To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia.

Sycylek - 19 Wrzesień 2008, 16:42
Temat postu: Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia.
Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia - czy ma ono służyć na celu regulacji czułości przyśpieszenia? Jak obróce go w lewo to pedał przyśpieszenia straci czułość a jak w prawo to czulość się zwiększy? Bo nierozumiem tego.
Oleandro - 19 Wrzesień 2008, 17:11

cooooo?
berserkers - 19 Wrzesień 2008, 17:48

tez nie bardzo rozumiem??
Camel- - 19 Wrzesień 2008, 18:05

Wydaje mi sie, że udział w tym brał translator ;)
Łukasz - 19 Wrzesień 2008, 18:54

Sycylek napisał/a:
Wkręcanie zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia - czy ma ono służyć na celu regulacji czułości przyśpieszenia? Jak obróce go w lewo to pedał przyśpieszenia straci czułość a jak w prawo to czulość się zwiększy? Bo nierozumiem tego.

Ha :D Chodzi o to że pedał maksymalnie wciśnięty (do podłogi) powinien się pokrywać z maksymalnym wychyłem wajchy potencjometru (przynajmniej tak jest u mnie) tego obok wspomagania hamulców ( servo ) .
Po to jest ta regulacja aby zsynchronizować wychył pedału przyspieszenia i tej wajchy :d

Jary - 19 Wrzesień 2008, 19:25

!Łukasz! napisał/a:
Po to jest ta regulacja aby zsynchronizować wychył pedału przyspieszenia i tej wajchy :d

Dokładnie, służy do regulacji linki sterowania pompą wtryskową :wink:

Sycylek - 19 Wrzesień 2008, 21:58

A czy ta regulacja ma wpływ na czułość pedału przyśpieszenia? :D

P.S. !Łukasz! - a Ty związany jesteś jakoś zawodowo z MB bo to już druga profesjonalna odpowiedź jaką mi udzieliłeś na tym forum i jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy 8) .

comza - 19 Wrzesień 2008, 22:06

Na samą czułosć raczej nie ma wpływu.
Bardziej służy to ustrojstwo jedynie do synchronizacji ruchu potencjometru i pedału.

Sycylek - 19 Wrzesień 2008, 23:38

No to dzięki Comza. W takim razie nic przy tym grzebać nie bedę :)
comza - 20 Wrzesień 2008, 09:21

Jak coś działa to tego nie ruszaj :D
Chyba że nie masz na co kasy wydać - wtedy nie ma ograniczeń :P

Łukasz - 20 Wrzesień 2008, 11:05

Cytat:
P.S. !Łukasz! - a Ty związany jesteś jakoś zawodowo z MB bo to już druga profesjonalna odpowiedź jaką mi udzieliłeś na tym forum i jestem pod wrażeniem Twojej wiedzy 8) .

Nie jestem związany zawodowo :D chociaż bardzo bym chciał :D
To raczej z pasji :D
Dzięki za miłe słowo :)

HeMP - 24 Wrzesień 2008, 19:19

ogranicznik wychlenia pedalu gazu powinien byc tak ustawiony by przy pelnym otwarci przepustnicy ( gaz do dechy) pedal opieral sie o ogranicznik... jest to poto by nie uj....bac linki jak dojdzie do ogranicznika przy przepustnicy a kierowca nadal bedzie naciskal na pedal gazu
Camel- - 24 Wrzesień 2008, 20:02

Postawiłeś kropki, ale i tak ostrzeżenie dostaniesz. Jesteśmy kulturalni na tym forum :)
HeMP - 25 Wrzesień 2008, 17:39

:oops:
Sycylek - 19 Sierpień 2013, 16:46

A dziś wyjąłem dywanik spod kierowcy i odkręciłem tę nakrętkę od zderzaka pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia. Jak ją z powrotem zakręcić prawidłowo? Mam opis w książce do W202 ale nic nie rozumiem z tego, przytoczę tę instrukcję:

Wkręcić zderzak pełnej mocy pod pedałem przyśpieszenia obracając go w lewo. Powoli wciskać pedał przyśpieszenia, aż dźwignia na pompie wtryskowej nie oprze się o zderzak. W tym położeniu pedału przyśpieszenia wykręcić zderzak pełnej mocy, obracając go w prawo, aż nie oprze się o pedał.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group