Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - silnik padł wielki grzomt i koniec zycia:(
Jary - 16 Luty 2010, 21:16
Niestety nie, było i przed .
Łukasz - 16 Luty 2010, 21:18
Cytat: | Niestety nie, było i przed . |
Po kiego dwa rodzaje sterowania?
Dziwne jak dla mnie.
Jary - 16 Luty 2010, 21:21
Dla mnie nie, bo mam z przed liftu i sterowana elektronicznie a znam i takie z rzędową pompą .
konradkar - 16 Luty 2010, 22:44
ale my mamy rotacyjna lucasa a silniki 250D i TD mialy tylko rzedowe pompy
barnaba - 16 Luty 2010, 23:22
podsumowując, to co napisaliśmy do tej pory:
a). C 250D - pompa rzędowa Bosch (produkowany do lipca '96, czyli egzemplarze tylko 'przedliftowe'); pozostaje pytanie czy wszystkie C 250D miały pompę elektroniczną (elektroniczno-mechaniczną jeśli chcieć być dokładnym)?
b). C 250TD - pompa rzędowa Bosch (produkowany od września '95 do ? - ale miał okazję być 'przed-' jak i 'po-liftowy'); czy były jakieś różnice w tych silnikach?
c). C 220D - pompa rozdzielaczowa Lucas (produkowany od sierpnia '93 - do ?; czy były wersje C 220D po 'lifcie'?); czy ktoś słyszał o C 220D z pompą rzędową Bosch?
jjankiello - 16 Luty 2010, 23:45
barnaba napisał/a: | czy wszystkie C 250D miały pompę elektroniczną (elektroniczno-mechaniczną jeśli chcieć być dokładnym)? |
Tak. Różnice były w sterownikach i instalacji samochodu (po FL pojawił się CAN). barnaba napisał/a: | C 250TD - pompa rzędowa Bosch (produkowany od września '95 do ? - ale miał okazję być 'przed-' jak i 'po-liftowy'); czy były jakieś różnice w tych silnikach? |
Jak wyżej... plus ew. różnice w układzie osprzętu i orurowania dolotu między modelami w202 i w210.
barnaba napisał/a: | czy ktoś słyszał o C 220D z pompą rzędową Bosch? |
Osobiście nie słyszałem konkretnie o OM604 (2.2D) z Boschem, choć po jakimś czasie MB zaprzestał współpracy z Lucasem w tym zakresie i wrócił do Boscha. Za to 2,9TD w W210 miał już rozdzielaczowego Boscha...
barnaba - 16 Luty 2010, 23:56
i do kompletu jeszcze C 200D - jjankiello orientujesz się coś na jego temat?
jjankiello - 17 Luty 2010, 00:10
barnaba napisał/a: | jeszcze C 200D |
Nie wiem jak długo montowany, ale to praktycznie to samo, co w W201 i W124 było... mechaniczne sterowanie pompy (więc i gaszenie podciśnieniowe), 2 zawory na cylinder i 75KM...
Nie kojarzę, czy po przeróbce na 4 zawory/cyl. zachowano tę wersję pojemnościową czy nie...
Później C200D były już jako CDI...
Kowal - 17 Luty 2010, 10:06
barnaba napisał/a: | czy były wersje C 220D po 'lifcie'? |
Były, np TAQ ma C 220D po lifcie
|
|
|