Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - termostat jaki kupić oryginał czy zamiennik
ttoip - 19 Listopad 2008, 18:22 Temat postu: termostat jaki kupić oryginał czy zamiennik jak w temacie , znacie panowie może cenę termostatu w ASO auto z silnikiem 250 TD rocznik 1996, zastanawiam się o ile większa będzie cena oryginału od zamiennika bowiem rozważam montaż oryginału !!
PZDR
Marcin Pop. - 19 Listopad 2008, 18:24
ttoip napisał/a: | rozważam montaż oryginału |
Słusznie. Różnica to jakieś 30%. Nie opłaca się.
DarekGA - 19 Listopad 2008, 19:01
Kup oryginał nie warto eksperymentować z zamiennikami. A jeśli już to szukaj firmy Wahler.
Rafi - 19 Listopad 2008, 19:10
DarekGA napisał/a: | Kup oryginał nie warto eksperymentować z zamiennikami. A jeśli już to szukaj firmy Wahler. |
Popieram Też mam do wymiany i będzie oryginalny tylko że nie mam czasu się zebrać.
Krzychs2 - 19 Listopad 2008, 19:32
Kup oryginał, ja się przejechałem na zamiennikach i nie radzę , a napewno nie "made in france"
DarekGA ma rację, z zamienników to wylko Wahler
ttoip - 19 Listopad 2008, 20:10
przerabiałem zamiennik termostatu w poprzednim autku (MB 190) przez ostatnie 2 lata zmieniłem 2 sztuki własnie wahler , dlatego teraz chcę założyć oryginał jeżeli różnica to wspomniane 30%
Dzięki za sugestie
PZDR!!
Daniel - 19 Listopad 2008, 21:12
Marcin Pop. napisał/a: | ttoip napisał/a: | rozważam montaż oryginału |
Słusznie. Różnica to jakieś 30%. Nie opłaca się. |
Była już na ten temat dyskusja na forum - zdecydowanie oryginał. Cena też nie jest zaporowa - w Intercarsie nawet drożej niż w ASO (CDI, nie wiem jak 2.5D)
G. - 19 Listopad 2008, 23:03
Daniel napisał/a: | w Intercarsie nawet drożej niż w ASO |
Wahler kosztuje ok. 50 PLN bez obudowy lub ok. 110 z obudową. Wg cennika mercmanii oryginał oscyluje w granicach 100 PLN.
bubu_piotr - 20 Listopad 2008, 04:06
temat wałkowany był do bólu.
KUP ORYGINAŁ !
Nex@pl - 20 Listopad 2008, 11:11
Ja do 2.5D w w201 dałem 43zł za oryginał...
ttoip - 26 Listopad 2008, 06:30
odgrzewam temat koszt oryginału w ASO Lublin to 98,00 PLN
silnik 2,5 Turbo-diesel, stan na listopad 2008
Axwell - 26 Listopad 2008, 09:11
Oryginał !!!
ttoip - 29 Listopad 2008, 15:18
no i wreszcie wczoraj wydłubałem termostat i okazało się coś nieoczekiwanego , w starym termostacie w jego otworze wytrąciły się z płynu chłodniczego kryształki i skutecznie niepozwalały na zamykanie sie tworząc ok 1-1,5 mm szczelinę , nie miałem czasu aby przeczyścić (przepłukać) układ chłodzenia więc wymieniłem termostat na nowy , co najciekawsze postanowiłem przefiltrować zlany płyn i kryształków w nim nie stwierdziłem , ale obawiam się że problem może się powtórzyć !!
Teraz auto do temp. ok 80 st C nagrzewa się po przejechaniu ok 5 km.
Pzdr
|
|
|