Ogólnie o C-klasie - archiwum - JETSEM ZASKOCZONY ZUZYCIEM PALIWA I OSIAGAMI C180 :(
MARR - 27 Listopad 2006, 13:02
Krzeko napisał/a: | Ja rowniez podruzuje c180. Osiagi hmm auto nawet sie zbiera ale trzba duzo dusic i czesto siegać do gałki (stad taka wytarta a przejachane tylko 110 tys ) Spalanie. Tu ciekawsza kwestia. Moja w miescie pali kolo 13L ale to tez przezto ze nie oszczedzam gazu. Max mi wyszlo 19L na 100 ale to moze dlatego ze pokonałem ja w mniej wiecej 35min A min spalil 7L jadac ze srednia 120km/h po autobanie, ale jechalismy w 5 odoby z bagazem. No coz Mercedesu nigdy nie byly oszczedne
Druga sprawa. Mialem porcelanowy katalizator ktory po przejazdze po lesie lekko sie zdeformowal i potlukł. Strasznie brzydko auto chodzilo. Metaliczny dzwiek towarzyszyl przy mocniejszym wcisnieciu gazu. Kat został usunięty. Wprawszie moze i dynamika wzrosla ale najbardziej wzroslo spalanie. o ok. 1 - 1,2 na setke to duzo. Po wycieciu auto chodzi jeszcze gorzej (efekty dzwiekowe) moze to tez wina tlumnika koncowego ktorego zywotnosc dobiega niechronnie koncowi.
Aktualnie poszukuje calego ukladu wydechowego w dobrym stanie. Bo moja mimo iz ladnie wyglada to tylko to. Efekt dzwiekowy jest straszny.
Jesli ktos posiada taki w optymalnej cenie bede zainteresowany
Pozdrawiam |
Witam
Nie jest to NA PEWNO oryginał ale jest w miarę OK u mnie buczało i dzwoniło bo stary oryginalny układ już się chylił ku końcowi (niestety na oryginalny układ mnie nie stać )zdecydowałem się na ten i jak narazie jest OK ale co będzie potem to nie wiem, mam 24 miesiące gwarancji i wszedł w miejsce starego w 10 min Zapłaciłem 300 zł z montażem.Jest to polska firma Polmostrów:http://dataweb.pl/asp/po/
Pozdrawiam
Krzeko - 27 Listopad 2006, 14:59
Dzieki za link ale w poprzednim aucie tez montowalem nowy uklad made by Poland (BMW 525)
Po półtora roku efekt był ten sam. Ja jednak poszukam dobrego ale uzywanego.
I mam tez pytanie czy pasuje wydech od innej wersji silnikowej np 2,2? [/center]
Camel- - 27 Listopad 2006, 16:11
Pasować pewnie będzie, ale niestety jest już dedykowany pod C220 (C220 ma dwie rurki, a C180-200 jedną )
Krzeko - 27 Listopad 2006, 16:29
Dla mnie moze miec i dwie rurki bo i tak tego tak nie widac w zderzaku po liftingu.
Uchwyty to tez nie problem. Zastanawiam sie czy bedzie jaksi niekorzystny wplyw na prace motoru.
MARR - 27 Listopad 2006, 17:09
Krzeko napisał/a: | Dzieki za link ale w poprzednim aucie tez montowalem nowy uklad made by Poland (BMW 525)
Po półtora roku efekt był ten sam. Ja jednak poszukam dobrego ale uzywanego.
I mam tez pytanie czy pasuje wydech od innej wersji silnikowej np 2,2? [/center] |
No toś mnie Kolego pocieszył
Camel- - 27 Listopad 2006, 18:12
Krzeko napisał/a: | Dla mnie moze miec i dwie rurki bo i tak tego tak nie widac w zderzaku po liftingu.
Uchwyty to tez nie problem. Zastanawiam sie czy bedzie jaksi niekorzystny wplyw na prace motoru. |
Widać widać
Niekorzystny? Zależy co takowym nazywasz. Raczej Mercedes postarał się o to, by do każdego silnika był swój policzony i przystosowany wydech, a to, że w w C220 są dwie rurki świadczy tylko o jego inności
Michał_fitness - 27 Listopad 2006, 18:36
Też tak myślę lepiej nie poprawiać fabryki i kupić w ostateczności podrube polską niż jakieś kombinacje alpejskie nie znosi kombinacji z układem wydechowym , tak słyszałem
Krzeko - 27 Listopad 2006, 18:37
Własnie o to mi chodzi ze rurka wiecej czy mnie to dla mnie bez roznicy. Ciekawe czy ktos cos takiego robil. Zapewne od 2,2L caly uklad jest wiekszy. rurki o grupszej srednicy itd.
No ale ja niestety na tym sie nieznam czy to ma jakis wplyw. Dlatego prosze o pomoc.
Cytat: | Widać widać |
Czy ja wiem czy az tak widac. W zderzaku przed liftem jest wyciecie ktorego tu niema.
Camel- - 27 Listopad 2006, 21:48
Na tym zdjęciu masz racje nie widać. A nawet gdyby było jasno, a Ty mimo wszystko nie widzisz, to nie znaczy, że nie widzą Ci jadący z tylu . Sam mam zderzaki po lifcie.
PS. Gdyby różniły się rury średnicą, to nie byłoby tej drugiej - albo dodajemy jedną identyczną, albo zmieniamy średnice.
Ale te całe kombinacje alpejske naprawde mogą źle wpłynąć na silnik.
Jak już chcecie zmieniać te Wasze wydechy, to może na taki od C43 z podwójną chromowaną końcówką... ?
Krzeko - 27 Listopad 2006, 22:12
Gdzies na ebay`u widziałem tam tlumnik koncowy i taka piekna dwururka z pieknym grawerkiem AMG. Co jak co ale z 20 koni wiecej to daje
Do tego znaczek na klape ///AMG i juz mamy kolejne 20 kucukow wiecej
I po co tuninig mechaniczny
JUST KIDDING OF COURSE
WIEM WIEM jestem nie normalny
MARR - 28 Listopad 2006, 09:58
Ja trochę z innej beczki (nie mylić z 123 ) ale dotyczy również wydechu Czy Koledzy mający zderzaki przed liftem zakładają jakies chromowane końcówki rury wydechowej czy to pasuje do ? ta oryginalna pjedyncza to taka.... dziwna
lojek - 28 Listopad 2006, 12:23
No właśnie fajnie że poruszyłeś ten temat u siebie chcę załozyc końcówkę na wydech ale martwi mnie to że orginalnie końcówka jest dosyć krótka i jeszcze wygięta jeżeli ktoś sobie jakąś fajną końcówke założył to proszę o zamieszczenie foto.
Mówię tu o samych końcówkach a nie o całych wydechach.
MARR - 28 Listopad 2006, 13:37
Ja już się długo zastanawiam, chodzę i podpatruję gdzie mogę i nie mogę się zdecydowac CZY TO PASUJE Bo z dgrugiej strony to mam z tyłu taki......hmm jakby to powiedzieć Myślałem o takiej jak ta na zdjęciu oczywiście ładnie schowaną w zderzaku
Camel- - 28 Listopad 2006, 14:38
Mercedes to raczej linie proste, minimalnie zaokrąglone. Szukaj raczej prostokątnych końcówek, ewentualnie z zaokrąglymi rogami
MARR - 28 Listopad 2006, 14:43
No własnie też tak myślałem i dlatego chodze i szukam i nic mi nie pasuje bo wywalić 1,5 stówy to nie sztuka tylko jak to będzie wyglądać
|
|
|