To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Czy to koniec kompresora

jugi1971 - 12 Listopad 2008, 21:35
Temat postu: Czy to koniec kompresora
Jak poznać, że dzieje się coś z kompresorem? Silnik 2.0 benzyna czy może się to objawić zacięciami obrotów itp. Czy ktoś z kolegów to przeżył? Szczegóły podałem kilka tematów niżej " problemy z obrotami"
btx - 14 Listopad 2008, 09:26

prawdopodobnie PRZEPŁYWOMIERZ
ja mam podobnie (C180), szarpie, muli, sie, nie ma mocy, dzisiaj jade do mechanika, zeby potwierdzil co jest uszkodzone, zobaczymy czy potwierdzi moje przypuszczenie , mi sie wydawalo, ze cewka, jedna zmienilem, to druga padla, ale to chyba przeplywka, bo zasugerowal mi, ze to nie cewka

jugi1971 - 14 Listopad 2008, 09:42

BTX specjalnie dla ciebie pisałem ma temacje problemy z z obrotami. Ja swój już rozwiązałem faktycznie to był przepływomierz. Pozdrawiam. :D :D
btx - 14 Listopad 2008, 10:42

jugi1971 a na komp diagn, miales blad przeplywomierza ?

u mnie jest tylko blad cewki i zabogata mieszanka.
tym sie sugerowalem. Nie wiem co teraz robic, czy jechac do speca i dac sie oskubac ze 100zl, czy w ciemno przeplywke kupic ://// nie wiem co robic :) ale chyba podjade moze sie cos ciekawego dowiem. albo schemat ele. mi da ten co mnie interesuje.

sewan - 14 Listopad 2008, 11:44

Z przepływomierzami bardzo często jest tak, że mimo uszkodzonego przepływomierza, komputer nie pokazuje błędu samego przepływomierza, tylko czegoś innego.
Zdarza się bowiem, że usterka przepływomierza polega na nieprawidłowej pracy dla danych warunków pracy silnika, jednak odczyty z niego mieszczą się w ogólnych ramach dopuszczalnych wartości. Komputer wtedy głupieje, i np dla gorącego silnika podaje bogatą mieszankę, która nie spala się w całości, a to z kolei może wywołać błąd sondy czy cewki.....
Bardzo podobne objawy czasem się spotyka po zastosowaniu chińskich produktów z Allegro. Niby parametry pracy przepływomierza są ok, ale silnik już prawidłowo nie pracuje.

phanteon - 14 Listopad 2008, 14:20

Witam

Tak się podłącze pod temat z sugestią taką małą. Odrazu mówie, że dotyczy silnika tdi, ale jak jest podejrzenie, że przepływka dokonała żywota to dla pewności odłącza się kostkę. Jeśli czuć poprawę osiągów mamy już pewność. Na diagnostyce nie pokazuje jaka mase ma zadaną a jaką ma w trakcie badania? Nie znam się, tylko tak pisze co sam kombinowałem z przepływką w swoim tdiku.

btx - 14 Listopad 2008, 14:54

a jak nie widac roznicy po odlaczeniu przeplywki ?:)
phanteon - 14 Listopad 2008, 14:57

btx napisał/a:
a jak nie widac roznicy po odlaczeniu przeplywki ?:)


Milion innych przyczyn. Wyciągnięcie wtyczki to taki sposób "na poboczu" drogi.

[ Dodano: 14 Listopad 2008, 15:00 ]
Zaworek upustowy zablokowany, turbo zacięte, wtryski lejące, turbo podziękowało za współprace, paliwo dziadowskie, brak kompresji, nieszczelność w dolocie i pewnie tysiąc innych powodów

maciek_gsi - 18 Listopad 2008, 21:56
Temat postu: Brak mocy przy dodaniu gazu ( przepływomierz )
Witam może ktoś z was orjentuje sie co może być w mb c230 kompressor podczas powolnego ruszania nie dusi sie a gdy dodam mu gazu to strzela prycha i sie dusi co z tym zrobic byłem u mechanika kazał wymienić cewki, świece i końcówki swiec i nic teraz powiedział że sonda, i bogata mieszanka i w raz to samo czy to przepływomierz ?? :roll: :?:
Aloiz - 18 Listopad 2008, 22:03

Najpierw Obowiązki ..... a później oczekuj odpowiedzi jeśli nic nie znajdziesz..... zobacz najpierw Tutaj , a następnie tutaj ... porządek musi być i to od początku :mrgreen:
phanteon - 18 Listopad 2008, 22:06

maciek_gsi, pisz ze znakami interpunkcyjnymi, bo nie mogę prawie nic wywnioskowac. A w szczególności:

maciek_gsi napisał/a:
teraz powiedział że sonda, i bogata mieszanka i w raz to samo czy to przepływomierz ??


Co autor miał na myśli?

maciek_gsi - 18 Listopad 2008, 22:13

Siema:
Nie umiesz rozczytać ??
To napisze tak:
Wymieniłem cewki, świece, i kable od cewek i świec bo tak stwierdził mechanik że jest to przyczyną duszenia i prychania tego samochodu.
Teraz byłem wczoraj u niego to stwierdził po podłączeniu pod komputer że jest to sąda lambda oraz że samochód ma za bogatą mieszankę paliwa.
Co może być przyczyną tego że on tak sie dusi, strzela i prycha ??
Może ktoś z was orjentuję się czy to nie jest przypadkiem przepływomierz ??

phanteon - 18 Listopad 2008, 22:20

maciek_gsi napisał/a:
Nie umiesz rozczytać ??


No nie potrafiłem.

Ziola napisał/a:
..... zobacz najpierw Tutaj , a następnie tutaj ... porządek musi być i to od początku


Popieram.

maciek_gsi - 18 Listopad 2008, 22:23

Jesteś w stanie coś pomóc czy nie bo nie mam ochoty pisać na temat znaków czy czytania ?? Interesuję mnie czy to może być przepływomierz ?? :roll:
phanteon - 18 Listopad 2008, 22:27

maciek_gsi napisał/a:
Nie umiesz rozczytać ??


No nie potrafiłem.

Ziola napisał/a:
..... zobacz najpierw Tutaj , a następnie tutaj ... porządek musi być i to od początku


Popieram.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group