Ogólnie o C-klasie - archiwum - zaworek zwrotny
norbertstezycki - 4 Grudzień 2008, 20:10 Temat postu: zaworek zwrotny witam
pytanie moje dotyczy rozmiaru zaworka zwrotnego (jakie fi? 6 czy 8mm) i gdzie go dokładnie macie założonego. może jakieś zdjęcie wrzucicie lub rysunek
ADAMS - 4 Grudzień 2008, 20:19
Dlaczego chcesz zalozyz zaworek? jesli masz rozszczelniona pompe nic nie pomoze wiem bo sam probowalem chyba ze masz inny powod to pasuje 8mm jak najblizej pompy na przewodzie zasilajacym.
C220D - 5 Grudzień 2008, 11:17
ADAMS napisał/a: | Dlaczego chcesz zalozyz zaworek? |
Bo paliwko cofa się . Niekoniecznie musi to być rozszczelniona pompa . Ten typ tak ma . Własnie testuję zaworek na tych czarnych gumowych przewodach. Założyłem 8 mm zaworek do paliwa od AUDI A6 na powrocie, wtedy paliwko mi po nocy wraca pod filtr.
A teraz dziwna sprawa na na ssącym jest przewód 10 mm, a wszystkie VW-AUDI mają na powrocie i na ssaniu po 8 mm i muszę albo zmienić 10 mm na 8 mm albo kupić nowy zaworek tj. 10 mm. Tylko na ssaniu ma 10 mm. Testowo założyłem ten 8 mm zaworek na 10 mm przewód ssący i to początkowo było tak jak ma być paliwo nie wracało do zbiornika, ale
chyba jest za mały bo znowu wraca, jest jakaś minimalna nieszczelność. Jestem w trakcie testów. Wygląda na to że na ssącym powinnien być zaworek 10 mm, a jak ktoś chce to dodatkowo na powrocie może se załozyć 8 mm. Po przekręceniu kluczyka, lepiej kręci.
norbertstezycki - 5 Grudzień 2008, 15:08
coś takiego założyłeś? czy coś innego
http://allegro.pl/item483..._9_vw_audi.html
C220D - 6 Grudzień 2008, 10:04
norbertstezycki napisał/a: | coś innego |
W serwisie VW-Audi za 60 PLN część nr: 070129530B lub używki na Allegro po 20.
Zwróć uwagę Audi montuje je tylko na powrocie. Spece z jeszcze tego nie wymyślili .
Pawel2111 - 11 Grudzień 2008, 21:12
Panowie czy przypadkiem zaworek zwrotny nie znajduje się orginalnie w pompce:) Bo gdzieś musi sie znajdować
gumolyt - 12 Grudzień 2008, 11:22
Pawel2111 napisał/a: | Panowie czy przypadkiem zaworek zwrotny nie znajduje się orginalnie w pompce:) Bo gdzieś musi sie znajdować | Zawór znajduje się w pompie, zazwyczaj w postaci specjalnej membrany, ale czasami też potrafi to paść. Miałem podobny przypadek w fordowskim dieslu, zamontowałem coś takiego
http://moto.allegro.pl/it...wa_8_10_mm.html
Zamontowałem na przewodzie doprowadzającym paliwo przed filtrem paliwa. Nie zapowietrza się już od tego czasu. A nawet jeśli zdejmie się przewód, nie potrzebne jest czasochłonne odpowietrzanie, bo zawór bardzo sprawnie działa.
kolderka - 29 Grudzień 2008, 20:27 Temat postu: zaworek zwrotny
gumolyt napisał/a: | Pawel2111 napisał/a: | Panowie czy przypadkiem zaworek zwrotny nie znajduje się orginalnie w pompce:) Bo gdzieś musi sie znajdować | Zawór znajduje się w pompie, zazwyczaj w postaci specjalnej membrany, ale czasami też potrafi to paść. Miałem podobny przypadek w fordowskim dieslu, zamontowałem coś takiego
http://moto.allegro.pl/it...wa_8_10_mm.html
Zamontowałem na przewodzie doprowadzającym paliwo przed filtrem paliwa. Nie zapowietrza się już od tego czasu. A nawet jeśli zdejmie się przewód, nie potrzebne jest czasochłonne odpowietrzanie, bo zawór bardzo sprawnie działa. | Po dwóch dniach garażowania pod chmurką moja gwiazdka nie odpaliła,poprostu zwiało paliwo do zbiornika .Zamontowalem ten zaworek
+filterek od 190D http://moto.allegro.pl/it...wa_8_10_mm.html i zachrobotała wzorowo.
michal1715 - 1 Styczeń 2009, 11:28
Witam mam C250 Diesel
po postoju ok 10 godzin /przewody doprowadzające paliw robią sie puste. miałem delikatne wycieki z tych przewodów ale wymieniłem wszystkie ogingi (od tego czasu jest czysto i sucho) do tego nowy filtr paliwa i zaworek zwrotny na czarnym przewodzie doprowadzającym paliwo. jednak po nocy problem ten sam.
nie wiem co mam teraz robić. założyć jeszcze taki sam zaworek na przewodzie powrotnym?? oczywiście w kierunku zbiornika.
co wy na to??
Manfredo - 14 Lipiec 2010, 09:25
Panowie w ktorym miejscu znajduje sie ten wezyk pod samochodem czy gdzies w srodku w progach??chce sprawdzic do jakiego momentu cofa mi sie paliwo
Jary - 14 Lipiec 2010, 11:19
Manfredo napisał/a: | w ktorym miejscu znajduje sie ten wezyk pod samochodem czy gdzies w srodku |
Nic Ci to nie da, bo nie jest przeźroczysty - max paliwo cofnie się do poziomu paliwa w zbiorniku
Manfredo - 15 Lipiec 2010, 10:20
Paliwo juz mi sie nie cofa, bo oring na filtrze paliwa nie dochodzil do konca(mowie o takim czyms plastikowym co odkreca sie kluczem 10 i jest taki zbiorniczek z siateczka) lecz po dokreceniu, dalej po odpaleniu zgasnie gdy nie dodam gazu:/a paliwo w wezyku juz jest caly czas, sprobowac zalozyc jeszcze ten zawor zwrotny?? Kupilem rozmiar 8 normalnie sie go wciska w ten wezyk czy musze uzyc jakis kombinacji??
misiek1122 - 15 Lipiec 2010, 12:18
Manfredo napisał/a: | go wciska w ten wezyk czy musze uzyc jakis kombinacji?? |
normalnie rozcinasz wezyk wciskasz zaworek no i sie przydadza ze dwie opaski zeby to scisnac i zeby paliwo nie kapalo.
Ja po mimo tego ze wstawilem zaworek paliwo dalej sie cofalo... okazalo sie ze mam syf w baku i zabija mi zaworek i nie dzialal odpowednio, wiec wstawilem przed zaworkiem najprostrzy filtr paliwa i nie mam juz z paleniem problemu, pozdro
ascorp - 9 Maj 2011, 20:35
Nie chce zakładać nowego wątku, a też mam problem z cofaniem sie paliwa, do filtra dochodzi gruby czarny przewód, a wychodzą 4 przezroczyste, pytanie gdzie najlepiej wstawić zaworek ? a może dwa ?
misiek1122 - 10 Maj 2011, 17:13
ascorp, ten czarny przewód to powrót paliwa i zostaw go w spokoju te pozostałe co widać na fotce też.
Najlepiej to odkręć kolektor dolotowy i pod nim zobaczysz podgrzewać paliwa, dopiero przed nim załóż zaworek.
Jak dorwe jakieś foty to zaprezentuje
|
|
|