To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Mercedes W210 (okularnica) - koltrolka EDC, nie chcę zapalić czy to pompa?

Anonymous - 4 Sierpień 2008, 12:07
Temat postu: koltrolka EDC, nie chcę zapalić czy to pompa?
Witam!

Pacjent to W210 220D rok produkcji. Sytuacja wygląda tak, że samochód zgasł i nie chce zapalić. Świeci się kontrolka EDC.
Była robiona diagnostyka, wykazała błąd jakiegoś elektrozaworu w pompie (nie znam niestety numeru błędu bo to auto mojego ojca a on nie zwrócił na to uwagi)
Mechanik stwierdził że trzeba regenerować pompe (koszt ok 3,5tys-wysyłka pompy do jakieś firmy ze Szczecina) ewentualnie wymiana pompy na używkę.
Trochę nie chcę mi się w to wierzyć ale mechanior stwierdził, że ten zawór jest w pompie i nikt się nie będzie bawił w wymianę zaworu tylko trzeba zrobić regenerację pompy. Czy rzeczywiście nic się z tym nie da zrobić?

pozdr.

Jary - 4 Sierpień 2008, 12:50

Irek napisał/a:
Czy rzeczywiście nic się z tym nie da zrobić?


Udaj się do dobrego elektronika samochodowego, i nie daj się wrobić w żadne 3,5 tys zł, prawdopodobnie "zawór stop" niedomaga i myślę że problem jest natury elektrycznej :mb:

Anonymous - 4 Sierpień 2008, 14:39

Jary napisał/a:
Irek napisał/a:
Czy rzeczywiście nic się z tym nie da zrobić?


Udaj się do dobrego elektronika samochodowego, i nie daj się wrobić w żadne 3,5 tys zł, prawdopodobnie "zawór stop" niedomaga i myślę że problem jest natury elektrycznej :mb:


da się jakoś we własnym zakresie sprawdzić ten zawór stop, gdzie go wogóle szukać?
jakie są jeszcze elektrozawory w pompie oprócz niego, da się coś samemu sprawdzić przy użyciu miernika elektrycznego?

pozdr.

tomi382 - 20 Lipiec 2011, 01:45

Ma ktoś foto pompy z miejscem tego zaworka?

[ Dodano: 20 Lipiec 2011, 02:43 ]
Mam tu stwierdzenie pewnego posiadacza lucasa i czy mogę tak zrobić ??
Po wyłączeniu zapłonu moge nawet wyciągnąć kluczyk i tak nadal nie zgaśnie. W moim przypadku jest to elektrozawór pompy wtryskowej (lucas ), który jest odpowiedzialny za odcięcie paliwa po wyłączeniu zapłonu.Pierwszą rzeczą jaką radze Ci, zrobić to znajdź i odłącz kostke która odpowiada za dopływ prądu do pompy(oczywiście przy włączonym silniku).Jeśli nadal będzie pracował to jest to elektrozawór.Natomiast jeśli zgaśnie to możliwe że jest coś nie tak ze stacyjką, i tam powinieneś szukać

[ Dodano: 26 Lipiec 2011, 21:19 ]
Nikt nie miał podobnego problemu z pompą?

perzu126 - 29 Lipiec 2011, 18:17

Jak narazie z Lucasem jest więcej pytan niż odpowiedzi... Ludzie tylko pytają i oddają pompy do pompiarzy. Jak narazie tylko Konradkar podjął wyzwanie i uszczelnil pompę, i wychodzi na to, ze to nic skomplikowanego. Na twoim miejscu wyjął bym pompę z auta i u elektryka sprawdził ten zaworek.
tomi382 - 31 Lipiec 2011, 13:36

Kupiłem elektro zaworek ale z tego co widzę na foto kondrakar'a to jest ich aż 4 szt. Mam osłone zalaną żywicą i sam nie będę grzebać bo nie mam warunków. Jakbym wiedział który odpowiada za gaszenie silnika to byłoby fatwiej. W innym wypadku wezmę jeszcze 3szt i wymienie wszystkie bo nie ma innego wyjścia. Co ciekawe mam zalaną osłonę- czyżby ktoś ją wczesniej uszczelniał i w ramach gwarancji zalał żywicą??????


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group