To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - PRZY 1 ZAPALANIU SZARPIE I GASNIE 2,2 DIESEL 94 R

sigmator1989 - 26 Wrzesień 2008, 14:53
Temat postu: PRZY 1 ZAPALANIU SZARPIE I GASNIE 2,2 DIESEL 94 R
WITAM SERDECZNIE MILOSNIKOW MERCEDESA. POSIADAM MERCEDESA 2.2 D Z 94 R. MAM TAKI PROBLEM , ZE PRZY 1 ZAPALANIU NA ZIMNYM SILNIKU NA POSTOJU SILNIK GASNIE NA WOLNYCH OBROTACH. ZA 2 RAZEM ZAPALI I JEST TAKI OBJAW JAKBY PALIL NA 3 BANIAK , PO PROSTU "ZATALABIE" NIM ALE CHODZI , PODCZAS JAZDY NIEROWNO PRACUJE SZARPIE NIM , JEST TAKI OBJAW ZE NIE RUSZA SIE WSKAZNIK TEMPERATURY BARDZO DLUGO , PO PRZEJECHANIU 5 KM STRZELA COS LECIUTKO W OKOLICY LICZNIKA RUSZA SIE WTEDY WSKAZNIK TEMPERATURY I WSKAKUJE TAK NA 70-80 STOPNI I OD TEJ PORY JEST WSZYSTKO OK
sewan - 26 Wrzesień 2008, 15:21

STRZELA.
Wyraz pochodzi od słowa strzał, a nie szczał. Ten drugi ma całkowicie inne znaczenie.
Łatwo zapamiętać.
Cieszę się, że mogłem w czymś pomóc.

G. - 26 Wrzesień 2008, 15:29

Mój ojciec (jak jeszcze palił) też gdy tylko wstał z rana, to zanosił się od kaszlu. A potem już przez resztę dnia było ok.. ;-)

Czyżby świece żarowe?

kostek - 26 Wrzesień 2008, 15:30

czyli może chodzi o to że "szczy" a nie szczela??
Może to jakaś uszczela - bezczela?? :mrgreen:

konradkar - 26 Wrzesień 2008, 15:36

Faktycznie pomogles :)

ortografia :)

Jestem czlowiekiem bardzo zabieganym, i tez bardzo czesto popelniam bledu w pisaniu, a potem nie chce mi sie calosci czytac aby je wylapac..

Co do Twoich problemow to na pewno nie problem swiec (tak jest wg mnie). Gdyby to One byly winne po pierwsze :
rozruch bylby znacznie utrudniony,
szarpalby nawet na biegu jalowym,
Wg mnie wine za to ponosi uklad przeniesienia napedu , wiec tak Na pierwszy ogien powinno isc ktores z polaczen elestycznych walu napedowego, potem podpora walu, frez na wieloklinie (czy jest dokrecony). Nie wiem czy brak oleju w moscie napedowym moze byc tego przycvzyna (u mnie bylo delikatne szarpanie i wymienilem przegob elestyczny i dolalem olkeju do mostu-szarpanie ustalo wiec cos z tych dwoch czynnosci pomoglo :) )

sigmator1989 - 26 Wrzesień 2008, 16:38

no wlasnie sam nie wiem spróbuje zrobić tak jak mowisz , bo to jest juz denerwujace . i to tak mam za kazdym razem jak silnik jest zimny , jak juz zlapie temperature nie ma tych objawów
konradkar - 26 Wrzesień 2008, 17:18

u mnie bylo na zimnym moniej a jak cieply slabiej, ale bylo, z tym ze u mnie przegol elastyczny (sprzeglo podatne) bylo zmasakrowane i na ta czesc stawiam.
Jak wejdziesz na kanal obejrzysz caly wal (odkec oslone pod podpora) pokrecisz nim bedziesz wiedzial co i jak
Pozdrawiam mam nadzieje ze pomoglem

ADAMS - 26 Wrzesień 2008, 21:29

ten sam problem mialem przed naprawa POMPY wtryskowej. Czesty przypadek w silniku 2.2D
Jary - 26 Wrzesień 2008, 21:58

sigmator1989 napisał/a:
PO PRZEJECHANIU 5 KM STRZELA COS LECIUTKO W OKOLICY LICZNIKA RUSZA SIE WTEDY WSKAZNIK TEMPERATURY


A później klniemy na szukajkę - po co dublujesz tematy :?: :!:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group