To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - turbina

Muciek - 10 Wrzesień 2015, 10:47

Teraz jest ok.
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 11:14

Potrzebuje zlokalizować gdzie może być nieszczelność i skąd ten gwizd, bo skoro wymienione turbo a gwizd dalej to musi być nieszczelność...
perzu126 - 10 Wrzesień 2015, 11:20

r0rk, trzeba wszystkie przewody obejrzeć dokladnie. Ostatnio był u nas Peuget z dziurawym przewodem przed intercoolerem. Ale on nie tyle gwozdał co huczał i brak mocy.
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 11:30

perzu126 napisał/a:
r0rk, trzeba wszystkie przewody obejrzeć dokladnie. Ostatnio był u nas Peuget z dziurawym przewodem przed intercoolerem. Ale on nie tyle gwozdał co huczał i brak mocy.


U mnie przewody były sprawdzane, teraz sam nie wiem czy dostatecznie dobrze. Wiem o czym mówisz, wtedy bardziej syczy jak gwiżdże i pomijając wszystko moc jest, do tego wszystko było sprawdzone komputerem, turbina nie przeładowuje, podaje wartości fabryczne.

Dandiee - 10 Wrzesień 2015, 19:33

U mnie też świszczy turbo .. Ale ja mam wydech bez katów :) Co prawda u mnie nie słychać nieszczelności - jedyne co świszczy to pompa wspomagania - ale dla testów ściągnąłem ostatnio rurkę od Icka i wtedy było buczenie i kopcenie - więc u mnie wszystko szczelne .. jedyne co klęka to wtryski
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 19:53

Mietkowy napisał/a:
U mnie też świszczy turbo .. Ale ja mam wydech bez katów :) Co prawda u mnie nie słychać nieszczelności - jedyne co świszczy to pompa wspomagania - ale dla testów ściągnąłem ostatnio rurkę od Icka i wtedy było buczenie i kopcenie - więc u mnie wszystko szczelne .. jedyne co klęka to wtryski


Nie wydaje mi sie, że tak powinno być, bo słychać nawet gwizd wsteczny, czyli jak puszczam gaz. Wtryski nie maja tu nic do rzeczy.

Dandiee - 10 Wrzesień 2015, 20:02

Gwizd wsteczny , coś w stylu https://www.youtube.com/watch?v=wyWdIVzuOKc ?

A o wtryski to chodziło że u mnie ..

r0rk - 10 Wrzesień 2015, 20:17

Mietkowy napisał/a:
Gwizd wsteczny , coś w stylu https://www.youtube.com/watch?v=wyWdIVzuOKc ?

A o wtryski to chodziło że u mnie ..


Ahh to sorki. Nie, inny dźwięk, muszę nagrać...

Dandiee - 10 Wrzesień 2015, 20:20

Ten dźwięk i tak jest niemożliwy bo występuję tylko w zmiennej geometrii - ale wydaje mi się że gdzieś masz nieszczelność chyba - zostaje nagrzać furę i nasłuchiwać - albo ... zmienić wszystkie rury i sprawdzić icka przy okazji :) Wejdź pod machę i gaz w opór i patrz czy wąż od EGR zaczyna puchnąć
r0rk - 10 Wrzesień 2015, 20:46

Mietkowy napisał/a:
Ten dźwięk i tak jest niemożliwy bo występuję tylko w zmiennej geometrii - ale wydaje mi się że gdzieś masz nieszczelność chyba - zostaje nagrzać furę i nasłuchiwać - albo ... zmienić wszystkie rury i sprawdzić icka przy okazji :) Wejdź pod machę i gaz w opór i patrz czy wąż od EGR zaczyna puchnąć


Tutaj jest mój filmik, co prawda po wymianie przepływomierza, ale odrobinę słychać o co mi chodzi.

https://www.youtube.com/watch?v=5qMQeIX9t1g

Dandiee - 10 Wrzesień 2015, 21:05

Gwizd z turbiny zawsze będzie - tego nie unikniesz .. na moje oko nie ma co szukać sensacji - jeżeli auto pracuje poprawnie to ja bym się nie przejmował - Wiesz jak u mnie turbina gwiżdżę ? Jak otworzę okna to zamiast silnika samo turbo .. mi się tam to podoba :)
r0rk - 11 Wrzesień 2015, 08:26

Mietkowy napisał/a:
Gwizd z turbiny zawsze będzie - tego nie unikniesz .. na moje oko nie ma co szukać sensacji - jeżeli auto pracuje poprawnie to ja bym się nie przejmował - Wiesz jak u mnie turbina gwiżdżę ? Jak otworzę okna to zamiast silnika samo turbo .. mi się tam to podoba :)


Tutaj masz rację, ale wydaje mi się, że tego nie było wcześniej, a dźwięk mnie trochę denerwuje.

LewyPas - 4 Październik 2015, 20:45

W moim przypadku są do wymiany dwa wtryskiwacze... turbina dmucha (oleju w kolektorze troszkę jest) i ubyło może 50 - 100 ml na 5500 km. Przepływomierz OK. Dwa wtryski leją - stąd czarny dym, brak mocy i jak się chłodno zrobiło, to odpala po 6-8 obrocie wałem... na ciepło, też dłużej kręci.
r0rk - 6 Październik 2015, 14:57

LewyPas napisał/a:
W moim przypadku są do wymiany dwa wtryskiwacze... turbina dmucha (oleju w kolektorze troszkę jest) i ubyło może 50 - 100 ml na 5500 km. Przepływomierz OK. Dwa wtryski leją - stąd czarny dym, brak mocy i jak się chłodno zrobiło, to odpala po 6-8 obrocie wałem... na ciepło, też dłużej kręci.


,ale dymi cały czas, czy tylko podczas przyspieszania? Jak spalanie? To terkotanie, o którym pisałeś w innym temacie to uspokaja się jak silnik się nagrzeje?

LewyPas - 6 Październik 2015, 18:21

Nie, terkotanie cały czas. Z dymieniem to jest tak, że raz dymi mocno, a raz mniej. Dzisiaj byłem na komputerze i przelewach. Komputer OK, przepływka w normie itp.
Natomiast mam wszystkie wtryskiwacze do wymiany. Wszystkie leją i to dość mocno... czeka mnie droga zabawa ;/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group