Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Pytanie o Zawieszenie->Sprężyny
Daniel - 3 Październik 2008, 14:46
My tak sobie tutaj gdybamy o sprężynach a może po prostu zacznijmy od przeanalizowania VIN-u ? Przynajmniej będzie wiadomo na jakich sprężynach opuścił samochód fabrykę.
Camel- - 3 Październik 2008, 15:16
Daniel, Ty to masz łeb Przecież felgi ma od Sporta, wiec jest duże prawdopodobnieństwo, że ma w VINie kod 655 a wtedy wszystko wiadomo - springi od Sporta z srednimi podkładkami
Daniel - 3 Październik 2008, 17:45
Camel- napisał/a: | Daniel, Ty to masz łeb Przecież felgi ma od Sporta, wiec jest duże prawdopodobnieństwo, że ma w VINie kod 655 a wtedy wszystko wiadomo - springi od Sporta z srednimi podkładkami |
Wiesz... felgi to ja mogę kupić i w każdej chwili zmienić na inne i wtedy tez byś powiedział że jeżdżę AMG ?
Camel- - 3 Październik 2008, 19:50
Daniel, wiesz... Ty to masz zawsze racje o Panie mój. Czemu jeszcze nie masz Administratora? Powinienes zawładnąć mą wiarą. O Panie!
Daniel - 3 Październik 2008, 20:14
Camel- napisał/a: | Daniel, wiesz... Ty to masz zawsze racje o Panie mój. Czemu jeszcze nie masz Administratora? Powinienes zawładnąć mą wiarą. O Panie!
|
bubu_piotr - 4 Październik 2008, 06:20
Są dwie możliwości ! Albo przez nowe sprężyny z przodu siadł tył i trzeba wymienić z tyłu, albo te przednie się faktycznie ułożą i będzie równy.
Ja osobiście pojechałbym do tego samego majstra wymienić tył (niech kupi tej samej firmy sprężyny na tył)
Daniel - 4 Październik 2008, 07:59
bubu_piotr napisał/a: | Są dwie możliwości ! Albo przez nowe sprężyny z przodu siadł tył i trzeba wymienić z tyłu, albo te przednie się faktycznie ułożą i będzie równy.
Ja osobiście pojechałbym do tego samego majstra wymienić tył (niech kupi tej samej firmy sprężyny na tył) |
To nie jest tak - jeżeli zostały założone sprężyny z przodu od cięższego silnika, to nic się nie ułoży, a na tył i tak nic nie dobierzesz - więc nadal uważam, że trzeba sprawdzić jakie są założone sprężyny z przodu.
RYCHOSND - 4 Październik 2008, 08:10 Temat postu: -------------- Z tego co wiem to sprerzyny sie ugniatają i skoro masz s przodu nowe to i z tyłu załóz nowe to sie wyrówna
Camel- - 4 Październik 2008, 09:32
Imho trzeba znać najpierw VIN
bubu_piotr - 4 Październik 2008, 14:14
Daniel,
Ta różnica nie jest tak wielka jak piszę Pawelo. Ja obstaję, że trzeba zrobić tył i tyle. Przód naprawdę dobrze stoi.
Camel- - 4 Październik 2008, 16:01
bubu_piotr, jak ma kod o którym mówiłem, to przód nie stoi dobrze.
Mateo9115 - 9 Październik 2008, 15:58
odnośnie zawieszenia w to mam pytanie.
jaka zawiecha jest w moim w202? esprit czy sport?? bo chyba będe zmienial na oryginalne zawieszenie od classica.
foto
Camel- - 9 Październik 2008, 16:09
Fajnie, nisko. Nie wiem jak twardo. Ale to może być i Esprit i Sport - bo różnią się w zasadzie twardością.
Mateo9115 - 9 Październik 2008, 16:26
no... z wyglądu to prezentuje się znacznie lepiej niż na zawieszeniu classic\elegance. natomiast jeśli chodzi o komfort... to co tu duzo mowić, na równej drodze jest OK
map8 - 9 Październik 2008, 21:06
Mateo9115 napisał/a: | jaka zawiecha jest w moim w202? esprit czy sport?? |
Moim zdaniem, ani jedno ani drugie, na pewno nie w oryginale.
Mam esprita i stoi znacznie wyżej (dla mnie kompromis pomiędzy komfortem i trzymaniem się drogi)
Sport fabrynczy też stoi wyżej. Tak więc uważam, że zawieszenie było przerabiane i obniżane. Z VIN może nawet wyjść elegance
|
|
|