To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Nie odpala

Pyra - 26 Listopad 2011, 19:35

W CDI z automatem, sygnał do rozrusznika podaje komputer (rozruch automatyczny) pod warunkiem, że wybierak skrzyni jest ustawiony w pozycji P. Być może styk kontroli położenia jest uszkodzony. Nie wiem czy wtedy by komputer pokazał jakiś błąd....

Pozdrawiam

tom1245 - 26 Listopad 2011, 19:38

radzio87-1987 napisał/a:
okazało się że w skrzyni biegów nie ma oleju i zablokowała się

to by nie zablokowało rozrusznika :wink:

adikis - 26 Listopad 2011, 20:22

Pyra, komputer pokazuje błąd i w pozycji P lub N ale moim zdaniem to też rozrusznik miałem podobny przypadek ale kontrolki nie przygasły i była to blokada kierownicy i błędów było sporo w sd
radzio87-1987 - 4 Grudzień 2011, 16:36

Panowie padł sterownik silnika, jak to mówił kolega kilka postów wcześniej. Jest w Radomiu magik który naprawia takie rzeczy za naprawę wziął 500 zł. Teraz auto śmiga jak nowe.
ivi - 8 Grudzień 2011, 11:01

Panowie, mam podobny problem, jak koledzy... Ogólnie zaczęło się wczoraj, 2 albo 3 razy auto nie zapaliło za pierwszym razem... Wieczorem wsiadam w auto, podrzuciłem kumpla, cofam i auto kaput :/ Rozrusznik kręci, ale mietek nie zapala... Może być to spowodowane niskim stanem paliwa? W sensie prawie zerowym...
grzesiekx - 8 Grudzień 2011, 11:07

ivi napisał/a:
Rozrusznik kręci, ale mietek nie zapala... Może być to spowodowane niskim stanem paliwa? W sensie prawie zerowym...
Raczej nie, przecież CDI chodzą na powietrze wiec odpalić zawsze powinien tylko mocy by nie miał odpowiedniej :mrgreen:
dobermannn - 8 Grudzień 2011, 11:16

ivi napisał/a:
Może być to spowodowane niskim stanem paliwa? W sensie prawie zerowym...


A może nie "prawie" tylko poprostu zerowym ?? - moim zdaniem sam znalazłeś jedną z potencjalnych przyczyn - brak paliwa :D

Sergiej - 8 Grudzień 2011, 19:04

Witam, przepraszam, jeśli się nie doczytałem gdzieś na temat mojego problemu.

Posiadam mercedesa w202 1.8 benzynę 1995 rok, kluczyk scyzoryk.

Zawsze chodził bez problemu, aż zgasł mi przy ruszaniu pod małą górkę i przestał w ogóle palić, silnik kręci a nie pali. Zawiozłem do mechanika stwierdził, że padł komputer sterujący, kupiłem identyczny z takimi samymi numerami i dalej nic!!! Nie pali cały czas kręci ale nie daje ponoć iskry, stwierdziłem, że może ten drugi komputer co kupiłem też jest uszkodzony, to sprzedawca wymienił na inny i dalej NIC!!! kolejny został zamontowany i dalej kręci ale nie pali. Normalnie podchodzi się do samochodu, otwiera z kluczyka, przekręca stacyjkę, wszystkie kontrolki prawidłowo świecą i można kręcić i kręcić i nic!!! Nie mam już pomysłów, co to może być???? Czy to Immobilizer wszytko blokuje??? POMOCY!!! Kto zna jakiegoś dobrego znachora w okolicach Otwocka pod Warszawą???

tom1245 - 8 Grudzień 2011, 19:19

Sergiej czujnik położenia walu :?:
flywojt - 4 Styczeń 2012, 08:42

Witajcie!

Mam problemik z moim CDIkiem. Zdaża mu się czasami, że nie odpala. Wkładam kluczyk, przekręcam i nic - nie kręci, zero reakcji. Wyjmę kluczyk, włożę jeszcze raz i tak się pobawię chwilę i po jakimś czasie odpali. Druga awaria być może związana z tą wyżej jest taka, że czasami przestają mi działać kierunki i wycieraczki podczas jazdy, ale jak pogmyram trochę przy kluczyku to zaczyna działać. Wygląda to tak jakby coś nie łączyło albo było gdzieś zwarcie bo zauważyłem dodatkowo, że miga mi podświetlenie zegarka na desce. Jak myślicie? Jakieś zwarcie czy stacyjka mi się kończy( przy użyciu drugiego kluczyka objawy są takie same)?

carlos - 4 Styczeń 2012, 08:58

flywojt napisał/a:
Wkładam kluczyk, przekręcam i nic - nie kręci, zero reakcji. Wyjmę kluczyk, włożę jeszcze raz i tak się pobawię chwilę i po jakimś czasie odpali.

Jest stuknięcie przy próbie odpalenia pod maską w okolicach rozrusznika? Może rozrusznik pora ruszyć....

Zdaje się bez diagnostyki się nie obędzie

flywojt - 4 Styczeń 2012, 09:29

carlos napisał/a:
[
Jest stuknięcie przy próbie odpalenia pod maską w okolicach rozrusznika? Może rozrusznik pora ruszyć....

Zdaje się bez diagnostyki się nie obędzie


Nie ma stuknięcia. Rozrusznik wymieniany w tamtym roku. Diagnostyka to znaczy pod komputer go podpiąć?

tomazzo666 - 14 Styczeń 2012, 16:21

No i stało się, padł i mój mietek C200 kompressor z 96r.

Na zimno np po nocy idę i kręcę dziada rozrusznikiem i nie zapala, ale co ciekawe jak wrzucę jakiś bieg i bujnę go rozrusznikiem tak z 2 sek ( przejedzie na biegu może z 5 cm ) to po chwili odpala normalnie, aż do kolejnego odpalenia na zimno.
Może przerabiał ktoś już taki przypadek i coś podpowie ??

Ja obstawiam czujnik położenia wału, ale jak go sprawdzic ??

flywojt - 18 Styczeń 2012, 12:55

Odświeżam temat. Dzisiaj mój CDIk umarł. Próbowałem godzinę i nie odpala. Wygląda to na problem ze stacyjką. Przekręcam kluczyk, świece się grzeją - próbuję odpalić cisza. Rozrusznik nie pyka, nic się nie dzieje. Dodatkowa jakiś problem z kierunkami i wycieraczkami. Jak pogmyram przy kluczyku, docisne go to kierunki zaczynają działać. Jak się zabrać za naprawę stacyjki, ew. wymianę? Znacie jakiegoś magika z okolic Opola, Nysy, Wrocławia? Bardzo proszę o pomoc! - Bez mietka jak bez ręki :( :(

Moja gwiazda to C220 CDI Esprit kombi z 1999 r.
Vin: WDB2021931F896063

tomazzo666 - 20 Styczeń 2012, 17:16

heh a mój kompressorek się naprawił sam 8) znowu bryka jak dawniej :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group