To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Co można przełożyć z C43 do c1.8 96'

Hemik - 25 Kwiecień 2009, 11:08
Temat postu: Co można przełożyć z C43 do c1.8 96'
Witam wszystkich,

Jestem na etapie wymiany zawieszenie w moim :mb: i chciał bym się dowiedzieć czy można coś przełożyć od c43, czy to całkowicie inna konstrukcja zawieszenie ??? A przy okazji możemy rozwinąć ten wątek o inne elementy nadwozia czy podwozia.

Aloiz - 25 Kwiecień 2009, 11:15

No napewno można przełożyć kierowce albo kierowczniczkę jak ładna :mrgreen:
Hemik - 25 Kwiecień 2009, 11:24

:) ciekawe ciekawe a zawieszenie ????
Daniel - 25 Kwiecień 2009, 12:23

Hemik - konstrukcja zawieszenia jest taka sama, rożni się dostrojeniem
GDX - 25 Kwiecień 2009, 12:31

Ja bym przekładał wszelkie bebechy odpowiedzialne za jazę jeśli są ok. Szczególnie fabrykę mocy :mrgreen: . A jeśli była by do luftu, to szukałbym od E430... :twisted:
Choć to zależy co chcesz z autem zrobić...

btx - 25 Kwiecień 2009, 20:32

wszytsko mozna przelozyc moim zdaniem. z c43 do c180 bop na odwrot to nie :D
Jareklbn - 25 Kwiecień 2009, 20:44

btx napisał/a:
wszytsko mozna przelozyc moim zdaniem. z c43 do c180 bop na odwrot to nie :D

przełóż numer nadwozia i będzie git :twisted:

Hemik - 28 Kwiecień 2009, 09:47

Dobra muszę sprecyzować bo wielu szyderców tu :) :P , chodzi mi elementy które poprawią osiągi a jednocześnie nie trzeba będzie wprowadzać modyfikacji w istniejących nie wymiennych układach.

[ Dodano: 28 Kwiecień 2009, 09:49 ]
Samych kloców podobno nie można ale np klocki z tarczami ???
Czy dodatkowo jeszcze układ zacisków trzeba wymienić ???

Nex@pl - 28 Kwiecień 2009, 10:03

Hemik napisał/a:
Dobra muszę sprecyzować bo wielu szyderców tu :) :P , chodzi mi elementy które poprawią osiągi a jednocześnie nie trzeba będzie wprowadzać modyfikacji w istniejących nie wymiennych układach.

[ Dodano: 28 Kwiecień 2009, 09:49 ]
Samych kloców podobno nie można ale np klocki z tarczami ???
Czy dodatkowo jeszcze układ zacisków trzeba wymienić ???


Ja mam tylko jedno pytanie, kto takiego szczepana potem kupi? Wiesz ile to problemów z zakupem części zamiennych?

Hemik - 28 Kwiecień 2009, 10:19

Wiesz jeżeli zamierzasz go sprzedać to faktycznie nie ma to sensu natomiast, chcąc go mieć długo bo to twoje ulubione cacuszko to kwoty nie grają roli. Części do amg zamawia się chyba tak samo jak do zwykłego mercedesa.

[ Dodano: 28 Kwiecień 2009, 10:20 ]
Na początek przydały by się specki poszczególnych części od c1,8 i od c43

[ Dodano: 28 Kwiecień 2009, 10:44 ]
Znalazłem specke Hamulców

C43

Brakes F/R Di/Di-S-ABS

Key:
Ve, Ventilated, Di ,Disc (Disk), Dr Drum
S Servo-assisted, ABS
Anti-lock Braking System
Brake ∅
front 334 mm
rear300 mm
Braked area
Transmission 5A
Top gear ratio 0.83
Final drive ratio 3.07

C1,8


Brakes F/R Di/Di-ABS
Key:
Ve Ventilated, Di Disc (Disk), Dr Drum, S Servo-assisted ABS
Anti-lock Braking System
Brake ∅
front 284 mm
rear258 mm
Braked area
Transmission 5M
Top gear ratio 0.81
Final drive ratio 3.91

Kto mi to rozszyfruje ???

comza - 28 Kwiecień 2009, 10:58

Na pierszy rzut oka - AMG ma wiesze tarcze, czyli wieksze zaciski i klocki :)
btx - 28 Kwiecień 2009, 11:04

C43

Brakes F/R Di/Di-S-ABS

Key:
Ve, Ventilated, Di ,Disc (Disk), Dr Drum
S Servo-assisted, ABS
Anti-lock Braking System - ABS
Brake ∅
front 334 mm srednica tarcz przod
rear300 mm srednica tarcz tyl
Braked area
Transmission 5A skrzynia 5 biegowa automat
Top gear ratio 0.83 przelozenie skrzyni
Final drive ratio 3.07 przelozenie mostu

C1,8

Brakes F/R Di/Di-ABS
Key:
Ve Ventilated, Di Disc (Disk), Dr Drum, S Servo-assisted ABS
Anti-lock Braking System
Brake ∅
front 284 mm
rear258 mm
Braked area
Transmission 5M
Top gear ratio 0.81
Final drive ratio 3.91

Hemik - 28 Kwiecień 2009, 11:41

A co to jest to s

C43

Brakes F/R Di/Di-S-ABS

Czy to jest S Servo-assisted

stasprywatny - 28 Kwiecień 2009, 12:00

moim zdaniem Servo-assisted to układ wspomagania nagłego hamowania.
Układ jest połączony z ABS, działa on mniej więcej tak: przy wciśnięciu pedału hamulca z odpowiednio dużą prędkością( szybkie i mocne uderzenie w pedał hamulca) sam uaktywnia hamulec przez ABS na max, aby zahamować wcześniej niż człowiek zdąży nacisnąć hamulec do dechy.

Hemik - 28 Kwiecień 2009, 12:48

Aha i tego nie ma w wersji c1,8 a czy mamy rysunek poglądowy jak to może wyglądać lub nu,er tej części ???


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group