To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Mercedes W210 (okularnica) - w210 3000TD problem z klekotaniem silnika najpierw pojedyncz

Anonymous - 2 Sierpień 2008, 15:59
Temat postu: w210 3000TD problem z klekotaniem silnika najpierw pojedyncz
witam potrzeuje pomocy ,mialem uszkodzona pompe wtryskowa od 1000 obrotow w dol schodzil nie rowno i bylo slychac taki dziek jakby lał wtrysk i tak sie utrzymywal do 1000 powyzej wszystko cichlo i chodzil elegancko,wymienilem pompe na inna i teraz od 1000 w dol schodzi rowno ale ten klekot zostal i jak jest zimny chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot najpierw pojedynczy a pozniej to juz tragedia potrzebuje porady alb o dobrego mechanika ktory zna sie na tym

robxu@go2.pl

diagnosta.mb - 29 Sierpień 2008, 11:13

Klekot od napinacza paska klinowego ? bardzo charakterystyczna usterka :?
Jary - 29 Sierpień 2008, 14:19

w210 napisał/a:
ale ten klekot zostal i jak jest zimny chodzi ok po 1 min dzialania silnika zaczyna juz sie klekot


Wszystko wskazuje na samoregulatory luzu zaworowego, pod warunkiem, że to klekot :wink: Bo pasek to raczej nie klekocze :wink:

diagnosta.mb - 29 Sierpień 2008, 14:35

Nie pasek tylko napinacz paska wieloklinowego !!! Na biegu jałowym silnika naciśnij jego dźwignię w bok i zobacz czy dźwięk nie ulegnie zmianie . Pozdrawiam 8)
jjankiello - 29 Sierpień 2008, 15:16

Cytat:
Nie pasek tylko napinacz paska wieloklinowego
Pewnie chodzi Ci o amortyzator napinacza. Wyrabia się zwykle jedna z tulejek mocujących i stąd stuka.
Jednak na moje ucho to zupełnie inna częstotliwość i odgłos niż szklanka popychacza - zwłaszcza, gdy mowa o 6 cylindrach.

Adminzj - 20 Październik 2008, 09:35

Zdecydowanie i kategorycznie jesli jest to "klekot" a nawet stukanie to wina wtrysku na wyższych obrotach ustaje. Napinacz (amortyzatorek) to buczenie.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group