Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Układ hamulcowy od AMG
slow - 7 Kwiecień 2009, 21:45 Temat postu: Układ hamulcowy od AMG Witam
Posiadam Mercedesa W202 sport 2,0 benzyna 1994r. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu hamulcowego od AMG. Powiedzcie mi jeśli możecie czy trzeba wymieniać pompę i serwo czy wystarczą tylko zaciski i tarcze.
Czy jeśli będę miał tarcze od AMG to wejdzie mi stalowa felga 15"?
Od którego lepiej zamontować układ hamulcowy? C43 czy C36? Mam wersje przed liftem
Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Łukasz - 7 Kwiecień 2009, 21:53
c200_sport napisał/a: | Posiadam Mercedesa W202 sport 2,0 benzyna 1994r. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu hamulcowego od AMG. Powiedzcie mi jeśli możecie czy trzeba wymieniać pompę i serwo czy wystarczą tylko zaciski i tarcze. |
Zaciski i tarcze na pewno Co do pompy to trzeba porównać numery ponieważ pompa od AMG może być wyposażona w ASR lub inny system kontroli trakcji a to wiąże się z dodatkowymi przeróbkami.
c200_sport napisał/a: | Czy jeśli będę miał tarcze od AMG to wejdzie mi stalowa felga 15"? |
Na 100% nie wejdą.
c200_sport napisał/a: | Od którego lepiej zamontować układ hamulcowy? C43 czy C36? Mam wersje przed liftem |
Jak przed liftem to lepiej od C36.
slow - 7 Kwiecień 2009, 22:13
Ok wiec w takim razie chyba sobie odpuszcze;P Zastanawiam się jeszcze nad tarczami EBC Turbo groove i klockami Green Stuff
Daniel - 7 Kwiecień 2009, 22:17
c200_sport napisał/a: | Ok wiec w takim razie chyba sobie odpuszcze;P Zastanawiam się jeszcze nad tarczami EBC Turbo groove i klockami Green Stuff |
Przy Twoim silniku to zdecydowanie lepiej będzie zastosować sportowe zamienniki tarczy i klocków niż przerabiać na układ od AMG - gra nie warta świeczki (już nie mówiąc o kosztach...)
Hemik - 10 Kwiecień 2009, 19:43
kurde ja też chciałem
[ Dodano: 10 Kwiecień 2009, 19:45 ]
a co z elementów mechanicznych można wymienić na amg w c1,8 96' co by mi troszkę poprawiło samopoczucie, nie wiem np amortyzatory, świece, sprężyny ????
Ali-En - 10 Kwiecień 2009, 20:11
Amory i sprężyny to wystarczy na jakieś tuningowe odpowiedniki, albo od sporta. Świece nic nie dadzą, chyba że samopoczucie właśnie Aczkolwiek też powinny być dobrane do silnika odpowiednio. Najlepiej by poprawił bodykit
Axwell - 10 Kwiecień 2009, 22:48
Ali-En napisał/a: | Najlepiej by poprawił bodykit |
ten jest ciekawy
caliber - 31 Maj 2013, 19:04
witam dzisiaj zająłem się przekładką hamulcy od c43 do c280
pierwszy problem to musialem po odginać i trochę po wycinać tarcze kotwiczne bo były zamałe
teraz dalej drugi problem to po montażu tarcz potem jarzma tarcza podczas kręcenia sie obcierała o wewnętrzną stronę jarzma na obu stronach więc nei mogę pojąć dlaczego czy są inne wahacze w c43 ???
więc założyliśmy dystans między tarcze a piastę 3mm -4mm
efekt taki że teraz przy 100 trasie kiera ze chcocho chyba to jest przyczyna jeszcze bede przekładał opony bo może to jest wina
teraz trzeci problem z odpowietrzeniem chyba bo zmieniłem kompletnie płyn na bosha i zaczeliśmy odpowietrzać pierw prawe tylne lew potem prawe przednie potem lew i dalej pdel nie jest do końca taki jak powinień
prosze o pomoc czy winowajcą jest ten dystan jeśli tak to co robić ?
TraczU - 1 Czerwiec 2013, 12:04
caliber, odpowietrzniki masz na górze czy na dole ? bo moze koła odwróciłeś ? tzn prawy zacisk na lewo i odwrotnie ? bo one są PLUG&PLAY
Ostry - 1 Czerwiec 2013, 12:15
Cytat: | efekt taki że teraz przy 100 trasie kiera ze chcocho chyba to jest przyczyna jeszcze bede przekładał opony bo może to jest wina | Koła są ok, winna jest felga, a dokładniej piasta. Jeśli założyłeś dystans 3-4 mm felga powinna mieć otwór centrujący 61mm, a nie 66.6-5 Na piaście średnica 66.6mm ma długość kilku mm.Zakładając dystans bez kołnierza centrującego felga opiera się nadal na piaście, gdzie średnica wynosi 61mm. Mam ten sam problem. I najgorsze jest to, że pierścienie centrująca występują w rozmiarach 64mm oraz 60.1mm .Ten pierwszy jest za duży o 3mm, ten drugi za mały o 0.9 mm i nie da się go założyć. Obecnie masz teraz 5 mm luzu między piastą , a otworem centrującym w feldze i stąd te "bicie" na kierownicy
maurycy - 1 Czerwiec 2013, 12:17
do kolumny powinieneś mieć przykręcony uchwyt/dystans i dopiero do niego przykręcić zacisk może czegoś brakuje albo nie od tej wersji czy coś, nawet nie mam jak sprawdzić bo auta brak.....
wahacz taki sam jak w każdym sporcie
[ Dodano: 1 Czerwiec 2013, 12:18 ]
tak się jeszcze zapytam jakie felgi założyłeś ?/
TraczU - 1 Czerwiec 2013, 12:32
ostrowski., masz rację.
Kiedyś miałem ten sam problem.
caliber - 1 Czerwiec 2013, 16:51
witam to nie jest winna felga bo mam taka sama jak przed założeniem hamulcy od c43
tylko najprawdopodobniej c43 ma inne piasty niż c280 94 rok i dlatego musiałem dać dystans miedzy tarcze a piaste
kupiłem pierścienie centrujace na allegro 63,4 na 66,6 i po założeniu zobaczymy co bedize sie działo a jak nie to będe szukał
piast od c43 i potem pewnie jeszcze zwrotnic ;/
maurycy - 1 Czerwiec 2013, 19:18
to weź mój vin zadzwoń do ASO i zapytaj o piasty i czy pasują one do 2.8 i tyle będziesz wiedział.......
|
|
|