To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Mercedes W202
Forum w202.pl Klasy C

Silnik i osprzęt oraz układ napędowy - Silnik odpala i gasnie

Javoreczek - 9 Marzec 2013, 17:43

Trochę za dużo potencjalnych przyczyn, więc bez diagnozy kompem dokonanej przez kumatego mechanika się raczej nie obędzie. Kumatego, bo trzeba ustalić genezę błędu, a nie tylko go skasować. A my se tu możemy co najwyżej pozgadywać.
Na początek wyczyszczenie przepustnicy (to możesz chyba we własnym zakresie zrobić), bo jak się autoadaptacja pokaszaniła przy pozbawieniu sterownika prądu w ten sposób, to na brudnej nie dojdzie do siebie. Może to coś pomoże.
Jeśli nie, to warto by było skasować ustawienia autoadaptacji, wtedy na czystej przepustnicy sterownik powinien poustawiać sobie wszystko po kilku uruchomieniach silnika. Spotkałem się z twierdzeniem, że PMS w pewnych sytuacjach wymaga adaptacji przepustnicy. Mi się wydaje, że nie potrzebuje, ale jeśli Twój mechanik będzie miał o tym pojęcie, to powinien wiedzieć czy potrzeba, czy nie i stosowne zabiegi ewentualnie przeprowadzić.

PS. nie musisz się teraz dopisywać z tym problemem do każdego wątku o przepustnicy, raz wystarczy :wink:

david77 - 9 Marzec 2013, 18:57

Dzięki za odpowiedź. Post mi się wkleił nie do tego działu, do którego chciałem i stąd jest podwójny. ;) Wracając do mojego problemu, to byłem odpalić samochód i teraz wszystko normalnie pracuje, silnik trzyma obroty bez gazu, ale jednak i tak będę musiał pojechać i to zdiagnozować.
Kosyl - 15 Luty 2015, 01:18

Panowie mam problem . Zatankowalem Pb98(zapalila sie juz rezerwa wiec dolalem) i do pelna gazu , pojechalem rano do pracy , normalnie do 60 stopni sie nagrzal i przelaczylem na gaz , po wyjsciu z pracy odpalilem gdyz chcialem go rozgrzac i wtedy zgasl , myslalem ze cos go przydusilo ale powtorzylo sie to 4 razy wiec przelaczylem na gaz , na sile udalo mi sie wkrecic go na 2000 obr/min i przelaczyc na gaz , po pewnym czasie postoju przed sklepem nie chcial juz wogole zapalic na beznynie , odpalal i odrazu gasl. Wie ktos co moglo sie stac . wczesniej wszystko bylo dobrze , nie szarpal ladnie pracowal na PB i LPG.
Mialem kiedys taki przypadek w golfie i tam byla winna benzyna ze stacji NO NAME , ale teraz tankowalem na orlenie i to Pb98.

C220 150 KM.

wiskontii - 15 Luty 2015, 09:03

Kosyl, Zapraszam do bagażnika do przekaźnika Pompy paliwa :?:
Kosyl - 15 Luty 2015, 15:31

Dzieki za odpowiedz ale juz wiem co jest . Zacinaja sie szczotki pompy paliwa, gdy w nia postukalem wszystko dziala normalnie. Niestety nadszedl czas na wymiane :/
wallander - 23 Luty 2015, 22:35

Ja na podobne kłopoty polecam jakiś dobry regenerator, wiem że maja kontrowersyjne opinie, ale w moim przypadku faktycznie pomagają, zwłaszcza ceramizator :)
asasyn18 - 23 Luty 2015, 22:45

wallander, ile dostajesz za reklamowanie tego ceramizatora :?:
KubaV - 8 Marzec 2015, 00:43

pozwolę się dopiąć do tematu. Od dzisiaj mam pewną zagwozdkę ale tylko raz w ciągu dnia a dokładnie po nocy kiedy silnik jest już max zimny. Przychodzę odpalam i silnik pracuje na 600-700 obrotów, dodam gazu to z oporem wchodzi, odrazu zgasiłem opdaliłem i jak ręką odjął chodzi ślicznie na ssaniu a póxniej opada i tak cały dzień sobie ładnie działa, niema żadnego problemu. Później stał przez 4 godziny na dworze i znów to samo. Pracował tak 5 sekund, zgasiłem odrazu opaliłem i wszystko elegancko. Jak zgasze drugi raz i odpale to też jest dobrze.. Jakieś sugestie?

Dzisiaj rano zrobiłem tak że najpierw dałem na zapłon, później na 0 i znowu na zapłon i dopiero odpaliłem i było okej. Tak jakby rano miał problem z zaciśnieniowaniem układu paliwowego. Później już jest okej.
Dodam, że temperatura silnika niema znaczenia bo wyjechałem tylko z garażu i znów zgasiłem i tak stał z 5 godzin i po odpaleniu było wszystko w normie..

Intel - 15 Marzec 2015, 21:12

KubaV napisał/a:
pozwolę się dopiąć do tematu. Od dzisiaj mam pewną zagwozdkę ale tylko raz w ciągu dnia a dokładnie po nocy kiedy silnik jest już max zimny. Przychodzę odpalam i silnik pracuje na 600-700 obrotów, dodam gazu to z oporem wchodzi, odrazu zgasiłem opdaliłem i jak ręką odjął chodzi ślicznie na ssaniu a póxniej opada i tak cały dzień sobie ładnie działa, niema żadnego problemu. Później stał przez 4 godziny na dworze i znów to samo. Pracował tak 5 sekund, zgasiłem odrazu opaliłem i wszystko elegancko. Jak zgasze drugi raz i odpale to też jest dobrze.. Jakieś sugestie?

Dzisiaj rano zrobiłem tak że najpierw dałem na zapłon, później na 0 i znowu na zapłon i dopiero odpaliłem i było okej. Tak jakby rano miał problem z zaciśnieniowaniem układu paliwowego. Później już jest okej.
Dodam, że temperatura silnika niema znaczenia bo wyjechałem tylko z garażu i znów zgasiłem i tak stał z 5 godzin i po odpaleniu było wszystko w normie..


filtr paliwa ???

perzu126 - 16 Marzec 2015, 11:40

Sprawdz cisnienie paliwa na listwie

[ Dodano: 16 Marzec 2015, 10:41 ]
A pompkę paliwa słychać?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group