Ogólnie o C-klasie - archiwum - Problemy z motrem na luzie i w korkach.
crimen76 - 2 Wrzesień 2008, 21:00 Temat postu: Problemy z motrem na luzie i w korkach. Witam
Mam problem ze swoim mietkiem
ostatnio dwa razy jak stałem w korkach około 30 minut i motor pracował na luzie nie mogłem ruszyć z miejsca.
po wciśnięciu gazu silnik się dławił i gasł, po przekręceniu kluczyka odpalał wchodził na normalne obroty ale po dodaniu gazu znowu gasł. Dopiero wciśnięcie sprzęgła do połowy i dodanie mocno gazu powodowało że auto ruszało.po przejechaniu 20 metrów problem znikał i autko jechało juz dobrze nawet jak stanąłem na chwile, kiedyś ten samo problem miałem jak auto pracowało na luzie około 15-30 minut przed blokiem. Tak samo jest na gazie i na benzynie. Normalnie autko chodzi dobrze.
może ktos miał taki sam problem lub jakies przepuszczenia
dane:
c-180 przebieg 250tyś km instalacja gazowa sekwencja
przepływomierz sprawny bo wymieniony orginalny, świece nowe NGK wczesniej były boscha i było to samo, przewody BERU wymienione rok temu, sonda lambda sprawna sprawdzana na kompie), przepustnica czyszczona i programowana 4 tyś km temu, filtr powietrza 5tyś km
pozdrawiam
bednim - 2 Wrzesień 2008, 23:34
jedz do gazownika.
crimen76 - 3 Wrzesień 2008, 07:06
a moze cos tak wiecej, napiszesz
problem jest na gazie i na na benzynie, tak samo sie zachowuje auto.
bednim - 3 Wrzesień 2008, 20:08
nie napisze bo nie wiem, a sugeruje mechanika bo jego diagnoza moze byc tansza niz twoje nerwy i czas spedzone przy aucie, a do tego masz gaz, wiec zazwyczaj problem sie od tego zaczyna.
pozdro i powodzenia!
p.s. a jak ktos wie co koledze dolega to prosze o wypowiedz.
kostek - 3 Wrzesień 2008, 20:22
a jak zachowują się obroty??
bednim - 3 Wrzesień 2008, 20:37
jest kostek jest dobrze hehehe
crimen76 - 4 Wrzesień 2008, 11:43
jezeli chodzi o obroty to nie falują ani na benzynie ani na gazie, trzyma je na takim samym poziomie.
a moze mam zapchany katalizator przy takim przebiegu(czasami mi sie wydaje że jest on troche przymulony przy przyspieszaniu)
Pozdrawiam
jjankiello - 4 Wrzesień 2008, 12:00
crimen76 napisał/a: | przewody wymienione rok temu | Co to za przewody Jaki producent
To samo masz w suche i deszczowe dni
crimen76 - 4 Wrzesień 2008, 15:46
Przewody BERU orginalne sam zakładałem.
Adaśko - 4 Wrzesień 2008, 16:42
Sprawdź może jeszcze zawór na listwie z wtryskami czy nie skończył się i nie puszcza paliwa. Zdejmij wężyk i zobacz czy paliwo z króćca nie kapie, gdzieś było o tym pisane poszukaj.
[ Dodano: 4 Wrzesień 2008, 16:43 ]
Popatrz na to http://www.w202.pl/viewto...aw%F3r++listwie
crimen76 - 13 Wrzesień 2008, 12:09
Witam
sprawdziłem zawór na listwie nie puszcza paliwa jest sucho.
frytol29 - 13 Wrzesień 2008, 12:57
ja miałem to samo! I wczoraj sie wkurzyłem i pojechałem do gazownika,długo szukał ale znalazł. Okazało sie ze mieszanka paliwa była zbyt uboga i zwiekszył mi o 8 % na kompie i jak reka odjoł. Na niedogrzanym silniku miałem ok,tak mi sie tylko działo bo dłuższym staniu w korku. C180 gaz sekwencja
Pavulon - 13 Wrzesień 2008, 16:32
Ja mam podobne objawy. Jeszcze nie doszedłem co jest przyczyną dokładnie, ale może sugestie coś pomogą
Po pierwsze, po przeczyszczeniu przepustnicy objawy stanowczo zelżały, sugestia elektronika, to wyczyścić dokładnie i sprawdzić silniczek na przepustnicy, bo węgiel się podobno wyciera.
Po drugie listwa wtryskowa gazu. To raczej odrzucam, bo w zeszłym roku zmieniałem na nową, ale to tylko urządzenie, i może wadliwe trafić.
Gazownik coś o cewce wspominał, ale najpierw sprawdzę dokładnie listwę.
Słyszałem jeszcze opinię że przyczyna może leżeć w tłumiku. To też sprawdzę
Dodam tylko że kable nowe, świece też, BERU.
Marcin Pop. - 13 Wrzesień 2008, 17:13
Pavulon napisał/a: | Słyszałem jeszcze opinię że przyczyna może leżeć w tłumiku |
taaa, i w kole zapasowym też
wojtas_p - 14 Wrzesień 2008, 09:15
Diesla kocham z każdym takim postem więcej i więcej...
|
|
|