Elektryka - Wymiana spalonych żarówek
Anonymous - 3 Październik 2006, 19:47 Temat postu: Wymiana spalonych żarówek Na początku witam bardzo serdecznie wszystkich miłośników
Jestem posiadaczem C250D 94r. w wersji Elegance, niestety z 4 biegowym automatem.
Problem w moim "dziadku" tyczy się żarówek - mam spaloną żarówkę powietlenia biegów oraz niektóre w liczniku, czy ktoś już borykał się z ich wymianą, jak się do tego zabrać? Pozdrawiam i góry dziękuję za podpowiedzi.
Lukas - 3 Październik 2006, 20:20
Witamy Cię. Co do biegów, to w manualu delikatnie podważając można podnieść cały panel przy dzwigni-może w automacie jest podobnie.
Co do zegarów-można łatwo wyciągnąć cały zestaw wskaźników. Przeleć forum-było chyba wszystko na ten temat. Jeśli już się tam dostaniesz wyjmij każdą żaróweczkę i sprawdz styki.
Pozdrawiam
Anonymous - 4 Październik 2006, 12:10
Dzieki za informacje, jednak wymienia się tak samo jak w 124 do którego mam własne haki.
Co do podświtlenia skrzyni - chyba spróbuje na innym forum. Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie układu kierowniczego - czy w Wasze też tak "nosi" po drodze jak moją, np. wjeżdżam prawym kołem w dziurę i auto od razu ciągnię w tą stronę, kierownica "sama" skręca, generalnie przy wyższych prędkościach jest to dość niebezpieczne i nieprzyjemne. Zbieżność mam ok, wymieniłem tłumik drgań, amortyzatory nie wiem gdzie indziej szukać przyczyny tak fatalnego prowadzenia?[/scroll]
marcin19_87 - 4 Październik 2006, 13:12
Może sworzeń albo końcówka drążka kierowniczgo???
LYJO - 8 Październik 2006, 01:11
Marcel_KG napisał/a: | mam spaloną żarówkę powietlenia biegów |
jestem właśnie po wymianie tej żaróweczki
wystarczy wyciągnąć do góry "kieszonkę" pod zapalniczką i popielniczką
na zdjęciu oznaczyłem a wtedy można palcami wyciągnąć oprawkę z żarówką która podświetla biegi.
wystarczy pociagnąc ja w stronę przedniej szyby, troszkę pod koątem w dół i problem z głowy
nie trzeba w żadnym wypadku rozpierać "panela sterowania" przy biegach.
Gerri - 8 Październik 2006, 10:44
LYJO napisał/a: |
nie trzeba w żadnym wypadku rozpierać "panela sterowania" przy biegach.
|
Niektórzy to sobie robotę komplikują
Łapiesz krawędź panelu, ciągniesz do góry i w ciągu niecałej sekundy masz wszystko na wierzchu.
Lukas - 8 Październik 2006, 22:34
Gerri napisał/a: |
Niektórzy to sobie robotę komplikują
Łapiesz krawędź panelu, ciągniesz do góry i w ciągu niecałej sekundy masz wszystko na wierzchu. |
Czyli jak w manualu!!!!
|
|
|