To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - turbina

Dandiee - 22 Czerwiec 2015, 21:52

Kurde , Marceki dobrze się rozwija :) Dzięki wiskontii,
LewyPas - 23 Czerwiec 2015, 12:48

Mietkowy, a ten preparat Luqui Molly coś Ci dał? Gdzie to mozna kupic i jak to sie konkretnie nazywa?
wiskontii - 23 Czerwiec 2015, 14:52

Mietkowy napisał/a:
Kurde , Marceki dobrze się rozwija :) Dzięki wiskontii,


Jak ja byłem ostatnio to stało samych 202 z 10 do R.......ia nie licze 210 i 203
A jak Adam był to było jeszcze raz tyle Mały zlocik

Dandiee - 23 Czerwiec 2015, 16:34

LewyPas, liqui moly diesel spülung . Kupisz chyba w każdym sklepie motoryzacyjnym :)

Buteleczka 500ml wlewasz na cały bak i jeździsz. Co 5 tyś kolejna dawka i śmigasz .

Ja osobiście polecam .. nie widzę jakiejś dziwnej pracy ,a wręcz poprawę :) . Ja leję też z tego względu że mam swojego dostawcę ropy i wolę jednak to zalać :)

Samochód kopci jak wypala to wszystko , wiem bo u mnie też tak się działo .. później jak się wypali wszystko to już bez kopcenia się obchodzi :) Zalej .. czemu nie ? :)

LewyPas - 23 Czerwiec 2015, 20:37

Ja kupiłem ten:
http://allegro.pl/mercede...5065629333.html

Dandiee - 27 Czerwiec 2015, 11:39

Ja też ten kupiłem :)

Zobaczymy jaka będzie poprawa w kulturze pracy po 2-3 latach jeżdżenia na uszkodzonej przepływce .. :)

A zaniepokoiłem się tym że prawie scenic 1.6 mnie łykał .. tak nie może być

i niech zacznie kopcić na czarno.. tak żeby świata nie było widać haha

LewyPas - 27 Czerwiec 2015, 12:24

Napisałeś sprzedającemu numer swojej przepływki? Ja napisałem i mieli i mi taki wysłali (wszystko mają i ceny jak na bazarku :) ).
Dandiee - 27 Czerwiec 2015, 12:59

LewyPas, A 000 094 14 48 taki mam ja .. wysłałem też maila i we wtorek będzie :) Dam znać co się będzie działo
r0rk - 7 Lipiec 2015, 15:25

U mnie po wymianie przepływki na oryg. zmiana spalania. Wcześniej w trybie mieszanym z dużą przewagą miasta potrafił zrobić 630-700 km, teraz robię już 4 zbiornik i jest cały czas około 830-850 km/ 55 L czyli do pierwszego zapalenia się rezerwy.
magicwojtek - 7 Lipiec 2015, 18:47

r0rk a jaki silnik?
r0rk - 13 Lipiec 2015, 11:38

magicwojtek napisał/a:
r0rk a jaki silnik?


2.2 CDI 125km

[ Dodano: 25 Sierpień 2015, 20:10 ]
Wymieniłem turbo na nowe fabrycznie, parametry sprawdzone, ale gwizd pozostał. Jakieś pomysły? Może tak ma być?

Ps: stare turbo nieuszkodzone, delikatny luz poprzeczny na wirniku, ale nic pozatym.

perzu126 - 31 Sierpień 2015, 21:02

Proszę :wink:
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 09:45

Ktoś coś? :)

PS: Tak wyglądała stara turbina.



https://www.imageupload.c...mage_7798e9.jpg
https://www.imageupload.c...mage_8a1bc7.jpg
https://www.imageupload.c...mage_975a02.jpg
https://www.imageupload.c...mage_2a4602.jpg
https://www.imageupload.c...mage_342789.jpg
https://www.imageupload.c...mage_43aeea.jpg
https://www.imageupload.c...mage_5a578c.jpg

wojtekjasiek - 10 Wrzesień 2015, 10:24

r0rk napisał/a:
PS: Tak wyglądała stara turbina.

nie widać zdjęć

r0rk - 10 Wrzesień 2015, 10:44

Nadal nie widać?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group