To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Ogólnie o C-klasie - archiwum - Przekładnia kierownicza-cieknie!

Pioterek - 17 Styczeń 2015, 18:53

AdamWro25 napisał/a:
http://fmic.pl/proste/115...onowy-25mm.html - średnica jest ok i długość też - pytanie czy warto bawić się w zamienniki?

Jeśli na wymiar pasuje, to będzie dobry. Przecież ta rurka z linku tak samo jest do turbo dedykowana jak w oryginale potrzebujesz, a może nawet mocniejsza. Po co przepłacać.

Greg_G - 14 Luty 2015, 16:36

Po numerze części trafiłem na ten temat.
Też to chce wymienić bo mi syfi pod maską- Założyłeś ten zamiennik ?
Jest OK?

AdamWro25 - 11 Marzec 2015, 16:50

Póki co jest ok nic nie puszcza.
norbert8402 - 16 Grudzień 2015, 15:08

Koledzy, mam taki problem z układem kierowniczym.
Mianowicie przekładnia ma luz i stuka - to wiem na pewno. Dziwnym objawem natomiast jest zmienny opór na kierownicy, która przy skręcaniu raz chodzi w miarę prawidłowo z lekkim oporem, a raz totalnie luźno powodując tak jakby dezintegrację kierownicy z kołami przednimi ( mam nadzieje, że wiecie o co mi chodzi). Auto prowadzi się wówczas bardzo niepewnie, przód myszkuje subiektywnie na koleinach, nierównościach. Wszyscy mechanicy twierdzą, że to napewno nie od przekładni bo ona nie może chodzić raz tak, raz siak. Moje podejrzenia padają na pompę wspomagania, lecz nie wiem czy są słuszne. Wszystko inne w zawieszeniu zostało sprawdzone, łącznie z drążkami, tulejami wahaczy, stabilizatora itp.
Macie jakieś podobne doświadczenia?

union909 - 23 Sierpień 2017, 15:42

Troszkę odświeżę , czy to prawda ze do układu wspomagania nie wolno dolewać nowego płynu? (bo układ się rozszczelni). Cieknie mi przekładnia ale nie mam jeszcze wszystkich oringów i a w zbiorniczku mam poziom minimum w 20 stopniach, i teraz nie wiem czy mogę dolać czy nie
wiskontii - 23 Sierpień 2017, 16:44

Zawsze mozesz dolac ,czy to do wspomagania czy silnika tam gdzie jest ubytek
OzioramWAS - 23 Sierpień 2017, 17:30

union909 napisał/a:
Troszkę odświeżę , czy to prawda ze do układu wspomagania nie wolno dolewać nowego płynu? (bo układ się rozszczelni). Cieknie mi przekładnia ale nie mam jeszcze wszystkich oringów i a w zbiorniczku mam poziom minimum w 20 stopniach, i teraz nie wiem czy mogę dolać czy nie


wiekszej glupoty w zyciu nie czytalem:DD

jak masz wycieki w silniku to dolewasz olej czy czekasz az przestanie wyciekac? :D

union909 - 23 Sierpień 2017, 22:30

też mi to nie pasowało gdy to usłyszałem :D , argumentem było to że nowy płyn wzburzy zalegający osad i przez niego będzie nieszczelność

[ Dodano: 23 Sierpień 2017, 22:32 ]
A czy płyny do wspomagania można ze sobą mieszać? jeśli mam zalany jakiś żółty nieznanego mi pochodzenia to mogę wlać ATF III?

perzu126 - 24 Sierpień 2017, 23:11

Do wspomagania jest specjalny płyn. Zależy jaki masz zbiorniczek czy metalowy czy plastik. Nie pamiętam normy,ale na forum znajdziesz.
union909 - 25 Sierpień 2017, 00:06

98 rocznik polift, zbiornik mam plastikowy.
To płyn ATF III jest zły (nie spełnia normy)
A jak dostane się do filtra płynu wspomagania w plastikowym zbiorniczku?

perzu126 - 25 Sierpień 2017, 21:03

Nie pamiętam właśnie dokładnie ale do plastikowego zbiorniczka przychodzi żółty płyn. Na forum było napisane jaka norma Mb musi być.
Rustyrose - 25 Sierpień 2017, 22:48

Ja jak dolewałem do wspomagania płyn to byl to ATF IID
perzu126 - 25 Sierpień 2017, 23:27

5s szukania w google... Dla polifta jest żółty. Norma 236.3, nr oryginału A000 989 88 03 10. Możesz szukać w produktach Febi. Filtra nie ma
union909 - 26 Sierpień 2017, 00:18

Dzięki wielkie za pomoc :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group