Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - jaka jest zywotnosc asb w 2,5 td oraz samego silnika?
mnef - 29 Maj 2009, 17:26
wiem, że Mercedesem skąd? długo się zastanawiałem co oznacza ten na masce..
Camel- - 29 Maj 2009, 17:50
Spójrzcie proszę do Kompendium, tam jest napisane kiedy weszła skrzynia piątka i ma to słaby zwiazek z liftingiem...
Pewnie, że gałka mogła być zmieniona - jeśli był Elegance, to może miał tak wyjechaną skórę, że handlarz założył byle co, byle lepiej.
sewan - 29 Maj 2009, 18:51
Ale przecież oryginalnie to był Classic....
darianbuhaha - 29 Maj 2009, 19:11
w takim razie... o fuck... ale mam skladaka tylko na handel. bez kitu. dzieki wszystkim
Camel- - 29 Maj 2009, 19:24
sewan, ah Classic, no tak
darianbuhaha - 29 Maj 2009, 23:26
ee no sorry Koledzy, ale czy w Classicu byly w tamtym roku elektryczne przednie i tylne szyby? bo mi sie nie wydaje, a tak z vinu wynika. a to, ze skladak, to prawda
Łukasz - 29 Maj 2009, 23:34
darianbuhaha, Classic to wersja przede wszystkim stylistyczna (czarne listwy i części zderzaka, brak chromów, oraz klasyczne drewno na konsoli środkowej, brak "drewnianej" listwy w podszybiu i czarne listwy ozdobne na drzwiach).
Dodatkowo różnica była w wyposażeniu standardowym ale w opcji mogłeś sobie dobrać wiele dodatków między innymi 4 "elektryczne szyby"
Kiedyś na mobile.de był Classic w pięknych "koniakowych" skórach
darianbuhaha - 30 Maj 2009, 16:43
aha. hm.. no z Kolegami o takim stazu klocic sie juz nie bede. ;] owszem, drewna w podszybiu nie mam, ale chromy i listwy w kolorze nadwozia jak najbardziej. klamki tez mam z chromem. antena tez jest elektryczna. drewno na boczkach tez jest. nie wiedzialem, ze byla taka mozliwosc przerobienia classic'a na elegance. wiec teraz wydaje mi sie to troche glupie, ze byla taka opcja. czy wersja elegance byla tyle drozsza, ze bardziej oplacalo sie przerobic classica na elegance chyba tylko tak mozna to tlumaczyc.
Łukasz - 30 Maj 2009, 16:58
darianbuhaha napisał/a: | nie wiedzialem, ze byla taka mozliwosc przerobienia classic'a na elegance. |
Nie było takiej możliwości wybierałeś sobie konkretną wersję a potem dobierałeś opcje wyposażenia.
Taka przeróbka to "widzimisię" właściciela auta.
darianbuhaha napisał/a: | czy wersja elegance byla tyle drozsza, ze bardziej oplacalo sie przerobic classica na elegance |
Na pewno była trochę droższa ale czy opłacało się robić to poza fabryką tego nie wiem.
Prędzej właściciel oparł się na częściach używanych.
Camel- - 30 Maj 2009, 17:30
!Łukasz! napisał/a: | Taka przeróbka to "widzimisię" właściciela auta. |
Np. jakiegos Turasa.
darianbuhaha - 30 Maj 2009, 21:19
juz prawie zglupialem. chcialem eleganca, mam classica z elegancem. ale dobra. wyposazenie ma w porzadku. i o to mi chodzilo. dzisiaj jeden mechanik mnie troche pocieszyl, bo powiedzial, ze nie mam wcale zajezdzonego silnika. jest prawie w porzadku. pare rzeczy byloby do zrobienia, gdybym nie chcial go sprzedawac.
mam jeszcze jedno pytanie. czy w tym 2.5td jest chlodnica oleju?
jjankiello - 31 Maj 2009, 09:54
darianbuhaha napisał/a: | czy w tym 2.5td jest chlodnica oleju? | TAK.
darianbuhaha - 31 Maj 2009, 16:23
czyli jesli mam majonez w zbiorniczku cieczy chlodzacej bardzo jest mozliwe, ze walnieta jest wlasnie chlodnica, ktora przepuszcza olej do cieczy? bo uszczelke pod glowica mam w miare swieza. nawet nie jest zasniedziala.
Camel- - 31 Maj 2009, 17:17
darianbuhaha, wątpie. Chłodnica oleju jest osobnym elementem. Jeśli masz olej w zbiorniczku i wykluczasz uszczelkę, to może jest połączenie z obiegiem oleju automatu, a wtedy nie wróżę mu długiej przyszłości... Koniecznie się tym zajmij
darianbuhaha - 31 Maj 2009, 17:40
znajomy macher pracuje w serwisie daf'a. mowil, ze jak jest olej w zbiorniczku to wymieniaja chlodnice i problem znika. tyle, ze Celina to nie ciezarowka. dlatego tutaj pytam. Camel-, wiec mowisz, ze teraz plyn moze byc tez w skrzyni automatycznej?
[ Dodano: 31 Maj 2009, 17:43 ]
ale w jaki sposob on moze sie przedostac do oleju asb?
|
|
|