Ogólnie o C-klasie - archiwum - Oleje Castrol C180
Cielu87 - 9 Wrzesień 2008, 13:53 Temat postu: Oleje Castrol C180 Zamówiłem oleje Castrol kolejno do:
1) Magnatec 10w40 do silnika
2) TQ do skrzyni biegów - manual
3)EPX SAE 90 - do dyferencjału
Prosze mi powiedzieć czy to dobry wybór ??
ORAZ czy warto wlać XERAMIC ?? - do silnika. Prosze o odpowiedź
Adaśko - 9 Wrzesień 2008, 14:01
Jaki ma przebieg Twoja ? Ja nie wlewałbym żadnych uszlachetniaczy do silnika. Jeżeli oleju nie bierze to pilnuj tylko zmian i będzie służyć, jeżeli chodzi o olej do silnika, to jak najbardziej słuszny.
Cielu87 - 9 Wrzesień 2008, 14:05
Adaśko ma przejechane 188 tysiecy. W sumie to wyświetliła mi się kontrolka od oleku, po prostu go spalił, poprzednio zmieniałem w grudniu przejechałem na nim jakieś około 10 tysiecy, wiec teraz z Mobilka chce przejść na coś lepszego, stąd moje pytanko Min. o Xeramic ;]
G. - 9 Wrzesień 2008, 14:07
Adaśko napisał/a: | Ja nie wlewałbym żadnych uszlachetniaczy do silnika. |
Z uszlachetniaczami jest jak z lekami - zdrowy ich nie potrzebuje
Cielu87 - 9 Wrzesień 2008, 14:14
Jak dobrze w końcu trafić na ludzi konkretnych ;] ;] ;] Rozumiem że olej do mostu i skrzynki (manual) też dobrze dobrałem tak ??
Adaśko - 9 Wrzesień 2008, 14:34
Przy tym przebiegu (jak jest autentyczny), to z olejem do mostu i skrzyni jeżeli jesteś pewien, że nie było nic robione odpuściłbym sobie. Poszukaj na forum było sporo o tym opisane.
Cielu87 - 9 Wrzesień 2008, 14:46
Maz racje o ile jest prawdziwy tego nie wiem, autko w staie sami zobaczycie - gdzie moge wstawić fotki ?? jaki dział )
[ Dodano: 9 Wrzesień 2008, 14:52 ]
Masz****
Lonek - 10 Wrzesień 2008, 13:00
Adaśko napisał/a: | Przy tym przebiegu (jak jest autentyczny), to z olejem do mostu i skrzyni jeżeli jesteś pewien, że nie było nic robione odpuściłbym sobie. Poszukaj na forum było sporo o tym opisane. |
I tu się nie zgodzę ...... jak kupiłem swój MB też tak mi mowiono ale ja wiem swoje .... i jak spóściłem olej ze skrzyni to było go 0,5 l !!!!! .....słownie: PÓŁ litra a wycieków żadnych na skrzyni .
Dlatego nie ma co żałować i powymieniać WSZYSKIE OLEJE w dyferze także ...... choć u mnie było tu akurat OK
.
Przemek - 10 Wrzesień 2008, 17:29
Lonek
A czy na skrzyni i dyfrze mozna jakos sprawdzic stan ? chyba bagnetow nie ma ? Czy trzeba spuscic olej i wtedy wiadomo jaki byl stan ?
Marcin Pop. - 10 Wrzesień 2008, 18:48
Przemek napisał/a: | A czy na skrzyni i dyfrze mozna jakos sprawdzic stan ? chyba bagnetow nie ma ? |
Można. Są korki spustowe (na imbus) i korki wlewowe, które są jednocześnie korkami kontrolnymi (też na imbus).
Jak nie leci olej przez korek kontrolny a po włożeniu palca czujesz że jest (palec jest mokry) to poziom oleju jest OK. To jest technka pomiaru dla dyfra i skrzyni manualnej
Cielu87 - 10 Wrzesień 2008, 19:08
Podejście mam takie same jak lonek, to pare zł a jednak ma ogromne znaczenie ;]
krzychu.c180 - 21 Lipiec 2012, 11:24
Ja w poprzednim C180 W202 95ROK JEZDZIŁEM na Castrol magnatec 10w40 zero problemow.
Teraz w C180 W202 ASB 94ROK ORLEN 10W40 Tez polsyntetyk oczywiscie a po co przepłacać.Nie oszukujmy
sie płacimy za marke wybierając castrola a mozna przeciez wybrac Orlena o tych samych właściwościach i
zaoszczedzić.
perzu126 - 24 Lipiec 2012, 03:17
Ostatnio Castrol zaczął sie bardzo wysoko cenić Ponad 100zł za bańkę 4 litry oleju tak naprawdę przeciętnego, toz to bandyctwo! Jak kupuje ostatnio Shella HX7 bo mam u kolegi w sklepie w bardzo dobrej cenie- 80zł za 4litry a bańka litrowa 21zł. Prawie jak za darmo.
Pietrak - 26 Lipiec 2012, 11:04
perzu126, jaki castrol tyle kosztuje? u mnie trochę poniżej 100zł ale fakt faktem wole dołożyć trochę i wlać liquimoly z MOS2
Camel- - 26 Lipiec 2012, 22:26
Jak miałbym wziąc Castrola to wolałbym już Orlena/Lotosa
|
|
|