Zawieszenie, hamulce, felgi i opony - Tylna oś
newjunior - 15 Kwiecień 2009, 22:36 Temat postu: Tylna oś jaka może być tego przyczyna??? opony letnie w 2008 ścięło aż do drutów, zimówki też są juz nieźle ścięte
dziki77 - 15 Kwiecień 2009, 22:43
zbieznosc jedz ustawic i bedzie spokoj:) chyba ze ci powiedza ze jakies tuleje do wymiany to najpierw zrob to i wtedy zbieznosc:) i bedzie spokoj...pozdro!
newjunior - 15 Kwiecień 2009, 22:53
jak droga ta usługa?? ktoś mi doradzi, jakie amortyzatory dać na tylną oś??, najpierw zmiana amortyzatorów, a potem geometria
Daniel - 15 Kwiecień 2009, 22:59
Najpierw tuleje, potem geometria na końcu amortyzatory.
dziki77 - 15 Kwiecień 2009, 23:02
amorki nie maja wplywu na to ze ci zbiera krzywo...jedz na stacje kontroli pojazdow i tam za 10-20 zl sprawdza ci cale zawieszenie dokladnie i bedziesz mial odpowiedz:)
newjunior - 15 Kwiecień 2009, 23:03
Daniel napisał/a: | Najpierw tuleje, potem geometria na końcu amortyzatory. |
daniel a ile jest tych tulei, i jaki to koszt, bez ceny, to ja nie wiem czy cokolwiek z tego będzie, mam na myśli wymianę amorków, muszę sobie kosztorys rozplanować
[ Dodano: 15 Kwiecień 2009, 23:06 ]
dziki77 napisał/a: | amorki nie maja wplywu na to ze ci zbiera krzywo...jedz na stacje kontroli pojazdow i tam za 10-20 zl sprawdza ci cale zawieszenie dokladnie i bedziesz mial odpowiedz:) |
bylem na jednej stacji kontroli pojazdów i zapłaciłem 50 zl za przednia oś, bo podobno tyłem to oni sie nie zajmują, lekko się wkurzyłem bo nie na taki finał liczyłem
dziki77 - 15 Kwiecień 2009, 23:07
tulei masz lacznie 14 na calej osi tylniej...ale chlopie nie planuj nic jak nie wiesz co wymieniac:) jedz na to sprawdzenie zawieszenia na stacje i powiedza co wymienic....a sam bedziesz tylko niepotrzebnie kase wydawal:)
[ Dodano: 15 Kwiecień 2009, 23:08 ]
to jakas lipa a nie stacja wtedy;/ kto tam pracuje;/
Daniel - 15 Kwiecień 2009, 23:10
Tulei jest sporo Najlepiej jedź do mechanika który wie co to MB, to Ci powie które do wymiany. Ceny, np. w Intercarsie lub ASO
[ Dodano: 15 Kwiecień 2009, 23:12 ]
newjunior napisał/a: | podobno tyłem to oni sie nie zajmują |
newjunior - 15 Kwiecień 2009, 23:33
dzięki, dobre z was chłopaki, macie wielkie serducha ale może niech jeszcze mi ktoś wyjaśni tą sytuacje na tej stacji kontroli, te kola stoją krzywo, i ci kontrolerzy powiedzieli, ze geometrie(zbieżność) tylu trzeba ustawić, gdzie indziej, podali ulice, pojechałem, pan z tamtego warsztatu powiedział, ze geometria kosztuje 150- 200 zl, rzeczywiście tak drogo??, i podobno tył ustawia się do przodu, czy odwrotnie, i tym samym ta moja wizyta w tej stacji kontroli, okazała się stratą czasu i pieniędzy
Nex@pl - 16 Kwiecień 2009, 17:28
150zł za pełną geometrię nadowzia to standard - ja i tak musiałem wycinać drążek z tyłu od geometrii bo nie dało rady go odkręcić - wymiana tulei na wahaczach z tyłu i z przodu kosztowała mnie 1k PLN - robocizna plus tuleje bilstein.
|
|
|