To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Układ hamulcowy od AMG

slow - 7 Kwiecień 2009, 21:45
Temat postu: Układ hamulcowy od AMG
Witam

Posiadam Mercedesa W202 sport 2,0 benzyna 1994r. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu hamulcowego od AMG. Powiedzcie mi jeśli możecie czy trzeba wymieniać pompę i serwo czy wystarczą tylko zaciski i tarcze.

Czy jeśli będę miał tarcze od AMG to wejdzie mi stalowa felga 15"?

Od którego lepiej zamontować układ hamulcowy? C43 czy C36? Mam wersje przed liftem

Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam

Łukasz - 7 Kwiecień 2009, 21:53

c200_sport napisał/a:
Posiadam Mercedesa W202 sport 2,0 benzyna 1994r. Zastanawiam się nad zamontowaniem układu hamulcowego od AMG. Powiedzcie mi jeśli możecie czy trzeba wymieniać pompę i serwo czy wystarczą tylko zaciski i tarcze.

Zaciski i tarcze na pewno :D Co do pompy to trzeba porównać numery ponieważ pompa od AMG może być wyposażona w ASR lub inny system kontroli trakcji a to wiąże się z dodatkowymi przeróbkami.

c200_sport napisał/a:
Czy jeśli będę miał tarcze od AMG to wejdzie mi stalowa felga 15"?

Na 100% nie wejdą.

c200_sport napisał/a:
Od którego lepiej zamontować układ hamulcowy? C43 czy C36? Mam wersje przed liftem

Jak przed liftem to lepiej od C36.

slow - 7 Kwiecień 2009, 22:13

Ok wiec w takim razie chyba sobie odpuszcze;P Zastanawiam się jeszcze nad tarczami EBC Turbo groove i klockami Green Stuff
Daniel - 7 Kwiecień 2009, 22:17

c200_sport napisał/a:
Ok wiec w takim razie chyba sobie odpuszcze;P Zastanawiam się jeszcze nad tarczami EBC Turbo groove i klockami Green Stuff


Przy Twoim silniku to zdecydowanie lepiej będzie zastosować sportowe zamienniki tarczy i klocków niż przerabiać na układ od AMG - gra nie warta świeczki (już nie mówiąc o kosztach...)

Hemik - 10 Kwiecień 2009, 19:43

kurde ja też chciałem :(

[ Dodano: 10 Kwiecień 2009, 19:45 ]
a co z elementów mechanicznych można wymienić na amg w c1,8 96' co by mi troszkę poprawiło samopoczucie, nie wiem np amortyzatory, świece, sprężyny ????

Ali-En - 10 Kwiecień 2009, 20:11

Amory i sprężyny to wystarczy na jakieś tuningowe odpowiedniki, albo od sporta. Świece nic nie dadzą, chyba że samopoczucie właśnie ;) Aczkolwiek też powinny być dobrane do silnika odpowiednio. Najlepiej by poprawił bodykit ;)
Axwell - 10 Kwiecień 2009, 22:48

Ali-En napisał/a:
Najlepiej by poprawił bodykit ;)


ten jest ciekawy ;)


caliber - 31 Maj 2013, 19:04

witam dzisiaj zająłem się przekładką hamulcy od c43 do c280

pierwszy problem to musialem po odginać i trochę po wycinać tarcze kotwiczne bo były zamałe

teraz dalej drugi problem to po montażu tarcz potem jarzma tarcza podczas kręcenia sie obcierała o wewnętrzną stronę jarzma na obu stronach więc nei mogę pojąć dlaczego czy są inne wahacze w c43 ???
więc założyliśmy dystans między tarcze a piastę 3mm -4mm

efekt taki że teraz przy 100 trasie kiera ze chcocho chyba to jest przyczyna jeszcze bede przekładał opony bo może to jest wina

teraz trzeci problem z odpowietrzeniem chyba bo zmieniłem kompletnie płyn na bosha i zaczeliśmy odpowietrzać pierw prawe tylne lew potem prawe przednie potem lew i dalej pdel nie jest do końca taki jak powinień

prosze o pomoc czy winowajcą jest ten dystan jeśli tak to co robić ?

TraczU - 1 Czerwiec 2013, 12:04

caliber, odpowietrzniki masz na górze czy na dole ? bo moze koła odwróciłeś ? tzn prawy zacisk na lewo i odwrotnie ? bo one są PLUG&PLAY
Ostry - 1 Czerwiec 2013, 12:15

Cytat:
efekt taki że teraz przy 100 trasie kiera ze chcocho chyba to jest przyczyna jeszcze bede przekładał opony bo może to jest wina
Koła są ok, winna jest felga, a dokładniej piasta. Jeśli założyłeś dystans 3-4 mm felga powinna mieć otwór centrujący 61mm, a nie 66.6-5 :) Na piaście średnica 66.6mm ma długość kilku mm.Zakładając dystans bez kołnierza centrującego felga opiera się nadal na piaście, gdzie średnica wynosi 61mm. Mam ten sam problem. I najgorsze jest to, że pierścienie centrująca występują w rozmiarach 64mm oraz 60.1mm .Ten pierwszy jest za duży o 3mm, ten drugi za mały o 0.9 mm i nie da się go założyć. Obecnie masz teraz 5 mm luzu między piastą , a otworem centrującym w feldze i stąd te "bicie" na kierownicy :)
maurycy - 1 Czerwiec 2013, 12:17

do kolumny powinieneś mieć przykręcony uchwyt/dystans i dopiero do niego przykręcić zacisk może czegoś brakuje albo nie od tej wersji czy coś, nawet nie mam jak sprawdzić bo auta brak.....
wahacz taki sam jak w każdym sporcie

[ Dodano: 1 Czerwiec 2013, 12:18 ]
tak się jeszcze zapytam jakie felgi założyłeś ?/

TraczU - 1 Czerwiec 2013, 12:32

ostrowski., masz rację.
Kiedyś miałem ten sam problem.

caliber - 1 Czerwiec 2013, 16:51

witam to nie jest winna felga bo mam taka sama jak przed założeniem hamulcy od c43

tylko najprawdopodobniej c43 ma inne piasty niż c280 94 rok i dlatego musiałem dać dystans miedzy tarcze a piaste
kupiłem pierścienie centrujace na allegro 63,4 na 66,6 i po założeniu zobaczymy co bedize sie działo a jak nie to będe szukał
piast od c43 i potem pewnie jeszcze zwrotnic ;/

maurycy - 1 Czerwiec 2013, 19:18

to weź mój vin zadzwoń do ASO i zapytaj o piasty i czy pasują one do 2.8 i tyle będziesz wiedział.......


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group