Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Wymiana Servo (wspomaganie hamulców)
Daniel - 5 Listopad 2009, 14:19
lesiek napisał/a: | Jeśli nić nie znajdę, myślałem o jakimś kleju epoksydowym , są takie w podwójnej strzykawce. Byłaby taka nowa warstewka uszczelniająco-zabezpieczająca. |
Daj spokój - to układ hamulcowy a nie zderzak...
Szukałeś na alledrogo?
A tak przy okazji... Serwo znajduje się w miejscu raczej suchym - kupiłeś samochód po kąpieli w jeziorze?
lesiek - 5 Listopad 2009, 14:27
Daniel napisał/a: | Daj spokój - to układ hamulcowy a nie zderzak... |
Co zatem konstruktywnego proponujesz?
Daniel - 5 Listopad 2009, 14:31
lesiek napisał/a: | Co zatem konstruktywnego proponujesz? |
Zakup serwa - albo nowe, albo używane. Wybór należy do Ciebie.
I jeszcze jedno, wracając do Twojej korozji - nie leci płyn hamulcowy z pompy? - to zapewne jest przyczyna skorodowania serwa w dolnej jego części.
lesiek - 5 Listopad 2009, 14:41
Oto jaką dostałem odpowiedź od jednej z ASO
"Sprawdziłem dostępność serwa do Pana auta, nowe dostępne tylko z Niemiec
koszt brutto 2400zł"
Drogawo
Dzięki za podpowiedzenie możliwej przyczyny korozji
pavel - 5 Listopad 2009, 14:46
Daniel napisał/a: | lesiek napisał/a: | Co zatem konstruktywnego proponujesz? |
Zakup serwa - albo nowe, albo używane. Wybór należy do Ciebie.
I jeszcze jedno, wracając do Twojej korozji - nie leci płyn hamulcowy z pompy? - to zapewne jest przyczyna skorodowania serwa w dolnej jego części. |
Albo juz lecial plyn hamulcowy i poprzednik zmienil pompe, zostawiajac plame na obudowie serwa.
sprawdz i zabezpiecz ewentualnie podloge pod serwem.
Moze w auto kasacji lub w Allegro znajdzie sie serwo?
[ Dodano: 5 Listopad 2009, 14:52 ]
Zajrzalem do katalogu czesci. Serwo sa identyczne jak w C180,200,220,240. czyli nie musisz szukac wylacznie do twojego modelu.
lesiek - 6 Listopad 2009, 12:10
Mimo wysiłków warsztatu i moich nie udało nam się znaleźć serwa o takim oznaczeniu
005 430 13 30
ATE 03.7864-0901.4
Niektórzy stwierdzali - czegoś takiego nie ma w katalogach i nie było oryginalnie montowane w autach, to jakaś przeróbka .
Żeby jednak uruchomić auto muszę to jakoś zreperować, podpowiedzcie jak?
Kleje epoksydowe, żywica poliestrowa i mata z włókna szklanego........ew. co innego i jak to widzicie?
Łukasz - 6 Listopad 2009, 12:13
lesiek napisał/a: | Niektórzy stwierdzali - czegoś takiego nie ma w katalogach i nie było oryginalnie montowane w autach, to jakaś przeróbka . |
A możesz zrobić fotkę naklejki na serwie?
Może uda się dojść co to za model
lesiek - 6 Listopad 2009, 12:19
Po robocie pewnie tak, bo i auto, i owo czarowne serwo są w warsztacie.
Na nalepce chyba nie ma nic więcej niż to
A 005 430 13 30 Q3
Ate 03.7864-0901.4
...ale zrobię zdjęcie.
Daniel - 6 Listopad 2009, 13:23
lesiek napisał/a: | ...ale zrobię zdjęcie. |
Zrób zdjęcie - !Łukasz! dobrze radzi
lesiek - 6 Listopad 2009, 18:40
Przepraszam za jakość - robione komórką i w warsztacie
Rozcyfrować mimo wszystko da się
Nex@pl - 7 Listopad 2009, 00:23
MERCEDES W208 W210 BREMSKRAFTVERSTÄRKER A0054301330
?
http://translate.google.p...history_state0=
Tu niby C230K.
Daniel - 7 Listopad 2009, 08:14
lesiek napisał/a: | Żeby jednak uruchomić auto muszę to jakoś zreperować, podpowiedzcie jak? |
Może poszukaj po prostu serwa od podobnego modelu.
Tutaj masz przykładową aukcję:
http://www.allegro.pl/ite..._serwo_bas.html
lesiek - 9 Listopad 2009, 13:35
Po b. długich poszukiwaniach znalazłem taki samo .
Dzięki za wszystkie rady.
Pozdrawiam
sniegu - 11 Luty 2010, 21:07
witam, ja mam taki sam problem potrzebuje serwo o takim samym numerze A 005 430 13 30, może ktoś ma jakiś namiar na takie serwo, odpowiedz na gg 4131108 z góry dzięki.
lesiek - 11 Luty 2010, 22:53
sniegu dostałeś maila?
|
|
|