Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Problem: cieknący tylny most i siła przykręcenia śrub
Angelo40 - 13 Październik 2008, 14:18 Temat postu: Problem: cieknący tylny most i siła przykręcenia śrub Witam,proszę o pomoc-szukam schematu tylnego mostu w Mesiu C-klasa 250 TD,rocznik 1995.Muszę wymienić olej,bo zauważyłem wyciek,sprawdzałem poziom oleju i niestety ubywa go.Powiedzcie mi proszę czy wystarczy wymiana samych uszczelniaczy? Pozdrawiam.Dziękuję za wszelką pomoc.
guardian_angel - 13 Październik 2008, 14:29
http://anonymouse.org/cgi.../cat/oem_mb.asp
Wpisz swój VIN i będziesz mieć schematy.
Daniel - 13 Październik 2008, 14:59
W którym miejscu masz wyciek?
Angelo40 - 13 Październik 2008, 15:31
Krople oleju są pod tylnym dekielkiem mostu.
[ Dodano: 13 Październik 2008, 15:33 ]
guardian_angel -WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC-znalazłem.JESTEŚ WIELKI.THANKS
Daniel - 13 Październik 2008, 16:21
Angelo40 napisał/a: | Krople oleju są pod tylnym dekielkiem mostu.
[ Dodano: 13 Październik 2008, 15:33 ]
guardian_angel -WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC-znalazłem.JESTEŚ WIELKI.THANKS |
Dekielki bywają w zabawkach dla dzieci... Cieknie ci z wałka atakującego czy z półosi?
Angelo40 - 13 Październik 2008, 18:35
Z wałka atakującego i spod uszczelniaczy.
Daniel - 13 Październik 2008, 20:06
Angelo40 napisał/a: | i spod uszczelniaczy. |
Rozumiem, że masz na myśli uszczelniacze półosi?
guardian_angel - 14 Październik 2008, 07:52
Właśnie po to jest to forum
Angelo40 - 14 Październik 2008, 08:09
Daniel napisał/a: | Angelo40 napisał/a: | i spod uszczelniaczy. |
Rozumiem, że masz na myśli uszczelniacze półosi? |
Tak-chodzi o uszczelniacze półosi.
Daniel - 14 Październik 2008, 09:04
Skoro już ustaliłeś skąd cieknie, to teraz trzeba wymienić simeringi I po kłopocie.
Robota nie jest skomplikowana, ale wymaga doświadczenia - zwłaszcza przy wymianie simeringu na wałku atakującym.
Angelo40 - 14 Październik 2008, 09:38 Temat postu: Niutonometr Witam Czcigodnych Fanów MB-Proszę o pomoc-mam zamiar wymienić uszczelniacze tylnego mostu,cieknie mi olej z wałka atakującego i półosi.Jakich mam użyć wartości mierzonych w Niutonometrach podczas dokręcania śrub,słyszałem,że jest to b.ważne podczas składania dyfera-z jaką siłą dokręcę śryby.Proszę o pomoc.Z góry dziękuję.
Daniel - 14 Październik 2008, 10:14
Musisz przykręcić nakrętkę (tą która ustala napięcie łożysk wałka atakującego) z taką samą siłą z jaką ją odkręcisz - to tego będzie ci potrzebny klucz dynamometryczny.
[ Dodano: 14 Październik 2008, 10:18 ]
Ponadto o wymianie simeringu (i jak się to robi) było już pisane na forum.
Axwell - 14 Październik 2008, 10:24
Daniel napisał/a: | Musisz przykręcić nakrętkę (tą która ustala napięcie łożysk wałka atakującego) z taką samą siłą z jaką ją odkręcisz - to tego będzie ci potrzebny klucz dynamometryczny.
| toś koleżko hameryke odkrył....
autor tematu chyab dobrze o tym wie ze potrzebny bedzie klucz dynamometryczny
Daniel - 14 Październik 2008, 10:31
Axwell napisał/a: | toś koleżko hameryke odkrył....
autor tematu chyab dobrze o tym wie ze potrzebny bedzie klucz dynamometryczny |
Podałem sposób w jaki można ustalić moment z jakim trzeba przykręcić nakrętkę. Jest jeszcze inny, ale o tym już pisałem wcześniej na forum.
Camel- - 14 Październik 2008, 11:13
Tematy zostały połączone - pozdrawiam.
|
|
|