Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - turbina
Muciek - 10 Wrzesień 2015, 10:47
Teraz jest ok.
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 11:14
Potrzebuje zlokalizować gdzie może być nieszczelność i skąd ten gwizd, bo skoro wymienione turbo a gwizd dalej to musi być nieszczelność...
perzu126 - 10 Wrzesień 2015, 11:20
r0rk, trzeba wszystkie przewody obejrzeć dokladnie. Ostatnio był u nas Peuget z dziurawym przewodem przed intercoolerem. Ale on nie tyle gwozdał co huczał i brak mocy.
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 11:30
perzu126 napisał/a: | r0rk, trzeba wszystkie przewody obejrzeć dokladnie. Ostatnio był u nas Peuget z dziurawym przewodem przed intercoolerem. Ale on nie tyle gwozdał co huczał i brak mocy. |
U mnie przewody były sprawdzane, teraz sam nie wiem czy dostatecznie dobrze. Wiem o czym mówisz, wtedy bardziej syczy jak gwiżdże i pomijając wszystko moc jest, do tego wszystko było sprawdzone komputerem, turbina nie przeładowuje, podaje wartości fabryczne.
Dandiee - 10 Wrzesień 2015, 19:33
U mnie też świszczy turbo .. Ale ja mam wydech bez katów Co prawda u mnie nie słychać nieszczelności - jedyne co świszczy to pompa wspomagania - ale dla testów ściągnąłem ostatnio rurkę od Icka i wtedy było buczenie i kopcenie - więc u mnie wszystko szczelne .. jedyne co klęka to wtryski
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 19:53
Mietkowy napisał/a: | U mnie też świszczy turbo .. Ale ja mam wydech bez katów Co prawda u mnie nie słychać nieszczelności - jedyne co świszczy to pompa wspomagania - ale dla testów ściągnąłem ostatnio rurkę od Icka i wtedy było buczenie i kopcenie - więc u mnie wszystko szczelne .. jedyne co klęka to wtryski |
Nie wydaje mi sie, że tak powinno być, bo słychać nawet gwizd wsteczny, czyli jak puszczam gaz. Wtryski nie maja tu nic do rzeczy.
Dandiee - 10 Wrzesień 2015, 20:02
Gwizd wsteczny , coś w stylu https://www.youtube.com/watch?v=wyWdIVzuOKc ?
A o wtryski to chodziło że u mnie ..
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 20:17
Ahh to sorki. Nie, inny dźwięk, muszę nagrać...
Dandiee - 10 Wrzesień 2015, 20:20
Ten dźwięk i tak jest niemożliwy bo występuję tylko w zmiennej geometrii - ale wydaje mi się że gdzieś masz nieszczelność chyba - zostaje nagrzać furę i nasłuchiwać - albo ... zmienić wszystkie rury i sprawdzić icka przy okazji Wejdź pod machę i gaz w opór i patrz czy wąż od EGR zaczyna puchnąć
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 20:46
Mietkowy napisał/a: | Ten dźwięk i tak jest niemożliwy bo występuję tylko w zmiennej geometrii - ale wydaje mi się że gdzieś masz nieszczelność chyba - zostaje nagrzać furę i nasłuchiwać - albo ... zmienić wszystkie rury i sprawdzić icka przy okazji Wejdź pod machę i gaz w opór i patrz czy wąż od EGR zaczyna puchnąć |
Tutaj jest mój filmik, co prawda po wymianie przepływomierza, ale odrobinę słychać o co mi chodzi.
https://www.youtube.com/watch?v=5qMQeIX9t1g
Dandiee - 10 Wrzesień 2015, 21:05
Gwizd z turbiny zawsze będzie - tego nie unikniesz .. na moje oko nie ma co szukać sensacji - jeżeli auto pracuje poprawnie to ja bym się nie przejmował - Wiesz jak u mnie turbina gwiżdżę ? Jak otworzę okna to zamiast silnika samo turbo .. mi się tam to podoba
r0rk - 11 Wrzesień 2015, 08:26
Mietkowy napisał/a: | Gwizd z turbiny zawsze będzie - tego nie unikniesz .. na moje oko nie ma co szukać sensacji - jeżeli auto pracuje poprawnie to ja bym się nie przejmował - Wiesz jak u mnie turbina gwiżdżę ? Jak otworzę okna to zamiast silnika samo turbo .. mi się tam to podoba |
Tutaj masz rację, ale wydaje mi się, że tego nie było wcześniej, a dźwięk mnie trochę denerwuje.
LewyPas - 4 Październik 2015, 20:45
W moim przypadku są do wymiany dwa wtryskiwacze... turbina dmucha (oleju w kolektorze troszkę jest) i ubyło może 50 - 100 ml na 5500 km. Przepływomierz OK. Dwa wtryski leją - stąd czarny dym, brak mocy i jak się chłodno zrobiło, to odpala po 6-8 obrocie wałem... na ciepło, też dłużej kręci.
r0rk - 6 Październik 2015, 14:57
LewyPas napisał/a: | W moim przypadku są do wymiany dwa wtryskiwacze... turbina dmucha (oleju w kolektorze troszkę jest) i ubyło może 50 - 100 ml na 5500 km. Przepływomierz OK. Dwa wtryski leją - stąd czarny dym, brak mocy i jak się chłodno zrobiło, to odpala po 6-8 obrocie wałem... na ciepło, też dłużej kręci. |
,ale dymi cały czas, czy tylko podczas przyspieszania? Jak spalanie? To terkotanie, o którym pisałeś w innym temacie to uspokaja się jak silnik się nagrzeje?
LewyPas - 6 Październik 2015, 18:21
Nie, terkotanie cały czas. Z dymieniem to jest tak, że raz dymi mocno, a raz mniej. Dzisiaj byłem na komputerze i przelewach. Komputer OK, przepływka w normie itp.
Natomiast mam wszystkie wtryskiwacze do wymiany. Wszystkie leją i to dość mocno... czeka mnie droga zabawa ;/
|
|
|