To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - stuki w zawieszeniu

perzu126 - 25 Luty 2013, 21:42

To ta w miejscu łaczenia amorka z whaczem, ewentualnie te na górze, na nadkolu
ogon1992 - 26 Luty 2013, 13:59

Sprawdziłem i tak ta w miejscu łączenia amorka z wahaczem jest ok nie ma żadnego luzu między śrubą i tą tuleją a po wyjęciu amorka okazało się ze te dwie w mocowaniu na górze też są dobre.

Ręce mi opadają juz nie wiem gdzie tego szukać :(

Camel- - 22 Marzec 2013, 09:40

Mogłeś sprawdzić na wyciągnietym amortyzatorze czy nie posiada luzu, ew. czy nie stuka.
Poza tym nie zrobiłeś podstawowej rzeczy: stabilizatora. Zmień gumy przy wahaczach i stukanie zniknie ;)

adamd - 22 Marzec 2013, 12:51

Witam, w tym roku mam zamiar wymieniać dolne sworznie wahacza. Czy potem trzeba ustawiać zbieżność i geometrię ?
ogon1992 - 22 Marzec 2013, 23:58

Nie nie trzeba bo sworzeń ma swoje stałe jedno miejsce.

Camel dzięki miałem właśnie ostatnio pisać. Tak jak mówisz okazało się że gumy na łączniku były juz wyrobione i to stukało :)

Camel- - 28 Marzec 2013, 14:01

adamd napisał/a:
Witam, w tym roku mam zamiar wymieniać dolne sworznie wahacza. Czy potem trzeba ustawiać zbieżność i geometrię ?

Niestety trzeba.
Możesz wymienić jeden i skorygować zbieżność tak, żeby kierownica wróciła do pozycji "na wprost" a potem wymienić drugi i zrobić to samo.
Lub zmienić dwa i od razu jechać na geometrię.

polofix - 28 Marzec 2013, 16:30

Camel- napisał/a:
adamd napisał/a:
Witam, w tym roku mam zamiar wymieniać dolne sworznie wahacza. Czy potem trzeba ustawiać zbieżność i geometrię ?

Niestety trzeba.
Możesz wymienić jeden i skorygować zbieżność tak, żeby kierownica wróciła do pozycji "na wprost" a potem wymienić drugi i zrobić to samo.
Lub zmienić dwa i od razu jechać na geometrię.

Racja. Trzeba. Wymieniałem i wiem. Co innego przy MB W201/124 tam sworznie są wprasowywane i nie ma możliwości żeby zbieżność się zmieniła. Tu jest wkręcany z boku i dociągany śrubą i jest mała szansa żeby wkręcił się tak samo jak stary.

Tomek 007 - 2 Sierpień 2013, 19:58

Witam.
Mam nietypowy problem z przekładnią. Kiedy koła mam na wprost luz na kole kierownicy jest w normie, przekładnia trochę klepie ale to standard.
Gorzej jest gdy skręcę koła w lewo lub w prawo, wtedy słychać wyraźny stuk w okolicy przekładni, do tego czuć luz w miejscu gdzie przykręcony jest ''wąs'' łączący przekładnie z drążkiem.
Czy jest to koniec przekładni, rozglądać się za ''nową'' używką ??

Dodam że jestem świeżo po wymianie sworzni na wahaczach i drążka poprzecznego, więc nie ma tam już co stukać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group