26 Wrzesień 2006, 12:28
W/g mnie problem leży gdzie indziej.
Pompa obsługuje w masę rzeczy: centralny zamek, pompowane fotele, regulację świateł, ogrzewania, klimatyzacji i diabli wiedzą co jeszcze....
Skoro przynajmniej jedna działa, to nie może to być problem pompy. Raczej stawiam na zbiornik lub dystrybutor....
Czeka cię chyba dużo pracy przy sprawdzeniu całości instalacji....
Anonymous - 26 Wrzesień 2006, 12:53
sewan napisał/a: | Raczej stawiam na zbiornik lub dystrybutor.... |
a gdzie je zlokalizuje?
a moze jakis "kawalek" schematu?
pozdrawiam
M.
sewan - 26 Wrzesień 2006, 13:19
Masz na forum podwieszony wątek z adresem EPC on line.
Tam są schematy, rysunki, nr części. Wymagana jest tylko podstawowa znajomość inglisz lengłydż
Zbiornik i dystrybutor są we wnęce w bagażniku nad prawym tylnym kołem, btw.
Anonymous - 26 Wrzesień 2006, 13:38
sewan napisał/a: | wątek z adresem EPC on line.
Tam są schematy, rysunki, nr części. |
no super! forum przeszukałem a to na wierzchu było !
Dziękować !
pozostaje jeszcze pytanie czy zamiast oryginalne pompki o nr
210 800 21 48
moz byc
210 800 14 48
a tego nie wiem jak sprawdzic....
sewan - 26 Wrzesień 2006, 13:45
Zgodnie z w/w EPC zamiennikiem 210 800 21 48 jest 210 800 13 48...
Myślę, że można przyjąć, że 210 800 14 48 też. Z reguły jest tak, że pewne cyfry oznaczają poddostawcę - może po prostu zamiast dwóch jest ich trzech?
Anonymous - 26 Wrzesień 2006, 13:51
sewan napisał/a: | Zgodnie z w/w EPC zamiennikiem 210 800 21 48 jest 210 800 13 48... |
hmmm... a jak to sie na EPC sprawdza.... nie umiem
i w opisie jest:
*423 ATTENTION!!! SPARE PART MUST BE CODED WITH HAND-HELD TESTER AFER INSTALLATION IN VEHICLE!
a w zwiazku z tym czy mozliwe ze po dlugim odlaczeniu aku (kilka mies.) trzeba by zaprogramowac zeby wlasnie fotele "ruszyly"? tak sobie dumam....
sewan - 26 Wrzesień 2006, 14:08
art napisał/a: |
a w zwiazku z tym czy mozliwe ze po dlugim odlaczeniu aku (kilka mies.) trzeba by zaprogramowac zeby wlasnie fotele "ruszyly"? tak sobie dumam.... |
Bardzo możliwe.
Anonymous - 6 Październik 2006, 08:42
sewan napisał/a: | Zgodnie z w/w EPC zamiennikiem 210 800 21 48 jest 210 800 13 48...
Myślę, że można przyjąć, że 210 800 14 48 też. Z reguły jest tak, że pewne cyfry oznaczają poddostawcę - może po prostu zamiast dwóch jest ich trzech? |
no i dziala wszystko!
rozwiazanie trudne do znalezienia bo najprostsze czyli:
pompka 210 800 14 48 nie realizuje wszystkich funkcji.
po wymianie na wlasciwa wszystko dziala.
dziekuje i pozdrawiam.
M.
|
|
|