To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Nadwozie i wnętrze - silnik wycieraczki

badmojo - 4 Luty 2013, 11:36

strazak40 napisał/a:
pewnie tak tylko zastanawia mnie dlaczego wcześniej nie było kompletnie żadnych objawów

Niestety tak jest. Ja już 2 razy wymieniałem i nie było żadnych objawów. Za pierwszym razem wstawiłem używkę, która rok popracowała. Teraz mam zamiennik za 150zł.

harrods - 4 Luty 2013, 13:10

mam problem z wycieraczka - silniczkiem
nagle przestał działać - buczy sobie a ramie ani drgnie
po rozebraniu wszystkiego - podłączyłem sam silniczek z wtyczka i po włączeniu wycieraczek działa jak należy :roll:
co może być przyczyna ?? że jak jest złożony razem w całości to nie działa?

maurycy - 4 Luty 2013, 13:21

to samo co kilka postów wcześniej.
strazak40 - 5 Luty 2013, 23:01

witam
ja już po naprawie , masa manualnej roboty ale jest prawie ok , prawie bo okazało się że ta nowozakupiona jest deko inna ;) mianowicie ma większą zębatkę więc przekładka odpadła i wtyczkę na 5 pinów a u mnie 4....ale podłączyłem metodą prób i błędów i okazało się że czarny został wolny i lata tak jak latała tylko że hamuje mi z drugiej strony , ale i tak jestem bardzo happy . pozdro
ps. zdechła mi stara bo wypadł ząb ślimaka i zmaltretował zębatkę , czyli jak wyczytałem na forum nic nowego.

Pioterek - 5 Luty 2013, 23:37

strazak40 napisał/a:
lata tak jak latała tylko że hamuje mi z drugiej strony

Poluzuj nakrętkę na "korbie" czyli osi silniczka, ręcznie przestaw wycieraczkę na dobrą stronę i dokręć. Będzie "hamować" jak dawniej :wink: :)

maurycy - 6 Luty 2013, 08:15

Pioterek napisał/a:
Poluzuj nakrętkę na "korbie" czyli osi silniczka, ręcznie przestaw wycieraczkę na dobrą stronę i dokręć. Będzie "hamować" jak dawniej

ha nie prawda :) !!! trzeba jeszcze od spodu w końcowej fazie ramie przestawić przy tej nakrętce :)

strazak40 - 6 Luty 2013, 12:46

aaaa w duszy .....na razie jest ok , prędzej się przyzwyczaję do takiego stanu niż jeszcze raz będę to odkręcał :) :)
maurycy - 6 Luty 2013, 13:07

a zabezpieczyłeś śrubę przed odkręcaniem ?? jak nie to zajrzysz szybciej niż ci się wydaje :)
strazak40 - 6 Luty 2013, 18:23

nie ma to jak koledzy z forum MB :) ;) nawet jak będę musiał to mam nadzieję że będzie cieplej bo wczoraj to nawet browarka nie miałem ochoty siorbnąć przy tej robocie a należałoby się bo to i wycieraczka lata i piec grzeje hehe .
Pioterek - 6 Luty 2013, 20:47

maurycy napisał/a:
ha nie prawda :) !!! trzeba jeszcze od spodu w końcowej fazie ramie przestawić przy tej nakrętce :)

Co nieprawda? Jak poluzuje nakrętkę na tym ramieniu to ono się samo przestawi jak będzie ciągnął za wycieraczkę :)

maurycy - 6 Luty 2013, 20:55

no właśnie nie :) w końcowej fazie trzeba jej pomóc ręką :) hehe
i uwierz mi na 100%, sam to przerabiałem dwa razy, raz jak się popsuł mi silnik i wymieniałem a drugi raz jak chciałem swoją postawić w stylu DTM, po chamsku leciała najpierw w prawo a ja chciałem najpierw w lewo :P

Pioterek - 6 Luty 2013, 21:15

Ja też to przerabiałem 2 razy i 3 raz w 124, ale nie miałem takich problemów :) . Ale wierzę na 100% :)
badmojo - 7 Luty 2013, 10:59

strazak40 napisał/a:
witam
ja już po naprawie , masa manualnej roboty ale jest prawie ok , prawie bo okazało się że ta nowozakupiona jest deko inna ;) mianowicie ma większą zębatkę więc przekładka odpadła i wtyczkę na 5 pinów a u mnie 4....ale podłączyłem metodą prób i błędów i okazało się że czarny został wolny i lata tak jak latała tylko że hamuje mi z drugiej strony , ale i tak jestem bardzo happy .

Jesteś już po sprawie, ale dla potomnych.
Do naszych gwiazdek są 2 rodzaje silniczków wycieraczek. Po lifcie taka:
http://moto.allegro.pl/si...2991633181.html
A przed liftem taka do:
http://moto.allegro.pl/si...2933862922.html
Ty kupiłeś przedliftową i stąd tyle zabawy.

strazak40 - 7 Luty 2013, 16:26

dokładnie tak jak prawisz :) , ale ważne , że zbiera ,a do startu z lewicy :) już się przyzwyczaiłem .
piter123789 - 22 Marzec 2013, 19:17

Koledzy, mówiąc o przestawianiu korby, gdy wycieraczka startuje ze środka szyby, co macie na myśli, gdzie to jest? Jak przestawić to ramie, by wszystko było jak należy? U mnie dziś odpadła ta śruba całkiem, wkręciłem nową ale jeszcze problem z wycieraczką na środku pozostał, tzn jej początkowe i końcowe położenie to środek.

PS. Czym można zabezpieczyć tą nakrętkę, aby zapobiec jej ponownemu odkręceniu?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group