Ogólnie o C-klasie - archiwum - Wytarte ząbki w mechanizmie wycieraczki przedniej
Daniello011 - 23 Luty 2009, 22:32 Temat postu: Wytarte ząbki w mechanizmie wycieraczki przedniej witam
Proszę o pomoc w sprawie wycieraczki przedniej tzn. wycieraczka przednia sunie w jedną stronę po czym nie wraca na drugą (słychać wtedy terkotanie),
Dobrałem się do wnętrza i okazało się że zatarte są już ząbki z jednej strony (tej która napędza, od strony silniczka) i poprostu nastepuje zamiast zazębiania - ślizg (stąd to wyrczenie), Stąd mam pytanie Czy mogę skleić te obie części mocnym klejem tak aby nastałe były zespolone? Lub może macie jakieś inne wyjście? Tylko nie piszcie w stylu "kup nowy mechanizm" bo to oczywiste jeśli sobie nieporadzę z tym inaczej"
pozdro
jachraniak - 23 Luty 2009, 22:44 Temat postu: Re: Prblem z wytartymi ząbkami w wycieraczce przedniej
Daniello011 napisał/a: | (...) piszcie w stylu "kup nowy mechanizm" bo to oczywiste jeśli sobie nieporadzę z tym inaczej"pozdro |
kup nowy mechanizm
comza - 24 Luty 2009, 06:31
Daniello011 mam aż 3 rady dla Ciebie i jedno pytanie:
1) nie ciskaj się so userow na forum, to nie jest właściwa droga...
2) używaj szukajki, o mechaniźmie wycieraczki i sposobach naprawy pisane było nie raz i bardzo obszernie. Dasz radę, tylko trzeba się troszkę wysilić.
3) nie używaj proszę takich oczojebnych fontów, to jest forum tematyczne i realizować się plastycznie będziesz musial w innym miejscu.
Jak kolego sądzisz, czy gdyby sklejenie tych dwóch elementów pozwalalo na poprawna pracę mechanizmu, czy wtedy inżynierowie robili by dwie niezalezne, współpracujące części?
To nie są sznurowadla, że po sklejeniu razem mogą dalej poprawnie spełniać swoje zadanie.
Zadajesz pytanie na poziomie, ehh sam sobie odpowiedz na jakim poziomie.
PS: kup nowy mechanizm
Daniello011 - 24 Luty 2009, 12:26
1.) Tak lepiej jest dokazywać innym i ich wk...
2.) Używam szukajki co nie znaczy że niemogę wystosować postu z prostym pytaniem,
3.) Z tymi oczojebnymi fontami ok - rzeczywiście są takie,
Co do sklejania tych elementów - zauważyłem że są one połączone na stałe tzn. że podczas pracy nie poruszają się więc pomyślałem czy by je skleić na stałe aby nie było ślizgu między nimi co oczywiście będzie skutkować dalszą nierozbieralnością w późniejszym czasie ale zapewni tymczasową poprawną pracę.
Odpowiedź na pytanie: Myślę że czasem części są tak konstruowane aby element był rozbieralny.
ps. Sznurowadło ci się rozwiązało...
Łukasz - 24 Luty 2009, 12:31
Daniello011 napisał/a: | Używam szukajki co nie znaczy że niemogę wystosować postu z prostym pytaniem, |
Post wystosować możesz tylko najlepiej w temacie już istniejącym.
Zakładając nowy temat robisz bałagan na forum.
comza - 24 Luty 2009, 14:27
Daniello011 i widzisz, można normalnie rozmawiać, bez focha
Moja rada nadal wygląda tak: znajdź zamiennik nowy, lub orginał używany i zmień.
Naprawianie auta na klej i sznurek prowadzi donikąd.
Kolejnej naprawy unikniesz o ile raz na 5-6 miesięcy posmarujesz mechanizm.
