To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - A my znowu Pb vs LPG...

jacon - 6 Maj 2009, 06:55

Amen!!!
ponti222 - 7 Styczeń 2010, 04:30
Temat postu: racja
Lentil napisał/a:
Panowie co do gazu.. w samochodach.. ktoś wspomniał o bentleyu i duzych motorach w mercach....wujek ma s500 z 2005 roku... i ma instalacje gazową....
Jak sie dowiedziałem smiałem sie ze stac go na s-klase, to i tamto.. a gaz sobie wsadził...ze to bez sensu itp..... a wiecie co mi powiedział.... "myśl tak dalej to nigdy takiego miec nie bedziesz"
Panowie cała rzecz polega w umiejętności oszczędzania a nie wydawanie bezsensownie pieniędzy wtedy kiedy nie trzeba...
sory za przedłużanie OT


Zgadzam sie... jeżdząc 30 tys km rocznie przy cenie gazu 2 zl można przez 5 lat na LPG można spokojnie na meśka S-klase odłozyć .

Morda - 7 Styczeń 2010, 07:25

Gaz to dobra rzecz pod jednym warunkiem że jest prawidłowo założony to podstawa i tak jak któryś powiedział ,, odzywaja sie osoby którym szkoda było założyć instalacje za 3-4k i włożyli zwykła to dla nich oczywista sprawa ze Lpg jest zły bo jezdzili od gazownika do gazownika .
Ja znam osobiście przykład dwa te same mercedesy C180 jeden na zwykłej instalacji drugi sekwencja . W pierwszym instalacja kosztowała 1600 zł w drugim sekwencja koszt 2500zl . Pierwszy właściciel mówił o to drugie tyle gazownik mówił że na zwykłej też będzie jazda po co tyle wydawać. Będzie pewnie że będzie jezdzić i jezdził od sklepu do serwisu po gazownika i jaki morał wydał już ponad 2000zł na skutki zwykłej instalacji gazowej tak kończą bezmuzgi żydki na kase , Właściciel dobrze założonej sekwencji jezdzi po dziś dzień bez najmniejszego problemu.
Tak sie wychodzi na bezmyślnym oszczędzaniu.

domelfm - 8 Styczeń 2010, 23:07

P.S

Nie wiem czy cos wniose ale doszedłem do wniosku ze lpg jest lepsze od pb bo ma jedna literke wiecej...

Pozdro

G. - 9 Styczeń 2010, 13:31

domelfm, noPb ma cztery literki ;-)
carlos - 9 Styczeń 2010, 14:15

ponti222 napisał/a:
Zgadzam sie... jeżdząc 30 tys km rocznie przy cenie gazu 2 zl można przez 5 lat na LPG można spokojnie na meśka S-klase odłozyć .

Tylko, że odkładając w momencie tankowania równa się zerowa oszczędność a chyba nie o to chodzi :P

avic - 9 Styczeń 2010, 14:48

"tak kończą bezmuzgi żydki na kase , " o bezmÓzgach i Żydkach się wypowiadac nie będę, a tym bardziej z użyciem takiej formy, ponieważ nie świadzy to najlepiej o poziomie intelektualnym autora takiej wypowiedzi...

Ale jałową dyskusję ciagnac dalej napiszę tylko tyle:
Jakie jest przekonanie ludzi do LPG w polsce? "Skoro nie ma $ to jeździ na gazie"
A jakie u Szwabów? "Ma $ BO jeździ na LPG".

Zawsze mnie zastanawiała postawa ludzi - w tym i moich znajomych którzy absolutnie przeciw gazowi i żadne argumenty do nich nie docierają... A jak przyjdzie co do czego..:
"ee.. wiesz co, paliwo mi się skończyło a nie mam $ żeby zalać". Wolą jeździć na czystej, klasycznej, idelanej BP..ale przejeżdżać 2x mniej. Dziwne.

Btw: mam instalkę IIgen(kilkuletnią już), która na regulacji była daawno temu, z autem zero problemów. Żadnych strzałów, prychnięć, gasnięcia. A spalanie do 8l na trasie i trochę ponad 11l w mieście.
Więc zamiast ganić instalki II gen i modlić sie przed IV.. byłbym raczej jeśli juz- to za modłami do DOBRZE założonej instalacji.

eldorado - 9 Styczeń 2010, 19:15

avic masz racje. Gaz II gen. i sekwencja tak dobrze będą dałożone to nie widze problemu. Są małe 2 różnice - na IIgen troszke jest słabszy i spalanie gazu sekwencja/II gen może sie różnić 0.5/1 litr
13696 - 9 Styczeń 2010, 20:09

avic napisał/a:
Więc zamiast ganić instalki II gen i modlić sie przed IV.. byłbym raczej jeśli juz- to za modłami do DOBRZE założonej instalacji.

jak najbardziej sie zgadzam i chyba cala wiekszosc, zarowno instalacja 2 gen jak i 4 moze pracowac poprawnie przy dobrym założeniu instalacji tak jedna jak i druga maja swoje wady i zalety a najwazniejsze jest to aby ten kto użytkuje ta instalacje byl z niej zadowolony (i nikt inny)

jugi1971 - 12 Styczeń 2010, 00:39

A ja mam już 4 samochód z LPG. Z żadnym nie miałem problemu mój poprzedni jeździ na gazie od 2004 roku i zrobiłem nim 150 kkm. Celinką przejechałem już pod 40kkm. Przejeżdżam tygodniowo min. 500km, niestety nie mam możliwości odpisania kosztów paliwa. Więc mój wybór póki co jest prosty. A dbać trzeba ale to nie są jakieś straszne koszty. Oczywiście jak ktoś lubi może niszczyć Pb i nic mi do tego.
A słyszeli koledzy o diesel-u na gaz?

avic - 12 Styczeń 2010, 02:20

W jakimś zakładzie w wklp to podobno montują..Ale samochód nie jest tylko na gaz, lecz zasilanie gazowe uzupełnia ropę w jakimś tam małym procencie.. Tak mi się przynajmniej o uszy obiło..ale za te info ręki ani nic innego uciąć sobie nie dam. :D
G. - 12 Styczeń 2010, 08:04

A wystarczy zapytać Wujka Google ;-)
avic - 12 Styczeń 2010, 15:02

To by był zbyt proste Gomezio :twisted:
G. - 12 Styczeń 2010, 15:08

Teoria Brzytwy Ockhama :mrgreen:
Mucha - 30 Lipiec 2010, 10:22

Witam

Jako że niektórzy już wiedzą że mam zakupić SC - 1.2 8v (Punto)mam pytanie odnośnie LPG.

Chodzi o DEMONTAŻ żeby nie było :)

Czy są jakieś problemy z tym jak zdemontuje gaz? Jak silnik się zachowa. Stacja diagnostyczna mnie nie ominie pewnie aby poinformowac urzad komunikacji o wykreśleniu lpg.

Jakie macie doswiadczenia i sugestie?

P.S.

http://moto.allegro.pl/it...ki_lub_zam.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group