To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - rozne obroty silnika czemu

mlody_lukas - 5 Luty 2009, 22:19
Temat postu: rozne obroty silnika czemu
witam czemu jak z rana odpale auto to ma 800 obr/min a jak sie nagrzeje do 60 stopni to ma lekko ponad tysiac ? co zrobic zeby mial stale ?
maras11111 - 5 Luty 2009, 23:54

CZesc,u mnie jest odwrotnie... zimny 1100obr/min a po 60stopniach 800obr/min,ale mam bezynke :wink: moze DIESEL tak ma :?: oczywiscie zartuje,ktos pomoze napewno ..pozdro
Nex@pl - 6 Luty 2009, 00:19

mlody_lukas napisał/a:
witam czemu jak z rana odpale auto to ma 800 obr/min a jak sie nagrzeje do 60 stopni to ma lekko ponad tysiac ? co zrobic zeby mial stale ?


A jak całkiem sie rozgrzeje to znowu spadają? Podejrzewam, że masz problem z czymś co załącza ssanie.

makawel - 6 Luty 2009, 12:20

Nex@pl napisał/a:
że masz problem z czymś co załącza ssanie.

ssanie w dieslu pierwsze słyszę :D

Nex@pl - 6 Luty 2009, 13:32

Cytat:
ssanie w dieslu pierwsze słyszę :D


?

Cos mnie omięło? Moja w201 2.5D ssanie ma.

makawel - 6 Luty 2009, 13:37

ja do tej pory się nie spotkałem z ssaniem w dieslu a miale wcześniej fieste1.6d mazdę 2.0 d i tam nie było wiec dlatego napisałem ze pierwsze słyszę :P
gumolyt - 6 Luty 2009, 14:59

mlody_lukas napisał/a:
odpale auto to ma 800 obr/min a jak sie nagrzeje do 60 stopni to ma lekko ponad tysiac
u mnie tak jest w benzynie po zmianie komputera sterującego silnikiem, mam wstawiony sterownik od vito 2,2 z klimatyzacją, której ja nie posiadam. I teraz właśnie mam takie objawy, nie wpłyneło mi to jednak na zwiększenie spalania. To może w twoim przypadku problem tez tkwi w komputarze sterującym wtryskiem.
Nex@pl - 6 Luty 2009, 17:59

Cytat:
ja do tej pory się nie spotkałem z ssaniem w dieslu a miale wcześniej fieste1.6d mazdę 2.0 d i tam nie było wiec dlatego napisałem ze pierwsze słyszę :P


Wierzyć mi sie nie chce, ssanie jest chyba w każdym aucie, tylko w jednym widać i słychać, a w drugim w ogóle nie zwraca to uwagi.

Jary - 6 Luty 2009, 19:48

makawel napisał/a:
do tej pory się nie spotkałem z ssaniem w dieslu


Ma każdy diesel w 123 było sterowane ręcznie, w następnych modelach podciśnieniem i elektronicznie :idea:

bizonek27 - 6 Luty 2009, 21:24

Kiedyś miałem volkswagena w dieslu i miałem takie reczne wyciagane! Kazde auto ma ssanie diesle tez z tad takie spalanie w zimie bo czesto chodzi na ssaniu a wtedy to paliwko wciaga jak smok!
Daniel - 6 Luty 2009, 22:09

Jary napisał/a:
Ma każdy diesel w 123 było sterowane ręcznie


Ciekawe rzeczy piszesz, ssanie w W123... Może przybliżysz czytelnikom Forum jak ono funkcjonuje :lol:

mateusz1986 - 8 Luty 2009, 18:16

w dieslu nie ma ssania , w starych konstrukcjach bylo tzw ssanie ustawiane recznie , a nie wzbogacalo to miszanki a zminialo kąt wtrysku , poprstu podnosilo tylko obroty , a w nowych mi sie wydaje ze nie ma tego wogule lub jest to automatycznie rozwiazane.
grucha383 - 8 Luty 2009, 18:28

//
Jary - 9 Luty 2009, 07:23

Cytat:
...Ciekawe rzeczy piszesz,....

A czy warto pisać o nie ciekawych :?:
mateusz1986 napisał/a:
w dieslu nie ma ssania...

A co jest :?:

Daniel - 9 Luty 2009, 09:31

grucha383 napisał/a:
Pewnie chodzi mu o ręczne podwyższanie obrotów, takie pokrętło pod licznikiem, jak są mrozy można mu zwiększyć obroty żeby się nie męczył na początku.


Podniesie obrotów biegu jałowego, to nie ssanie, tak jak napisał kolega Jary.

Jary napisał/a:
A czy warto pisać o nie ciekawych


Najważniejsze aby pisać prawdę, a nie mity.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group