Nadwozie i wnętrze - silnik wycieraczki
badmojo - 4 Luty 2013, 11:36
strazak40 napisał/a: | pewnie tak tylko zastanawia mnie dlaczego wcześniej nie było kompletnie żadnych objawów |
Niestety tak jest. Ja już 2 razy wymieniałem i nie było żadnych objawów. Za pierwszym razem wstawiłem używkę, która rok popracowała. Teraz mam zamiennik za 150zł.
harrods - 4 Luty 2013, 13:10
mam problem z wycieraczka - silniczkiem
nagle przestał działać - buczy sobie a ramie ani drgnie
po rozebraniu wszystkiego - podłączyłem sam silniczek z wtyczka i po włączeniu wycieraczek działa jak należy
co może być przyczyna ?? że jak jest złożony razem w całości to nie działa?
maurycy - 4 Luty 2013, 13:21
to samo co kilka postów wcześniej.
strazak40 - 5 Luty 2013, 23:01
witam
ja już po naprawie , masa manualnej roboty ale jest prawie ok , prawie bo okazało się że ta nowozakupiona jest deko inna mianowicie ma większą zębatkę więc przekładka odpadła i wtyczkę na 5 pinów a u mnie 4....ale podłączyłem metodą prób i błędów i okazało się że czarny został wolny i lata tak jak latała tylko że hamuje mi z drugiej strony , ale i tak jestem bardzo happy . pozdro
ps. zdechła mi stara bo wypadł ząb ślimaka i zmaltretował zębatkę , czyli jak wyczytałem na forum nic nowego.
Pioterek - 5 Luty 2013, 23:37
strazak40 napisał/a: | lata tak jak latała tylko że hamuje mi z drugiej strony |
Poluzuj nakrętkę na "korbie" czyli osi silniczka, ręcznie przestaw wycieraczkę na dobrą stronę i dokręć. Będzie "hamować" jak dawniej
maurycy - 6 Luty 2013, 08:15
Pioterek napisał/a: | Poluzuj nakrętkę na "korbie" czyli osi silniczka, ręcznie przestaw wycieraczkę na dobrą stronę i dokręć. Będzie "hamować" jak dawniej |
ha nie prawda !!! trzeba jeszcze od spodu w końcowej fazie ramie przestawić przy tej nakrętce
strazak40 - 6 Luty 2013, 12:46
aaaa w duszy .....na razie jest ok , prędzej się przyzwyczaję do takiego stanu niż jeszcze raz będę to odkręcał :)
maurycy - 6 Luty 2013, 13:07
a zabezpieczyłeś śrubę przed odkręcaniem ?? jak nie to zajrzysz szybciej niż ci się wydaje
strazak40 - 6 Luty 2013, 18:23
nie ma to jak koledzy z forum MB nawet jak będę musiał to mam nadzieję że będzie cieplej bo wczoraj to nawet browarka nie miałem ochoty siorbnąć przy tej robocie a należałoby się bo to i wycieraczka lata i piec grzeje hehe .
Pioterek - 6 Luty 2013, 20:47
maurycy napisał/a: | ha nie prawda !!! trzeba jeszcze od spodu w końcowej fazie ramie przestawić przy tej nakrętce |
Co nieprawda? Jak poluzuje nakrętkę na tym ramieniu to ono się samo przestawi jak będzie ciągnął za wycieraczkę
maurycy - 6 Luty 2013, 20:55
no właśnie nie w końcowej fazie trzeba jej pomóc ręką hehe
i uwierz mi na 100%, sam to przerabiałem dwa razy, raz jak się popsuł mi silnik i wymieniałem a drugi raz jak chciałem swoją postawić w stylu DTM, po chamsku leciała najpierw w prawo a ja chciałem najpierw w lewo
Pioterek - 6 Luty 2013, 21:15
Ja też to przerabiałem 2 razy i 3 raz w 124, ale nie miałem takich problemów . Ale wierzę na 100%
badmojo - 7 Luty 2013, 10:59
strazak40 napisał/a: | witam
ja już po naprawie , masa manualnej roboty ale jest prawie ok , prawie bo okazało się że ta nowozakupiona jest deko inna mianowicie ma większą zębatkę więc przekładka odpadła i wtyczkę na 5 pinów a u mnie 4....ale podłączyłem metodą prób i błędów i okazało się że czarny został wolny i lata tak jak latała tylko że hamuje mi z drugiej strony , ale i tak jestem bardzo happy . |
Jesteś już po sprawie, ale dla potomnych.
Do naszych gwiazdek są 2 rodzaje silniczków wycieraczek. Po lifcie taka:
http://moto.allegro.pl/si...2991633181.html
A przed liftem taka do:
http://moto.allegro.pl/si...2933862922.html
Ty kupiłeś przedliftową i stąd tyle zabawy.
strazak40 - 7 Luty 2013, 16:26
dokładnie tak jak prawisz , ale ważne , że zbiera ,a do startu z lewicy już się przyzwyczaiłem .
piter123789 - 22 Marzec 2013, 19:17
Koledzy, mówiąc o przestawianiu korby, gdy wycieraczka startuje ze środka szyby, co macie na myśli, gdzie to jest? Jak przestawić to ramie, by wszystko było jak należy? U mnie dziś odpadła ta śruba całkiem, wkręciłem nową ale jeszcze problem z wycieraczką na środku pozostał, tzn jej początkowe i końcowe położenie to środek.
PS. Czym można zabezpieczyć tą nakrętkę, aby zapobiec jej ponownemu odkręceniu?
|
|
|