To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

LPG - mercedes c180 97 jaką instalacje wstawić ??

topol - 28 Sierpień 2009, 20:38

eldorado, jak bez Twojej wiedzy, to kazać mu zdemontować w cholerę, i na pewno nie jest dobrym gazownikiem a nawet mechanikiem....
eldorado - 28 Sierpień 2009, 22:46

topol napisał/a:
eldorado, jak bez Twojej wiedzy, to kazać mu zdemontować w cholerę, i na pewno nie jest dobrym gazownikiem a nawet mechanikiem....


rozumiem :? bede jutro wszystko załatwiać, ale naprawde "nie da sie" założyc sekwencji do 1.8? Bo jest niby jakiś "wtrysk podwójny benzyny" (czy jakoś tak). Tłumaczył sie jeszcze tak: ze zadzwonił do Lublina do swoich znajomych gazowników i pierwszy powiedział ze było więcej problemów z sekwencją przy poj. 1.8 niż dobrego, a drugi powiedział ze w jednym założył i było dobrze a w drugim założył i były lekkie problemy. Ten "zwykły gaz" to MOBILGAS

topol - 28 Sierpień 2009, 23:46

eldorado, ja mam sekwencję i jeździ bez problemu.... :mrgreen:
eldorado - 29 Sierpień 2009, 08:34

topol napisał/a:
eldorado, ja mam sekwencję i jeździ bez problemu.... :mrgreen:


ja też chce :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

G. - 29 Sierpień 2009, 12:16

eldorado, przede wszystkim pogadaj z mechanikiem. Co to znaczy "nie da się"? Wiele osób ma zainstalowaną sekwencję w swoich 180-tkach i śmigają szczęśliwie. Jeśli nie czuł się na siłach, to nie powinien w ogóle zabierać się do gazowania Twojej :mb: Założenie instalacji poprzedniej generacji bez Twojej wiedzy to już przegięcie. Może miał taką "na stanie" i chciał się jej pozbyć?

Najlepszym rozwiązaniem byłoby powrót do stanu wyjściowego.

eldorado - 1 Wrzesień 2009, 19:45

Gomezio napisał/a:
eldorado, przede wszystkim pogadaj z mechanikiem. Co to znaczy "nie da się"? Wiele osób ma zainstalowaną sekwencję w swoich 180-tkach i śmigają szczęśliwie. Jeśli nie czuł się na siłach, to nie powinien w ogóle zabierać się do gazowania Twojej :mb: Założenie instalacji poprzedniej generacji bez Twojej wiedzy to już przegięcie. Może miał taką "na stanie" i chciał się jej pozbyć?

Najlepszym rozwiązaniem byłoby powrót do stanu wyjściowego.


Ale nie wiem czy już nie jest za późno :( . Powiedział że może mi założyć sekwencję ale nie daje "gwarancji" jak to bedzie jeździć :o (??), i co mam dalej robić. Tak jak wyżej napisałem - pytał się znajomych gazowników z Lublina i jemu odradzali zakładania sekwencji do tego auta (??), a i jeszcze sobie przypominam mówił że może być trudno ustawić ciśnienie we wszystkich wtryskach czy jakoś tak. Mówił też że coś tam z kompem w aucie jest (nie to że jest nie sprawny) ale że coś ze sterowaniem... ale nie kumam o co biega :(

G. - 1 Wrzesień 2009, 21:19

eldorado napisał/a:
nie kumam o co biega

On (mechanik) też nie i wciska Ci kit.

Jakaś reakcja na prośbę demontażu i powrotu do stanu przed instalacją?

Camel- - 1 Wrzesień 2009, 21:25

Po pierwsze każ mu to zdemontować w cholere, tak żeby nie było śladu ingerencji w silnik, po drugie zmień gazownika. KONIECZNIE :!:

Jaki znowu podwójny wtrysk? :shock:

godaC - 1 Wrzesień 2009, 21:36

eldorado;ja swojego MB ,,nie gazuje,, ALE tutaj to starsi mają rację daj sobie spokoj z tym gościem jak on do :mb: zakłada zwykły gas to pokaż mu :P :wink:

[ Dodano: 1 Wrzesień 2009, 21:37 ]
eldorado;ja swojego MB ,,nie gazuje,, ALE tutaj to starsi mają rację daj sobie spokoj z tym gościem jak on do :mb: zakłada zwykły gaz to pokaż mu :P :wink:

eldorado - 7 Wrzesień 2009, 08:23

Byłem u innego gazownika, obejżał mój silnik i powiedział że da sie założyć sekwencję, powiedział też ze mam bardzo dobrze założoną instalację tą co mam i się dziwi że chce na sekwencję. Powiedział żebym pojeździł aż spłace raty a potem coś się zrobi :) stwierdził tak ponieważ powiedziałem że u innego gazownika mam już raty u tamtego partacza.
tomaszeklolek - 15 Listopad 2009, 21:58

jaki masz rocznik mietka? ja mam c180 z 94r i mam sekwencje brc seq 24 z butla w kole i wklewem w klapce za 2600zl zakladalem w kwietniu 2009 w tarnowie podgornym i zrobilem 10tys km. roznica mocy znikoma, ladnie sie wkreca i dobrze chodzi samochod na niej, kropeczki od gazu dobrze pokazuja ile mam w butli gazu. podobno z ta instalacja nie jezdzi sie do regulacji bo ona sama sie wyregulowuje tam komputerkiem i wszystko chodzi git ;d tylko przeglady co 15tys km na zmiane filtru czy ewentualnie swiec. najmniejsze spalanie jakie mi wyszlo to 9.5 przy 370km w dwie strony (4 osoby, 2/3 autostrada z predkoscia 125kmh reszta to przejazd przez wrzesnie, poznan i dojazd do mojej miejscowosci 35km od poznania ;p) najwieksze spalanie to 13l mialem, srednie 11.5; wiekszosc w 4osoby jezdze trasa i miasto, na dluzszych trasach pali 10l.
kristofer55 - 16 Listopad 2009, 08:08

Ja też przymierzam się do założenia instalacji sekwencyjnej BRC ale najpierw muszę uzbierać monetę ;-)
eldorado - 16 Listopad 2009, 18:04

tomaszeklolek, mój rocznik to 4.1996 , tak jak wcześniej dowiadywałem się i pisałem: były silniki 1.8 w pół sekwencyjny (2 sterowniki + 4 wtryskiwacze) i pełna sekwencja (4 sterowniki + 4 wtryskiwacze)- wtrysku paliwa. Ja mam to pierwsze :| :|
13696 - 16 Listopad 2009, 18:40

teraz juz chyba kazdy sterownik sekwencyjny a napewno wszystkie stagi bez problemu radza sobie z wtryskiem pół sekwencyjnym a nawet wtryskiem fullGroup wiec niema problemu z montazem sa tylko problemy z montarzystami
konopas - 10 Grudzień 2009, 10:42

z ta zwykla instalacja to ktos sobie w kulki polecial najzywczajniej. ja polecam staga 300 - teraz juz stag 4 i wszystko poiwnnno chodzic jak nalezy. sam mmam taka zalozona i jestem bardzo zadowolony.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group