Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - 220 cdi tuning 125KM--->143KM
bambero - 24 Czerwiec 2009, 20:38
sewan - masz na mysli KreatorMocy? I własnie to hamowanie mnie dobija ze nie da sie automatów :/
sewan - 25 Czerwiec 2009, 09:08
bambero napisał/a: | sewan - masz na mysli KreatorMocy? I własnie to hamowanie mnie dobija ze nie da sie automatów :/ |
Tak, KreatorMocy. Człowiek się nazywa - nomen omen - Jaruzelski....
A co do automatu - na hamowniach wywalają się te automaty, w których dawno nie wymieniano płynu (bo się gotuje). Jak masz na 100% szczelny układ i świeży płyn, to myślę, że bez problemu można się zdecydować na hamowanie....
bambero - 25 Czerwiec 2009, 19:34
sewan napisał/a: | A co do automatu - na hamowniach wywalają się te automaty, w których dawno nie wymieniano płynu (bo się gotuje). Jak masz na 100% szczelny układ i świeży płyn, to myślę, że bez problemu można się zdecydować na hamowanie.... |
No własnie w weekend wymieniam olej w skrzyni ale z tego co czytalem to w ktoryms tam miesiacu 2000 roku nie ma korka do wymiany oleju w konwerterze i moj własnie sie kwalifikuje do tego ze nie ma, ale sie okaze i wtedy bede myslal na hamowaniem i ewentualnym podnoszeniem mocy bo jestem ciekaw ile tam jeszcze zostało. pozdro
|
|
|