LPG - strzaly w instalacji gazowej
eldorado - 5 Sierpień 2010, 08:36
grzesiu8 Nówka kosztuje 380zł + koszt wysyłki
http://allegro.pl/item117...bacz_tutaj.html
używkę wyrwiesz sądzę że za 250-270zł + koszt wysyłki
http://allegro.pl/item116..._gwarancja.html
występuje też zestaw naprawczy
http://allegro.pl/item116...los_kurier.html
Zamontujesz sobie sam bo to prosty zabieg. Zamontować możesz tak jak ja albo jak gucionexia . Co do regulacji wyregulujesz sobie sam za pomocą wskaźnika AFR (ja mam taki diodowy za 50zł), albo popytaj się tu na forum czy nie ma w tych miastach co wymieniłeś jakiś magików od tego www.forum.fordclubpolska.org
Napisz jeszcze jaki masz parownik, firma, jaki stan, i do jakiej mocy silnika on jest
gucionexia - 14 Wrzesień 2010, 17:31
Blos dobra sprawa
topol - 15 Wrzesień 2010, 07:59
eldorado napisał/a: | grzesiu8 Nówka kosztuje 380zł + koszt wysyłki |
tylko pamiętać trzeba, że jest nielegalny.
eldorado - 15 Wrzesień 2010, 08:19
topol napisał/a: | eldorado napisał/a: | grzesiu8 Nówka kosztuje 380zł + koszt wysyłki |
tylko pamiętać trzeba, że jest nielegalny. |
Legalny w Igen inst. gazowej. A co jest w tym naszym kraju teraz legalnego . Co do blosa to jak byłem na przeglądzie to otworzył maskę zobaczył silniczek krokowy (krokowiec - atrapa - wybebeszona), obadał miernikiem czy inst. jest szczelna, zobaczył papiery, potem zapytał co to jest (pytał o blosa) a ja jemu powiedziałem że to mikser i tyle. Zapłacone i na razie
topol - 15 Wrzesień 2010, 08:23
eldorado napisał/a: | topol napisał/a: | eldorado napisał/a: | grzesiu8 Nówka kosztuje 380zł + koszt wysyłki |
tylko pamiętać trzeba, że jest nielegalny. |
Legalny w Igen inst. gazowej. A co jest w tym naszym kraju teraz legalnego . Co do blosa to jak byłem na przeglądzie to otworzył maskę zobaczył silniczek krokowy (krokowiec - atrapa - wybebeszona), obadał miernikiem czy inst. jest szczelna, zobaczył papiery, potem zapytał co to jest (pytał o blosa) a ja jemu powiedziałem że to mikser i tyle. Zapłacone i na razie |
Doradzając/polecając Blosa TRZEBA o tym powiedzieć, jaką decyzję ktoś podejmie to jego sprawa, ale MUSI wiedzieć o WSZYSTKICH aspektach, legalności działania też!
Dla jasności, nie pomnę już co spowodowało wycofanie legalności Blosa. Ponieważ lubię być "na legalu" JA nie zdecydowałbym się na instalację Blosa właśnie ze względów prawnych a nie technicznych.
eldorado - 15 Wrzesień 2010, 09:02
topol blos jest nie legalny bo ma regulację "ręczną" a nie "komputerową" (regulacja dawki paliwa) - i nie spełnia europejskich wymagań i oficjalnie go nie montują, ale nadal robi furorę swoim prostym działaniem. Blos z elektroniką (bo taki też jest) jest legalny ale chyba 2x droższy ale jest strasznym badziewiem. Ja używam i z czystym sumieniem polecam a raz na rok w ostateczności można go zdemontować na czas przeglądu (w razie problemów)
gucionexia - 15 Wrzesień 2010, 09:04
Jak i ja ,jaki eldorado, pisalismy o nielegalnosci tego Blosa na forum.Czemu wycofany?prawdopodobnie dla tego,ze jet nie opłacalny przy zakładaniu nowej instalacji, co innego jak kupiło sie autko ze stara instalacja.Wtedy blos jest poratowaniem.
Co jest lepsze blos czy sekwencja-chciał bym mieć sekwencje.
eldorado - 15 Wrzesień 2010, 14:35
gucionexia napisał/a: | chciał bym mieć sekwencje. |
Ja też, ale już jest to nie opłacalne żeby podmieniać. W dwa dni robię więcej kilometrów solówką niż przez miesiąc osobówką
gucionexia - 15 Wrzesień 2010, 16:01
A ja mało po mieście więcej za. Choć ostatnio jechałem z nie ustawionym blosem za miastem, na wolnych jak traktor pracował ale 10l na 100km spalił, i nie pykną o dziwo. Jak więc go nie lubic?
|
|
|