To jego ciężka praca spowodowana brudem i brakiem poslizgu uszkadza trybik i slimak w silniczku. Sam tak miałem, dlatego teraz już jestem "mądry po szkodzie"
Daniello011 - 24 Luty 2009, 15:18
Zgadzam się że taka robota na klej i sznurek do niczego dobrego nie prowadzi - to faktycznie tandeta, Poprostu chciałem tymczasowo jakoś to załatwić dopuki nie zakupię nowego mechanimu (przy tej zimie moje inwestycje przymusowe w związku z gwiazdą pochłonęły już par tysi, niestety zaczynam mieć go serdecznie dośc:(
pozdro
vito03 - 24 Luty 2009, 18:58
Witam , miałem podobne uszkodzenie i zachodzę w głowę co chcesz kleić .
Prawdopodobnie masz uszkodzone koło zębate (białe plastikowe) jeśli tak to zostaje tylko opcja wymiany i tu zaczyna się problem.
Nie wiem czy w serwisie występuje jako część zamienna, warto zadzwonić .
Ja kupiłem mechanizm od anglika i przełożyłem to koło ale cenę trzeba zbić na maksa bo nic innego nie wykorzystasz .Nawet mocowanie silniczka jest inne.
Pozdrawiam
comza - 24 Luty 2009, 19:22
to koło nie występuje jako część zamienna.
TM - 24 Luty 2009, 19:55
Nie ty pierwszy i nie ostatni zainwestujesz w silnik wycieraczki dzisiaj mój też umarł.
[ Dodano: 25 Luty 2009, 16:12 ]
Już po wymianie silnik 360 pln +90pln robocizna.
rumun1979 - 25 Luty 2009, 17:36
No ja wymieniałem w zeszłym tygodniu wytarte kolo zębate koszt nowego śilniczka to 249zł na aledrogo + koszty przesylki 25 zl za pobraniem zamiennik niemieckiej firmy w aso 1500 zl za orginał ale wymieniałem sam wiec moja robocizna
Daniello011 - 5 Marzec 2009, 17:34
Dotarłem do tego plastikowego koła zębatego i rzeczywiście jest starte z jednej strony (tak jak wcześniej koledzy pisali), no cóż będe musiał wymienić,
Czytałem że nie jest to element który można dokupić osobno - jeśli ktoś ma dostęp do takiej części proszę o info!!! inaczej będe musiał zakupić cały silniczek za 250 zł
Daniello011
[ Dodano: 10 Marzec 2009, 20:07 ]
Więc wprawiłem zakupiony nowy silniczek - działa bez zarzutu:)
raff - 3 Grudzień 2015, 17:03
Witam, podepnę sie pod temat żeby nie zakładać nowego, dziś umarła moja wycieraczka, podejrzewam że wytarte ząbki tak jak u kolegi Daniello011, piszę podejrzewam, bo nie zaglądałem jeszcze do mechanizmu, tzn. mój mechanik nie zaglądał bo stwierdził żeby rozbierać muszę mieć już zamiennik do zamontowania na miejscu.
Teraz moje pytanie czy wystarczy kupić taki silnik jak w linku poniżej
http://allegro.pl/silnicz...5075894311.html
czy mogło jest jeszcze tam coś co mogło sie wytrzeć i nic mi z nowego silniczka.
A może ma ktoś kompletny mechanizm do sprzedania po okazyjnej cenie
Z racji panującej aury sprawa dość pilna .
Pozdrawiam
gemge - 3 Grudzień 2015, 17:15
raff, teoretycznie mogą się wytrzeć metalowe ząbki na ramieniu (lub trzpieniu), które przekazuje napęd na wycieraczkę, ale chyba jeszcze nikogo to nie spotkało
perzu126 - 3 Grudzień 2015, 19:11
raff, najlepiej wyciągnąć i zobaczyc dokładnie co mogło nawalić. Ja szukałbym używanego kompletnego mechanizmu
|
|
|