To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - C 240 M112 LPG - Słaby na zimnym silniku.

kielak - 20 Styczeń 2009, 23:17
Temat postu: C 240 M112 LPG - Słaby na zimnym silniku.
Witam.
Mam problem - przy temperaturach ponizej 5 stp. po ruszeniu silnik nie ma wogle mocy, obroty nie chca przekroczyc 2 tysiecy ... a wduszenie gazu powoduje lekkie przyspieszenie i wzrost obrotow. Usterka zanika po przejechaniu kilkuset metrow i ponownym uruchomieniu silnika. Dodam jeszcze, ze zawsze ruszam na benzynce.
silnik 2.4 litra BEZYNA , SKRZYNIA AUTOMATYCZNA ROCZNIK 97
znane autko - BEENN'a

pozdrawiam.

Oleandro - 21 Styczeń 2009, 12:18

mysle, ze poprzedni wlasciciel bedzie w stanie pomoc, bo jezdzil, serwisowal i obserwowal auto

tak juz niestety jest, ze ktos, kto pozbyl sie auta zazwyczaj, podkreslam zazwyczaj ma pojecie o wszelkich minach w aucie

pzdr

kielak - 21 Styczeń 2009, 12:39

dzieki za odpowiedz. rozmawialem z beennem na ten temat, nie iwe za bardzo, mowil cos o przebicu na przewodach zaplonowych, jednak przewody wymieniał niecaly rok temu, wiec powinny byc ok...?
Oleandro - 21 Styczeń 2009, 12:44

mialem kiedys auto z gazem sekwencyjnym i ogolnie problemow ni bylo, zawsze trzeba dbac o przewody i swiece

jesli nie ma mocy przy mrozie, to mysle, ze chodzi o wilgoc, szczegolnie jesli auto stoi pod chmura przez dluzsza chwile

tutaj nikt ci nic nie wyczaruje

najlepsze co mozesz zrobic, to udac sie do dobrego gazownika, ten pomoze

G. - 21 Styczeń 2009, 12:53

kielak napisał/a:
przewody wymieniał niecaly rok temu, wiec powinny byc ok...?

Może obecne nie są dobrej jakości, a LPG wymaga porządnych przewodów. Być może czeka Cię wymiana. Zwłaszcza, że BEENN wspomniał o przebiciach.

kielak - 21 Styczeń 2009, 13:03

bede musial tak zrobic. Dzieki bardzo za pomoc.
myslalem jeszcze o przeplywomierzu... w warsztacie w Rumii zaproponowali mi cene za ta usluge z częscią - 500 zł...czy to nie za duzo? czytałem na forum o tym problemie i ceny byly nizsze.

sewan - 21 Styczeń 2009, 15:24

A czy to przypadkiem nie ślizga się skrzynia???
Tak czy owak, takie objawy muszą być zapisane w pamięci komputera jako błędy czegoś tam.
Podjedź na diagnostykę i będziesz wiedział.

Camel- - 21 Styczeń 2009, 21:12

Tak się dzieje bez względu na to czy benzyna czy gaz?
kielak - 21 Styczeń 2009, 22:08

dokładnie, odpalam go rano na benzynie i jezdze nim nawet z 2-3 km i dalej slabo... jak juz sie rozgrzeje jest ok, gdy rano poskrobie go (szron)przez 5 min na wlaczonym silniku tez potem jest ok. lada dzien do warsatu w Rumii mają dowiezc kompa z niemiec i w ow czas lece go sprawdzic.
Adaśko - 22 Styczeń 2009, 11:27

kielak, Kontaktowałeś się z BEENN-em czy miał jakiś problem z tym?
BEENN - 22 Styczeń 2009, 12:13

Takie same objawy miałem przed wymianą kabli. Od czasu jak mam auto służbowe gwiazda niestety stała nieużywana "pod chmurką".
makawel - 22 Styczeń 2009, 12:14

Adaśko napisał/a:
kielak, Kontaktowałeś się z BEENN-em czy miał jakiś problem z tym?
kielak napisał/a:
rozmawialem z beennem na ten temat, nie iwe za bardzo,

:D

Adaśko - 22 Styczeń 2009, 12:19

Sorry nie doczytałem :oops:
BEENN - 22 Styczeń 2009, 12:24

Z Camelem- zastanawialismy sie nad tym problemem. Okazało się, że jak było przebicie na którymś cylindrze to komp odłączał go, dlatego auto słabło. Po wymianie kabli było oki
Camel- - 22 Styczeń 2009, 14:53

W tym Mercedesie jest instalka Zenit, a komputer jej pozwala na podgląd czasów otwarcia wtryskiwaczy (benzynowych i gazowych). Trzeba by sprawdzić czy się któryś nie zacina. Wpada w chwilowy tryb awaryjny, a po odpaleniu on znika. Choć nie wiem czy temperatura mogłaby mieć na to wpływ.

Silnikiem nienaturlanie kołysze kiedy jest słaby? Może inaczej brzmi?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group