Mercedes W210 (okularnica) - Dywagacje na temat W210
sklerotyk - 10 Luty 2009, 21:32 Temat postu: Dywagacje na temat W210 witam was mam takie pytanie w przyszłości zamierzam zmienić moją C klasę na E klasę model w210 lecz nie wiem jaki silnik wybrać nie chcę za bardzo cdi rozważam pomiędzy 3.0td a jeśli nie to 2.8 w benzynie pytanie które mnie trapi brzmi czy E klasa z silnikiem 3.0td jest np: szybsza od c klasy 2.5td czy nie, nie bardzo mogę zadać to pytanie na forum w210 bo pewnie nie mają chłopaki takiego porównania z kolei tutaj wiem że parę forumowiczów miało lub ma obydwa samochody na podwórku. dzięki...
Łukasz - 10 Luty 2009, 21:39
sklerotyk napisał/a: | czy E klasa z silnikiem 3.0td jest np: szybsza od c klasy 2.5td czy nie, |
E 300DT
Maximum speed 220 km/h
Accelerations 8,9 s
C250DT
Maximum speed 203 km/h
Accelerations 10,2 s
Dane dla sedanów
E klasy z tym silnikiem nie są tanie jak są w dobrym stanie (zazwyczaj maja sporo nalatane)
E 280 znajdziesz na pewno z mniejszym przebiegiem
G. - 10 Luty 2009, 22:18
Przeniosłem do odpowiedniego działu
sklerotyk, tutaj nikt nie będzie się denerwować. Sam zerkam przychylnym okiem w stronę starszego brata c-klasy, ze względu na gabaryty. Cóż, ustatkować się kiedyś trzeba
trocin - 11 Luty 2009, 09:41
300TD polecam, najlepszy silnik jaki byl w oku OM606 Ja szukam teraz W140 z tym silnikiem, aha i mozna go zawirusowac ladnie do ok. 225KM i 400Nm
Grzehoo - 11 Luty 2009, 19:40
trocin napisał/a: | 300TD polecam, najlepszy silnik jaki byl w oku OM606 Ja szukam teraz W140 z tym silnikiem, aha i mozna go zawirusowac ladnie do ok. 225KM i 400Nm |
Nie wirusowałbym oczka z 300TD bo jak już wcześniej wspomniano o mały przebieg ciężko a skrócić mu żywotność byłoby szkoda Prędzej odważyłbym się kupić 2,9 TD i go podkręcić wszystko zależy od stanu
ps. odnośnie silników 2.8, nie wiem jak to jest w E klasach ale znajomek miał 2,8 w C i strasznie bolał go portfel jak chciał pojezdzic "szybciej" ;D turbodiesle to chyba najlepsze połączenie ekonomi z osiągami.
Aloiz - 11 Luty 2009, 20:17
A co powiedzie o E270 CDI i E320 CDI
trocin - 12 Luty 2009, 16:26
Grzehoo napisał/a: | Prędzej odważyłbym się kupić 2,9 TD i go podkręcić |
Ja tak wlasnie zrobilem
Fredek - 2 Maj 2009, 14:59
!Łukasz! ja jezdzilem 300TD w automacie 177km, teraz mam w202 2,5td (manualna) i powiem Ci szczerze, że może ja mam mylne odczucie prędkości etc ale wedlug mnie 250td zbiera się lepiej.
Co do tematu jeśli juz w210 to tylko 300td, silnik rodem z w124 - niezawodność Przyjżyj sie jednak dokladnie bo jak już ktoś zauważył tych samochodow w dobrym stanie raczej się nikt nie pozbywa, a i cena będzie zapewne wyższa niż cdi-ków. Odnośnie benzyny miałem okazję pojeździć ostatnio 3,2 idzie ładnie ale 15+ na setke uderza po kieszeni:)
trocin - 3 Maj 2009, 20:31
Fredek napisał/a: |
Co do tematu jeśli juz w210 to tylko 300td, silnik rodem z w124 - niezawodność |
Cos ci sie pomylilo - silnika z okulara E300TD (OM 606.962) nigdy nie bylo w 124...
Łukasz - 3 Maj 2009, 20:49
trocin napisał/a: | Cos ci sie pomylilo - silnika z okulara E300TD (OM 606.962) nigdy nie bylo w 124... |
Silnik 24-ro zaworowy występował w 124 ale jako wolnossący o mocy 136 koni.
Wersja z turbiną to jednostka 12-sto zaworowa o mocy 150 koni i z tego co pamiętam 267Nm.
pawcio-aerox123 - 3 Maj 2009, 21:23
Przykładem świeci oczko mojego Ojca 96 tys km oryginalne jak przyjechał z Niemiec obecnie 170 tys km silnik zawieszenie srodek NOWE:) pozdrawiam
trocin - 3 Maj 2009, 21:31
Ok napisze zeby nie bylo niejasnosci...
W124:
E300 Diesel OM 606.910 R6 24V 136KM 210Nm
E300 Turbodiesel OM 603.960 R6 12V 147KM 273Nm
W210:
E300 Diesel OM 606.912 R6 24V 136KM 210Nm
E300 Turbodiesel OM 606.962 R6 24V 177KM 330Nm
Łukasz - 3 Maj 2009, 21:33
Amen
MikiPOZ - 3 Maj 2009, 21:33
pawcio-aerox123, dobra... a jaki ma to związek z tematem ??
sklerotyk, również polecam wersje 300D 24V bez turbiny (pięknie mruczy) ale nie jest tak mocny jak 3,0TD
3,0 TD mają piękne silniki, ale trudno dostać w polce coś dobrego i bez rudej..
trocin - 3 Maj 2009, 21:42
MikiPOZ napisał/a: | również polecam wersje 300D 24V bez turbiny (pięknie mruczy) ale nie jest tak mocny jak 3,0TD |
No tak ale muł troche
|
|
|