To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Czy zużyte sprzęgło ma wpływ na pracę zagazowanego silnika?

Daniel - 10 Lipiec 2008, 18:17

adurweb napisał/a:
Gaz na gwarancji i mi robią za dormo, tylko, że nie mogą tego ustawić. Albo mam pechowe auto, albo oni są do dupy.
Sprzęgło wymieniam kompletne, tylko najpierw chciałem pomalować auto i dlatego pytam, czy sprzęgło ma wpływ na pracę mojej instalacji, bo jak ma to bym wymienił je najpierw.


skoro sprzęgło ci się ślizga, to znaczy, ze trzeba je wymienic NATYCHMIAST

phanteon - 10 Lipiec 2008, 18:19

adurweb napisał/a:
tylko najpierw chciałem pomalować auto i dlatego pytam, czy sprzęgło ma wpływ na pracę mojej instalacji, bo jak ma to bym wymienił je najpierw.


Pierw bym robił to co może narobić dalszych kłopotów i kosztó...no i bezpieczeństwo - będziesz chciał wyprzedzać będzie krytyczny moment..a tu silnik na czerwonym polu a samochod nie jedzie. No ale to Twoja kasa.

Gazownicy są jak blacharze - jeden lepszy od drugiego a jak trzeba to żaden nie robi tanio i dobrze.

PozdraVWiam

adurweb - 10 Lipiec 2008, 18:28

phanteon, Tak na marginesie, miałem nie dawno Golfa3 i byłem na forum golfa, nawet zaliczyłem jeden zlot. Dobrze wspominam te auto, narazie więcej mam problemów z MB, no może jeden główny problem, czyli regulacja gazu.
Daniel - 10 Lipiec 2008, 18:40

adurweb napisał/a:
phanteon, Tak na marginesie, miałem nie dawno Golfa3 i byłem na forum golfa, nawet zaliczyłem jeden zlot. Dobrze wspominam te auto, narazie więcej mam problemów z MB, no może jeden główny problem, czyli regulacja gazu.


takie są konsekwencje zainstalowania LPG 8)

adurweb - 10 Lipiec 2008, 19:23

Daniel, No nie zawsze, znam mase ludzi z zagazowanymi W202 i sekwencja chodzi u nich bez zarzutu.
Wracając do tematu:
Chcę wymienić kompletne sprzęgło, żeby nie płacić dwa razy za robociznę. Co się wymienia, żeby był komplet?

Daniel - 10 Lipiec 2008, 21:19

skoro chcesz wymienic kompletne sprzęgło, to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie - tarcza sprzęgłowa, docisk oraz łożysko oporowe
slow - 10 Lipiec 2008, 23:25

Mam identyczny problem jak ty. Chodzi mi o instalację gazową. Sprzęgło mam dobre, ale instalacja to porazka. Kupiłem samochod z sekwencją, okazało się, że to półsekwencja. Przy hamowaniu silnikiem szarapało okrutnie, od 4,5tys. dławiło, regulowali, mapowali lutowali, cudowali i nic nie przyniosło właściwego efektu. Problemem jest falowanie na obrotach.

Powiedzieli, że trzeba instalcję wymienić i będzie dobrze. Uskładałem 3000 i wymieniłem. Niby na komputerze po założeniu było dobrze. Powiedział gazownik, że mam zrobić 30km na benzynie i gazie w obrotach do około 3tys., żeby się zmapował. więc zrobiłem pierwsze 15km było dobrze bo na benzynie. Potem na światłach już zaczeło lekko szarpać. teraz zrobiłem na gazie i jest masakra. Samochód wogóle nie ma mocy nie przyspiesz prawie wcale na żadnym biegu (na gazie). Jutro jadę do gościa niech coś zrobi. Już sam nie wiem co to jest. Może to coś innego niż instalacja? Pomóżcie bo już nie wiem co robić;(

topol - 11 Lipiec 2008, 00:04

c200_sport, nie ma czegoś takiego jak półsekwencja.
Być może masz wtrysk ciągły czyli III generację, wtrysk sekwencyjny to jest IV generacja. 8)

adurweb - 11 Lipiec 2008, 07:35

Jak sprawdzić czy mam wtrysk III generacji czy IV?
topol - 11 Lipiec 2008, 07:58

adurweb, znająć w miarę dokładnie model zainstalowanych gratów, można spróbować przez stonę producenta poszukać jakichś manuali etc.
Druga, generalnie prostsza, podjechać do jakiegoś gaziarza żeby sprawdził i powiedział - i tutaj jedno ale - musi być dobry, żeby znał się na rzeczy a nie gadał trzy po trzy - jak ten z "półsekwencją" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

c200_sport, napisz jaką masz instalację LPG, producent, model i co tam jeszcze o niej wiesz, poszukamy zobaczymy co się da zrobić... :roll:

slow - 11 Lipiec 2008, 08:02

Już nie ważne czy to pól sekwencja czy nie. Mam nowy gaz sekwencyjny Zenit i tak jak pisałem nie ma mocy, szarpie na wolnych obrotach, praktycznie nie chce jechać na żadnym biegu. Czy to wina gazu czy czegoś innego?

A po regulacji smiga jak marzenie:D

Daniel - 11 Lipiec 2008, 08:04

c200_sport napisał/a:
Już nie ważne czy to pól sekwencja czy nie. Mam nowy gaz sekwencyjny Zenit i tak jak pisałem nie ma mocy, szarpie na wolnych obrotach, praktycznie nie chce jechać na żadnym biegu. Czy to wina gazu czy czegoś innego?


skoro twierdzisz, że masz nową instalację, to jedź do gazownika, który ja instalował

[ Dodano: 11 Lipiec 2008, 08:05 ]
skoro wziął kasę, to niech teraz się martwi

topol - 11 Lipiec 2008, 08:12

Daniel napisał/a:
c200_sport napisał/a:
Już nie ważne czy to pól sekwencja czy nie. Mam nowy gaz sekwencyjny Zenit i tak jak pisałem nie ma mocy, szarpie na wolnych obrotach, praktycznie nie chce jechać na żadnym biegu. Czy to wina gazu czy czegoś innego?


skoro twierdzisz, że masz nową instalację, to jedź do gazownika, który ja instalował

[ Dodano: 11 Lipiec 2008, 08:05 ]
skoro wziął kasę, to niech teraz się martwi


Tak, ale weź pod uwagę, że całkiem moźliwe, że ten gaziarz zrobił (w pewnym sensie uczciwie) najlepiej jak umiał, a że (być może) umiał za mało to teraz są efekty...
A tekst o półsekwencji raczej temu nie przeczy.... :mrgreen:

[ Dodano: 11 Lipiec 2008, 08:20 ]
c200_sport, a jaki samochód, chociaż rocznik, bo rozumiem, że C200 :?:

Daniel - 11 Lipiec 2008, 16:51

czy uczciwie - tego nie wiem :roll:

czy dobrze - nie sądzę :P

slow - 11 Lipiec 2008, 19:20

tak 2,0 rocznik 94. Byłem dzisiaj i podregulował. Powiedział, że nowe i musi się ułożyć. Po regulacji jak narazie jest dobrze, ale zrobiłem za mało kilometrów. Zobaczymy jak będzie później


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group