To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Pompa paliwowa w CDI

silverhammer12 - 16 Wrzesień 2008, 21:37
Temat postu: Pompa paliwowa w CDI
Witam

Posiadam W202 200T CDI z 99' 210kkm . Swego czasu przy wymianie filtrów zauwazyłem na pompie jakies przyklejone brudy, wyczyscilem pompe i jezdzilem dalej. Przy ostatniej wymianie filtrów (ok 12 tys km pozniej) zauwazylem ze pompa znowu lekko sie zalepila brudem, dalo mi to do myslenia i doszedlem do miejsca gdzie sie lekko poci (zaznaczone na zdjeciu). Teraz drodzy koledzy poradzcie co z tym fantem zrobic?. Nie jest to ani wyciek ani nie kapie, po prostu w tym miejscu jest spocona. Pewnie jest to normalne po 9 latach ale jak to wyglada u Was? Czy jest to znana przypadlosc, mozna z tym zyc jeszcze jakis czas ?. Moze ktos z kolegow jes w stanie mi opisac te wezyki widoczne na zdjeciu (ktory jest przelewowy? ). Co to za element z ktorego wychodzi ten nizszy wezyk?

dzieki wielkie za wszelkie odpowiedzi
Pzdr

DarekGA - 16 Wrzesień 2008, 21:42

Do wymiany masz oringi i uszczelniacze w pompie. Można jeżdzić z tym. Przejeżdziłem tak w swoim ponad pół roku. Wymiana w ASO to grosze.
silverhammer12 - 16 Wrzesień 2008, 21:44

DarekGA napisał/a:
Do wymiany masz oringi i uszczelniacze w pompie. Można jeżdzić z tym. Przejeżdziłem tak w swoim ponad pół roku. Wymiana w ASO to grosze.


O to super, tez tak planowalem zeby podjechac do ASO, troszke odzalowac grosza ale miec pewnosc ze bedzie dobrze zrobione, a tak ok. to z jakim kosztem trzeba sie liczyc?

DarekGA - 16 Wrzesień 2008, 21:46

Z wężykami, które są po 38 zł, uszczelki po ok 2-3 zł a całkowity koszt to ok.200 zł.
silverhammer12 - 16 Wrzesień 2008, 21:53

DarekGA napisał/a:
Z wężykami, które są po 38 zł, uszczelki po ok 2-3 zł a całkowity koszt to ok.200 zł.


No to calkiem przyjemnie. Dzieki wielkie DarekGA za pomoc, pozdrawiam

Gri - 17 Wrzesień 2008, 10:58

W którym miejscu jest ta pompa?
silverhammer12 - 17 Wrzesień 2008, 12:42

Gri jak otworzysz maske to zaraz z przodu silnika zobaczysz pompke w ksztalcie odwroconej liery Y (bedziesz mial tam wezyki odchodzace i przychodzące oraz tabliczke znamionowa BOSCH). BTW. ja rano zabaczylem ze na zimnym przez chwile kapie paliwko i juz jestem umowiony na wizyte jutro w ASO Zabrze (czesci 150 zł + robocizna ok. 200 zł) dam znac w ilu sie to zamknie
grzesiekx - 17 Wrzesień 2008, 22:11

Ja mam to samo u siebie w C-klasie i u ojca w E-klasie :) To chyba jakas czesta przypadlosc CDI :) Ja to poprostu raz na pół roku przemyje i mam spokój, po okolo 3 miesiacach dopiero zaczyna powolutku cos widac wiec nie jest z tym zle i wole zostawic zeby ktos mi tego nie popsul bardziej :)

Pozdrawiam.

silverhammer12 - 18 Wrzesień 2008, 05:52

grzesiekx napisał/a:
Ja mam to samo u siebie w C-klasie i u ojca w E-klasie :) To chyba jakas czesta przypadlosc CDI :) Ja to poprostu raz na pół roku przemyje i mam spokój, po okolo 3 miesiacach dopiero zaczyna powolutku cos widac wiec nie jest z tym zle i wole zostawic zeby ktos mi tego nie popsul bardziej :)

Pozdrawiam.


Jasna sprawa ale u mnie na zimnym silniku juz widzialem kapu kap i stad zaraz zabieram :mb: do serwisu, pzdr!

[ Dodano: 19 Wrzesień 2008, 21:00 ]
No i stalo sie w sumie najgorsze, pompa nie daje sie juz zregenrowac uszczelniaczami, sa zbyt duze wzery na krawedziach i dalej cieknie, tym samym musialem kupic nowa pompe a to juz wydatek podchodzacy pod 3 k zł, tak to czasami bywa :/ , jedyny plus to 2 letnia gwarancja. Tak wiec moze jezeli ktos to chwiowo bagatelizuje to niech moj przypadek bedzie ostrzezeniem. btw. nowa pompa do CDI jest tansza niz czasami regeneracja LUCASA, ech tez mi pocieszenie. Najwazniajsze i tak jest zdrowie :) (jakos trzeba sie pocieszac :) ) Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group