To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - pytanie o sprzedaż

Daniel - 30 Wrzesień 2008, 11:06

comza - w kwestii rdzy, niestety, nie masz racji. W202 z końca produkcji (po FL) rdzewieją na potęgę, modele bezwypadkowe również.
comza - 30 Wrzesień 2008, 11:07

Daniel napisał/a:
comza - w kwestii rdzy, niestety, nie masz racji. W202 z końca produkcji (po FL) rdzewieją na potęgę, modele bezwypadkowe również.


Mój nie rdzewieje. Te które widzę na ulicy w swojej okolicy też raczej żadko.
A skoro zadko - zakładam że to co rdzewieje było klepane...

Daniel - 30 Wrzesień 2008, 11:08

Nie twierdzę, że pojawiają się od razu dziury..... rdza jest powierzchowna, możliwa do usunięcia, ale jednak psuje to ogólny wizerunek marki.

[ Dodano: 30 Wrzesień 2008, 11:09 ]
comza napisał/a:


Mój nie rdzewieje.


Więc wszystko jeszcze przed tobą :mrgreen:

comza - 30 Wrzesień 2008, 11:15

W kategorii aut 8-15 letnich 202 wcale nie wypada tragicznie.

Celinka nie zdąży mi juz zardzewieć. zostanie sprzedana i zamieniona na W210 E55 :lol:
Tylko jakos ciągle nie mam czasu się tym zajać. :oops:

Daniel - 30 Wrzesień 2008, 11:19

comza napisał/a:
W kategorii aut 8-15 letnich 202 wcale nie wypada tragicznie.

Celinka nie zdąży mi juz zardzewieć. zostanie sprzedana i zamieniona na W210 E55 :lol:
Tylko jakos ciągle nie mam czasu się tym zajać. :oops:


W210 korodują jeszcze bardziej!! - zwróć na to uwagę przy kupnie

comza - 30 Wrzesień 2008, 11:25

Kupując takiego "smoka" bankowo nie będę żałował na jego sprawdzenie :D
Inaczej kupię jakąś paść i wtedy wcale nie blacha bedzie problemem.
Za to serwisowane auto pozwoli na radość z jazdy i rzadkie wizyty w serwisie.

Daniel - 30 Wrzesień 2008, 11:28

comza napisał/a:
Kupując takiego "smoka" bankowo nie będę żałował na jego sprawdzenie :D
Inaczej kupię jakąś paść i wtedy wcale nie blacha bedzie problemem.
Za to serwisowane auto pozwoli na radość z jazdy i żadkie wizyty w serwisie.


Pamiętaj, że bezwypadkowa przeszłość w202 lub w210 nie oznacza braku problemu z korozją

carlos - 30 Wrzesień 2008, 18:24

ziomkes20 napisał/a:
Z tym miejscem to może i przesadziłem przyznaje ale ja jezdze max 120 nie więcej i taka bora czy leon spalą mi mało a te silniki 200 cdi to przeciesz przyspieszenia nie ma mialem s124 z slinkiem 2.0 i bylo strasznie nie raz ale jak sie bujnolem nad morze w trase to była wygoda


200CDi objeżdża do setki np. C180 i jak już porównujesz to W124 300D czy też 124 250 turbo D więc raczej przyśpieszenie ma i spalanie w granicach rozsądku, nie mówię o awaryjności czy ilości miejsca względem Bory czy Leona. Widać kolega się napalił mocno bo posłuchał opowieści znajomych a Ci zawsze przebarwiają :lol:
Cytat:
Nie jest tylko jak jezdziłem i szukałem to jak widziałem co się z nimi dzieje to porażka jest takie płaty rdzy na niektórych widziałęm, że to się w głowie nie mieści . Zmiana dotyczy spalania tylko i wyłącznie.


Mój nie rdzewieje ani jeden ani drugi więc nie wiem skąd te płaty, praktycznie nie widziałem W202 z płatami rdzy a jeździ tego sporo w okolicy.

Cytat:
Pamiętaj, że bezwypadkowa przeszłość w202 lub w210 nie oznacza braku problemu z korozją

A co oznaczają problemy z korozją? Wygraną w losowaniu? :mrgreen:

TAQ - 30 Wrzesień 2008, 23:40

Gomezio napisał/a:
TAQ napisał/a:
Fabia 1.9 TD, z silnikiem Octavii, 110 KM, 6/100 w miescie :)

W mieście czy w korkach? ;-)


no to jest mieszane... bo korki trudno ominac... :) wiec i w korakach :) dzis wlasnie sprawdzilem 5,7 :)

Daniel - 1 Październik 2008, 08:51

carlos napisał/a:

A co oznaczają problemy z korozją? Wygraną w losowaniu? :mrgreen:


Nikt nigdy nie napisał, że farba schodzi płatami. Ani że każda w202 koroduje. Jednak jest to problem który pojawia się w tych samochodach - było o tym sporo pisane na forum. Jest to również opinia osób które na co dzień zajmują się MB. Po prostu przy zakupie trzeba dokładnie obejrzeć cały samochód - być może po prostu trzeba zrobić parę zaprawek, ale może to być też okazją do negocjacji ceny samochodu.

grzesiekx - 1 Październik 2008, 09:12

ziomkes20 napisał/a:
te silniki 200 cdi to przeciesz przyspieszenia nie ma

Kolego przejedz sie takim najpierw i wtedy pisz :) 200km/h poleci i zbiera sie bardzo sympatycznie, troche gorzej od mojej 220 ale nie duzo wkoncu to tylko 9KM roznicy :)

Pozdrawiam.

ziomkes20 - 1 Październik 2008, 09:14

Ja jakoś jak jezdziłem za W202 to na 20 samochodów 11 pordzewiałych było i to dość. I jak nie bąble z lakieru się robiły to rdza była wszedzie klapa drzwi maska dach i nie mowie żeby ubarwiać tylko tak właśnie było.
BEENN - 1 Październik 2008, 11:32

Ziomkes20 - skoro już wtedy miales negatywne nastawienie do W202 dlaczego je kupiłeś??
Daniel - 1 Październik 2008, 11:50

BEENN napisał/a:
Ziomkes20 - skoro już wtedy miales negatywne nastawienie do W202 dlaczego je kupiłeś??


No cóż - fascynacja :mb: czasami przesłania zdrowy rozsądek :mrgreen:

Albo okazuje się(najczęściej), że nie ma pieniędzy na paliwo :lol: Posiadacze PB to jeszcze mogą skundlić MB i założyć LPG, posiadacze ON po prostu muszą wiedzieć na co się piszą.

Mercedes nigdy nie produkował samochodów dla WSZYSTKICH. Mercedes nigdy nie miał zamiaru produkować samochodów, które są najbardziej ekonomiczne. Na całym świecie posiadanie MB jest oznaką statusu, różnego w zależności od modelu. Polacy (na bazie modeli W115, W123) mają mylny pogląd, że są to samochody do wszystkiego oraz jeżdżące na wszystkim - te czasy minęły bezpowrotnie i trzeba sobie to uzmysłowić.

Więc podsumowując - zasada jest prosta - skoro masz :mb: to znaczy że Cie stać na eksploatację.

G. - 1 Październik 2008, 12:16

Samo paliwo to nie wszystko. Do takiego Matiza wchodzą 3 litry oleju silnikowego, do mojej :mb: muszę nalać ponad 2x tyle. A OC za 2,5-litrowy silnik? Koszmar ;-)

Ale nie przesadzajmy, utrzymanie W202 nie stanowi problemu dla przeciętnie zarabiającego Kowalskiego.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group