Ogólnie o C-klasie - archiwum - Odczytywanie błedów
elspasoo - 25 Luty 2009, 14:53 Temat postu: Odczytywanie błedów Witam.
W oczku można odczytywać i kasować pamięć błędów z panelu klimatyzacji automatycznej , czy jest taka możliwość w W202? Nie mogę znaleźć takiej informacji, gdzie znaleźć info na ten temat?
13696 - 25 Luty 2009, 15:11
http://www.youtube.com/wa...feature=related
o to Ci chyba chodzi jest to tryb diagnostyczny climatronik pokazuje bledy ale tylko dotyczace climatronika, prawdopodobnie
sewan - 25 Luty 2009, 16:23
W W202 po lifcie podobno można kasować zapisane w pamięci błędy następująco:
1. Kluczyk w pozycję 1
2. Nacisnąć i przytrzymać ok 5 sek przycisk ESP/ASR, lampka się zapala
3. Lampka od ESP/ASR gaśnie - pamięć wyczyszczona.
Niestety nie mam już c-klasy i nie mam jak sprawdzić, czy to prawda....
elspasoo - 25 Luty 2009, 20:52
Dzięki koledzy, przestestuję
Krzychs2 - 25 Luty 2009, 21:28
elspasoo napisał/a: | Dzięki koledzy, przestestuję |
Jak sprawdzisz daj znać czy działa
Jareklbn - 26 Luty 2009, 15:30
Krzychs2 napisał/a: | Jak sprawdzisz daj znać czy działa |
Ja też czekam.
http://w210.pl/viewtopic....876e4092cce23cf
(czytać poniżej polowy strony )
Czy u nas to tez zadziała
Z chciał bym się dowiedział co on chce zanim bym skasował
13696 - 26 Luty 2009, 16:33
no wlasnie czy instrukcja odczytu bledow z w210 ma cos wspolnego z naszymi w202??
Jareklbn - 26 Luty 2009, 16:52
13696 napisał/a: | no wlasnie czy instrukcja odczytu bledow z w210 ma cos wspolnego z naszymi w202?? |
http://www.youtube.com/wa...feature=related
może to nam pomoże w tej zagadce
Nex@pl - 26 Luty 2009, 17:48
Z tego co tam chłopaki powypisywali to działa tylko w pełni automatycznej klimie z dwoma guzikami "AUTO"... Jakoś tak
Jareklbn - 26 Luty 2009, 17:52
Cytat: | Z tego co tam chłopaki powypisywali to działa tylko w pełni automatycznej klimie z dwoma guzikami "AUTO"... Jakoś tak |
a moze trzeba wejsc tak jak jest na tym filmiku czort go wie
ArturCDI - 27 Luty 2009, 10:01
Jareklbn no dobra o co chodzi?
Jareklbn - 27 Luty 2009, 19:29
ArturCDI napisał/a: | Jareklbn no dobra o co chodzi? |
z czym
http://www.youtube.com/wa...feature=related
na tym filmiku widać
poszczególne wartości
Na włączonym zapłonie (podczas jazdy również) naciśnij i przytrzymaj REST do momentu zmiany wskazań temperatury. Lewa strona pokazuje kolejny sensor, prawa jego wskazanie. prawy/lewy AUTO przeszukuje listę wskazań. Test wyłącza ponowne naciśnięcie REST.
Lista czujników
1. Wewnętrzna termperatura (za dmuchawą aspiratora)
2. Zewnętrzna temperatura
3. Temperatura rdzenia grzejnika
5. Temperatura parownika
6. Czujnik ECT (chwilowa temperatura płynu chłodzącego.), np. 12 * 5 = 125C
7. Ciśnienie chłodziwa, np. 12 * 8 = 12.8 bar
8. Napięcie prądu elektrycznego kontroli dmuchawy, np. 16 * 5 = 1.65 woltów
9. Stan oprogramowania wzorca kontroli przycisku A/C
15. Wybrana temperatura wnętrza
20. Kod wersji
21. Szybkość obrotowa silnika (RPM), np. 6 * 0 = 600 rpm
22. Napięcie na zacisku 58d (Akumulatora w voltach.), np. 99.0 = 99% z napięcia prądu elektrycznego
23. Szybkość pojazdu (Kilometry na godzinę)
50. Nie użyły – 00
51. Numer aktualne rozpoznanie poślizgnięcia się (politechnika-V-pasa)
52. Numer zgromadzone rozpoznania poślizgnięcia się (politechnika-V-pasa)
poz. 51 i 52 nie bardzo wiem jak przetłumaczyć z angielskiego
czy ktoś mi powie jaka ma wartość 3 dla cdi
[ Dodano: 27 Luty 2009, 19:35 ]
sewan napisał/a: | W W202 po lifcie podobno można kasować zapisane w pamięci błędy następująco:
1. Kluczyk w pozycję 1
2. Nacisnąć i przytrzymać ok 5 sek przycisk ESP/ASR, lampka się zapala
3. Lampka od ESP/ASR gaśnie - pamięć wyczyszczona.
Niestety nie mam już c-klasy i nie mam jak sprawdzić, czy to prawda.... |
niestety nic się nie dzieje
elspasoo - 28 Luty 2009, 23:45
Jest tak jak mówi JarekLBN, tylko parametry. Nie można zastosować tego panelu podobnie jak w W210 niestety.Przynajmniej w moim przypadku. Tak więc tylko komp.
jjankiello - 2 Marzec 2009, 17:14
No właśnie - prezentacja odczytu tych ukrytych parametrów na klimatroniku dotyczy klimatronika dwustrefowego. U siebie mam jednostrefowy klimatronik i zauważyłem, że wskazania poszczególnych parametrów różnią się od tych na filmiku... Wie ktoś jak je rozszyfrować w zależności od wersji klimatronika
Jareklbn - 3 Marzec 2009, 21:34
Cytat: | No właśnie - prezentacja odczytu tych ukrytych parametrów na klimatroniku dotyczy klimatronika dwustrefowego. U siebie mam jednostrefowy klimatronik i zauważyłem, że wskazania poszczególnych parametrów różnią się od tych na filmiku... Wie ktoś jak je rozszyfrować w zależności od wersji klimatronika |
Lista czujników
1. Wewnętrzna termperatura (za dmuchawą aspiratora)
2. Zewnętrzna temperatura
3. Temperatura rdzenia grzejnika
5. Temperatura parownika
6. Czujnik ECT (chwilowa temperatura płynu chłodzącego.), np. 12 * 5 = 125C
7. Ciśnienie chłodziwa, np. 12 * 8 = 12.8 bar
8. Napięcie prądu elektrycznego kontroli dmuchawy, np. 16 * 5 = 1.65 woltów
9. Stan oprogramowania wzorca kontroli przycisku A/C
15. Wybrana temperatura wnętrza
20. Kod wersji
21. Szybkość obrotowa silnika (RPM), np. 6 * 0 = 600 rpm
22. Napięcie na zacisku 58d (Akumulatora w voltach.), np. 99.0 = 99% z napięcia prądu elektrycznego
23. Szybkość pojazdu (Kilometry na godzinę)
50. Nie użyły – 00
51. Numer aktualne rozpoznanie poślizgnięcia się (politechnika-V-pasa)
52. Numer zgromadzone rozpoznania poślizgnięcia się (politechnika-V-pasa)
proszę cześć wartości jest ale nie wszystkie
może google pomoże
|
|
|