Mercedes W210 (okularnica) - w210 3000TD problem z klekotaniem silnika najpierw pojedyncz
Anonymous - 2 Sierpień 2008, 15:59 Temat postu: w210 3000TD problem z klekotaniem silnika najpierw pojedyncz witam potrzeuje pomocy ,mialem uszkodzona pompe wtryskowa od 1000 obrotow w dol schodzil nie rowno i bylo slychac taki dziek jakby lał wtrysk i tak sie utrzymywal do 1000 powyzej wszystko cichlo i chodzil elegancko,wymienilem pompe na inna i teraz od 1000 w dol schodzi rowno ale ten klekot zostal i jak jest zimny chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot najpierw pojedynczy a pozniej to juz tragedia potrzebuje porady alb o dobrego mechanika ktory zna sie na tym
robxu@go2.pl
diagnosta.mb - 29 Sierpień 2008, 11:13
Klekot od napinacza paska klinowego ? bardzo charakterystyczna usterka
Jary - 29 Sierpień 2008, 14:19
w210 napisał/a: | ale ten klekot zostal i jak jest zimny chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot |
Wszystko wskazuje na samoregulatory luzu zaworowego, pod warunkiem, że to klekot Bo pasek to raczej nie klekocze
diagnosta.mb - 29 Sierpień 2008, 14:35
Nie pasek tylko napinacz paska wieloklinowego !!! Na biegu jałowym silnika naciśnij jego dźwignię w bok i zobacz czy dźwięk nie ulegnie zmianie . Pozdrawiam
jjankiello - 29 Sierpień 2008, 15:16
Cytat: | Nie pasek tylko napinacz paska wieloklinowego | Pewnie chodzi Ci o amortyzator napinacza. Wyrabia się zwykle jedna z tulejek mocujących i stąd stuka.
Jednak na moje ucho to zupełnie inna częstotliwość i odgłos niż szklanka popychacza - zwłaszcza, gdy mowa o 6 cylindrach.
Adminzj - 20 Październik 2008, 09:35
Zdecydowanie i kategorycznie jesli jest to "klekot" a nawet stukanie to wina wtrysku na wyższych obrotach ustaje. Napinacz (amortyzatorek) to buczenie.
|
|
|