Ogólnie o C-klasie - archiwum - Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia.
Sycylek - 19 Wrzesień 2008, 16:42 Temat postu: Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia. Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia - czy ma ono służyć na celu regulacji czułości przyśpieszenia? Jak obróce go w lewo to pedał przyśpieszenia straci czułość a jak w prawo to czulość się zwiększy? Bo nierozumiem tego.
Oleandro - 19 Wrzesień 2008, 17:11
cooooo?
berserkers - 19 Wrzesień 2008, 17:48
tez nie bardzo rozumiem??
Camel- - 19 Wrzesień 2008, 18:05
Wydaje mi sie, że udział w tym brał translator
Łukasz - 19 Wrzesień 2008, 18:54
Sycylek napisał/a: | Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia - czy ma ono służyć na celu regulacji czułości przyśpieszenia? Jak obróce go w lewo to pedał przyśpieszenia straci czułość a jak w prawo to czulość się zwiększy? Bo nierozumiem tego. |
Ha Chodzi o to że pedał maksymalnie wciśnięty (do podłogi) powinien się pokrywać z maksymalnym wychyłem wajchy potencjometru (przynajmniej tak jest u mnie) tego obok wspomagania hamulców ( servo ) .
Po to jest ta regulacja aby zsynchronizować wychył pedału przyspieszenia i tej wajchy :d
Jary - 19 Wrzesień 2008, 19:25
!Łukasz! napisał/a: | Po to jest ta regulacja aby zsynchronizować wychył pedału przyspieszenia i tej wajchy :d |
Dokładnie, służy do regulacji linki sterowania pompą wtryskową
Sycylek - 19 Wrzesień 2008, 21:58
A czy ta regulacja ma wpływ na czułość pedału przyśpieszenia?
P.S. !Łukasz! - a Ty związany jesteś jakoś zawodowo z MB bo to już druga profesjonalna odpowiedź jaką mi udzieliłeś na tym forum i jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy .
comza - 19 Wrzesień 2008, 22:06
Na samą czułosć raczej nie ma wpływu.
Bardziej służy to ustrojstwo jedynie do synchronizacji ruchu potencjometru i pedału.
Sycylek - 19 Wrzesień 2008, 23:38
No to dzięki Comza. W takim razie nic przy tym grzebać nie bedę
comza - 20 Wrzesień 2008, 09:21
Jak coś działa to tego nie ruszaj
Chyba że nie masz na co kasy wydać - wtedy nie ma ograniczeń
Łukasz - 20 Wrzesień 2008, 11:05
Cytat: | P.S. !Łukasz! - a Ty związany jesteś jakoś zawodowo z MB bo to już druga profesjonalna odpowiedź jaką mi udzieliłeś na tym forum i jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy . |
Nie jestem związany zawodowo chociaż bardzo bym chciał
To raczej z pasji
Dzięki za miłe słowo
HeMP - 24 Wrzesień 2008, 19:19
ogranicznik wychlenia pedalu gazu powinien byc tak ustawiony by przy pelnym otwarci przepustnicy ( gaz do dechy) pedal opieral sie o ogranicznik... jest to poto by nie uj....bac linki jak dojdzie do ogranicznika przy przepustnicy a kierowca nadal bedzie naciskal na pedal gazu
Camel- - 24 Wrzesień 2008, 20:02
Postawiłeś kropki, ale i tak ostrzeżenie dostaniesz. Jesteśmy kulturalni na tym forum
HeMP - 25 Wrzesień 2008, 17:39
Sycylek - 19 Sierpień 2013, 16:46
A dziś wyjąłem dywanik spod kierowcy i odkręciłem tę nakrętkę od zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia. Jak ją z powrotem zakręcić prawidłowo? Mam opis w książce do W202 ale nic nie rozumiem z tego, przytoczę tę instrukcję:
Wkręcić zderzak pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia obracając go w lewo. Powoli wciskać pedał przyśpieszenia, aż dźwignia na pompie wtryskowej nie oprze się o zderzak. W tym położeniu pedału przyśpieszenia wykręcić zderzak pełnej mocy, obracając go w prawo, aż nie oprze się o pedał.
|
|
|