To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zanim zaczniesz.. - Regulamin forum KLUBU W202.pl

Przemek - 5 Kwiecień 2009, 11:57
Temat postu: Regulamin forum KLUBU W202.pl
Regulamin forum KLUBU W202.pl

"Jest to Forum dla miłośników pojazdów marki Mercedes-Benz, a w szczególności modelu W202. Forum to ma na celu pogłębianie wiedzy i kultury technicznej oraz rozwijanie wzajemnych kontaktów pomiędzy uczestnikami forum.

1. Jeżeli nowy uczestnik forum od pierwszych swoich postów wykazuje, że nie przeczytał regulaminu, przeczytał go niedokładnie lub bez zrozumienia, bądź zrozumiał a mimo to nie stosuje się do niego, będzie miał zablokowaną możliwość pisania na forum.

2. Każdy nowy użytkownik zobowiązany jest przywitać się z forumowiczami w odpowiednim temacie „Wątek powitalny”. Jest to warunek konieczny do dalszego uczestnictwa w dyskusji na forum.

3. Jeśli chcesz założyć nowy temat zastanów się czy jest sensowny. Jeżeli stwierdzisz że tak to użyj opcji "SZUKAJ" by sprawdzić, czy dany temat przypadkiem już nie został założony przez inną osobę lub zajrzyj do odpowiedniego działu gdzie znajdują się linki do najpopularniejszych tematów „O tym już było” . Jeśli znajdziesz aktywny temat który ma podobną treść do twojego to dopisz się do niego (o ile nie znajdziesz wcześniej odpowiedzi), pod żadnym pozorem nie zakładaj nowego tematu.
Nie przestrzeganie w/w punktu spowoduje skasowanie tematu przez Moderatora oraz wysłanie upomnienia w formie prywatnej wiadomości.

4. Zakładając dany temat tworzymy go w odpowiednim dziale, jeśli takiego działu nie ma piszemy go w "OffTopicu". Jeśli temat mimo wszystko zostanie stworzony w złym miejscu zostanie on przeniesiony przez Moderatora oraz zostanie wysłane upomnienie w formie prywatnej wiadomości.

5. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku. Jeśli np. mamy zapytanie dotyczące pracy silnika, zakładamy temat „Nierówna praca na wolnych obrotach” lub „Brak mocy (silnik 2,5DT)”, a nie "Pomocy!", "Problemy", czy "Przeczytajcie to koniecznie!". Gorąco polecamy lekturę dokumentu "Jak mądrze zadawać pytania".

6. Bardzo niemile widziane jest "dublowanie postów lub tematów" w celu zwrócenia uwagi na dany wątek. Jeśli zaś przypadkowo wyślesz jakimś sposobem swego posta 2 razy, usuń go - nie przestrzeganie w/w punktu spowoduje skasowanie tematu przez Moderatora oraz wysłanie upomnienia w formie prywatnej wiadomości. W ekstremalnych przypadkach użytkownik dostanie ostrzeżenie lub zostanie zbanowany.

7. Zawsze trzymaj się tematu dyskusji. Posty offtopicowe (niespójne
z tematem) będą usuwane przez Moderatorów. Forum to nie śmietnik – Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji jeśli piszesz jedynie : „No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”. A jeśli będziesz robił to nagminnie - zostaniesz ukarany.

8. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Nie chodzi tu o czepianie się ort\'ów, lecz o skrajne przypadki. Post ma być w miarę czytelny i zrozumiały. Zdania oraz nazwy własne pisane z wielkiej litery, ze znakami interpunkcyjnymi i spacjami po nich (a nie przed nimi). Jeśli ktoś chce pisać posty bez polskich znaków diakrytycznych, to nie stanowi to żadnego problemu, lecz zasady ortografii i interpunkcji nadal obowiązują. Należy być konsekwentnym. Zalecamy korzystanie z przeglądarek internetowych, które potrafią "w locie" sprawdzać pisownię (np. Firefox), zwłaszcza gdy masz problemy z ortografią.
Pamiętaj, że niechlujnie napisany post oznacza brak szacunku dla innych czytających go osób.

9. Po rejestracji masz możliwość konfiguracji swojego profilu, ZALECAMY abyś w tzw. podpisie umieścił model i rodzaj silnika Twojego auta oraz numer VIN. Np. "C240 Sport \'99 WDBxxxxxxxxxxxxxx" - ułatwi to osobom chcącym Ci pomóc znalezienie odpowiedzi.

10. Nie naruszamy norm zwyczajowej NETYKIETY. Forum jest miejscem, w którym wymienia się opinie i każdy ma do tego pełne prawo. Niedozwolone jest poniżanie w jakikolwiek sposób innej osoby za jej opinię czy poglądy. Używanie wulgaryzmów na forum jest zabronione, a chamskie odnoszenie się do innych osób będzie karane.

11. Na forum nie wolno umieszczać linków prowadzących bezpośrednio do plików i oprogramowania, które mogłoby wyrządzić innym szkodę (trojany, wirusy, spyware), kluczy do oprogramowania komercyjnego, cracków oraz samego oprogramowania z podejrzanych źródeł (potocznie "oprogramowania pirackiego"). Zabrania się również SPAMu w jakiejkolwiek postaci, jeśli założyłeś swoje konto tylko dlatego, aby umieścić reklamę, licz się z tym, iż konto to zostanie usunięte.

12. Umieszczanie ofert w dziale „Ogłoszenia” dostępne jest po 20 postach. Ogłoszenie zostanie zamieszczone po uprzedniej akceptacji przez Moderatora.

13. Konta użytkowników, którzy nie byli aktywni przez ostatnie 6 miesięcy będą usuwane.

14. Wartości ostrzeżeń (np. 1/3/6).
Wartość ostrzeżenia jest odzwierciedleniem restrykcji nałożonej na upomnianego użytkownika. W zależności od liczby posiadanych ostrzeżeń użytkownik może zostać pozbawiony możliwości wypowiadania się lub wejścia na forum. Ostateczną karą dla uciążliwego użytkownika może być BAN. Przedział liczbowy ostrzeżeń ustala administrator, podobnie jak czas jego trwania. Przykład: 1/3/6 oznacza, że użytkownik ma 1 ostrzeżenie na swoim koncie, zablokowanie możliwości pisania postów po wartości ostrzeżeń: 3, zablokowanie możliwości wejścia na forum po wartości ostrzeżeń: 6. (Więcej informacji w dziale „FAQ” naszego forum)

15. Zadaniem każdego moderatora jest dbanie o wysoki poziom merytoryczny i kulturalny dyskusji prowadzonych w moderowanych przez nich działach oraz nadzorowanie przestrzegania przez użytkowników forum przepisów zawartych w niniejszym regulaminie.

16. Moderatorzy i Administratorzy nie mają obowiązku informowania o powodach usunięcia/przeniesienia wiadomości użytkownika do innego działu. Mają natomiast obowiązek informować go o złamaniu przez niego regulaminu.

17. Wyboru nowych Moderatorów po uprzednich konsultacjach dokonuje administracja forum.
Kryteria wyboru:
A. Stosowanie zasad tzw. Netykiety.
B. Nienaganny stosunek do innych Forumowiczów.
C. Zaangażowanie w życie forum (nowe pomysły, aktywna pomoc w przedsięwzięciach)
E. „Minimum” niezbędnej wiedzy w tematyce modelu W202.
Administrator może nadać uprawnienia danemu użytkownikowi bez uprzedniej konsultacji z członkami administracji. "
"Jak mądrze zadawać pytania"
TUTAJ



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group